First Prev
of 3
Next Last
someone

Little Falls, NY

#1 Apr 18, 2011
what has this girl realy been up too.
Jordan Halladay

Black River, NY

#2 Apr 18, 2011
If your not related too her, nor are dating her, why the hell does it matter too you, another ignorant person, wanting to start drama. Worry about your own life.

Since: Apr 11

Location hidden

#3 Apr 19, 2011
Chokin' bitches and smashing tailights, that's what. Just kidding.

Since: Apr 11

Location hidden

#4 Apr 19, 2011
My daddy must have been a drug dealer, cause I'm dope.
duhr

Utica, NY

#5 Apr 19, 2011
idk dint she have a kid? but her pic is nice, damn

Since: Apr 11

Location hidden

#6 Apr 19, 2011
Sweet.
hell yeah

Tully, NY

#7 Apr 20, 2011
def. nice ta tas id like to c the rest

Since: Apr 11

Location hidden

#8 Apr 20, 2011
Haha, who are you?:P
lower

Rochester, NY

#9 Apr 23, 2011
liked ur other pic better need to get lower and maybe from the back haha.
lol

West Monroe, NY

#10 Apr 23, 2011
ur a nasty ho heather..u let someone talk like that about u that dont know u..oh yea ur from gouvy forgot

Since: Apr 11

Location hidden

#11 Apr 23, 2011
Why, thank you! ;D I really enjoy talking to you too.
And what can I do about it? E-Fight them? LOL.
true

Brooklyn, NY

#12 Apr 23, 2011
Agree. Your a ugly bitch heather. You think your so cool and so hot. Your just another gouvy scum still living with your crazy mother. And your definitely not hot. So please, quit acting like u are.

Since: Apr 11

Location hidden

#13 Apr 24, 2011
Oh, yes I am! TO me and thats all that matters. And I'm not a scum.:P But whatever.:) How can you sit there and talk about someone like you're better. Incase you havent noticed, everybody is a 'scum' on this website. Really, grow a pair of balls, say whho you are, and stop being a puss. Really.:P Little immature kids here.:P

Man, how low is that. To hide about who you are.:P
Fucking retards. At least I dont care what you thnk. Ive got my name up here. Im not afraid to give my opinion with people knowing who I am. You look real dumb imo. And learn how to spell also.
Class clown

United States

#14 Apr 24, 2011
I gotta agree with heather.....she's friggen BEAUTIFUL!!!

Since: Apr 11

Location hidden

#15 Apr 25, 2011
:)

Since: Apr 11

Watertown, NY

#16 Apr 25, 2011
Any one who sits here and trashes some one they dont even know under a fake name is in deed a loser, and any one who trashes heather poole with out really knowing her is a fool. iv personaly got to know her over the last many of years and shes one of the most outgoing, outspoken, and beautiful girls iv ever meet in my hole life. ANY one of her friends will tell you the same thing. So befor you go and cast your opinions and talk shit behind some fake name, atleast have some credabilty behind your opinions sad little e nerds

Since: Apr 11

Location hidden

#17 Apr 26, 2011
Ugh. Omg, why. WHY. husband, WHY.
to funny

United States

#18 Apr 28, 2011
Arnt u prego with craigs kid what's ur hubby think of that

Since: Apr 11

Location hidden

#19 Apr 29, 2011
lol im not preggo. but noice one. and me and josh arent together. and wehavent been for like going o 3 months. and its too* funny.

Since: Apr 11

Location hidden

#20 Apr 29, 2011
lol noo. and me and josh havent been tgoether for going on 3 months. man people are noseyy.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Antwerp Discussions

Title Updated Last By Comments
Whistleblowers or traitors? Dec 16 resident 19
drugs Dec 15 really 10
Antwerp man accused of damaging car Sep '14 Jordan 1
Question for everyone (May '14) May '14 Curious 2
moving to Antwerp (Jan '14) Jan '14 nursemeow 1
sarah fuller (Nov '13) Dec '13 That Guy 15
not! (Nov '13) Nov '13 so much for --fri... 1
Antwerp Dating
Find my Match
More from around the web

Antwerp People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Antwerp News, Events & Info

Click for news, events and info in Antwerp

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 5:05 pm PST