top of the hill gang
this is me
#22 Dec 25, 2012
well rm hopefully that parkinsons disease or nything else for that matter will take u out of here before long, the world will b a better place. there will b one less child molestor in the world thats a fact! sittin back lmao
i like ya

United States

#23 Dec 25, 2012
your sisters sure are fun and i get change back from a $10. Not quite the dollar general but close.
this is me
#24 Dec 25, 2012
craig u r so ignorant!! its obvious to me u wish this s*it would happen but its highly unlikely anything of that sort would ever happen.*uck u *uck the law n *uck cps i hope they read this dumb s*it n im saying it again f*ck u f*ck the law n f*ck cps nobody is scared here dummy. keep tryin. YOU r a joke like u always have been. good luck with ur calls u been makin lmao
local

Loretto, MN

#25 Dec 25, 2012
i like ya wrote:
your sisters sure are fun and i get change back from a $10. Not quite the dollar general but close.
Your ugly wife n your ugly mother sure r fun too and they don't cost me a dime. finally had to get rid of them cause they fell in love. lol
local

Loretto, MN

#26 Dec 25, 2012
i like ya wrote:
your sisters sure are fun and i get change back from a $10. Not quite the dollar general but close.
your ugly wife n ugly mother sure were fun too n they didn't cost me a dime. finally had to get rid of them cause they fell in love
Dan

Loretto, MN

#27 Dec 25, 2012
Crackle head Carl, Cancer Cell Nell,Crator face Lee, Roxy Oxy Scotty? And the ring leader Poor Richard? Now thats some very funny shit. I am truly lmao right now.
Local

Loretto, MN

#28 Dec 25, 2012
Lets not forget DOG UGLY DIXIE, She is the one that gave birth to all those wierdos. I bet ol dumb coward Dyer thought it was closing time everytime he laid with that ugky B itch. He had to be drunk. LOL LOL. YEEE HAAA I LOVE TOPIX. DONT JUMP VONNA!!!!!!!!! lmao.
leo

Brooklyn, NY

#29 Dec 26, 2012
Timmy did you ever get your wife help for that meth habit? Nasty junk to mess with. Keep enjoying that 'high' life, cuz karma is a bitch. And dont think that Vonna is going to believe the lies yall feed her for much longer. Shes a hell of a lot smarter than you give her credit for.
Sandy says

Loretto, MN

#30 Dec 26, 2012
She is also very ugly.An karma is a bitch, you guys are finally finding that out right? Its her own fault. Yall want to keep talkin trash?, so can we!!!
Top of the Hill

Dover, DE

#31 Dec 26, 2012
Enjoy it while it lasts folks because people are watching. Eventually you will all get what is coming to you.

All the drugs use, all the tax evasion, and it will all catch up very soon. It sure will be funny when it finally happens. There will be a lot of people sitting back watching and laughing.
munum

Masontown, PA

#32 Dec 26, 2012
youtube.com/watch...
squatter Rights probally?
Local

Loretto, MN

#33 Dec 26, 2012
In the mean time you fools beat yourselves up worrying about us. We are enjoying it now an will keep enjoying it.LOL Fact is, there is nothing YOU can do about it, well you can make yourselves even more miserable than what you already are. LOL
Top of the Hill

Dover, DE

#34 Dec 26, 2012
Nowhere near the beating some scared men put on weak women in front of their kids. Some men are so insecure they have to show how 'macho' they are by beating on women which also serves a good lesson on the kids. Fact is I guess the kids learned about grabbing knives and chasing people from the situation they were raised in.

The 'legal' money will run out since you people are not competent at investing anything. It will be really easy for the records to show where what money comes from and it will be obvious when the 'legal' money runs out.
Local

Loretto, MN

#35 Dec 26, 2012
Just make sure ur ugly wife keeps driving that bus to support ur lazy as s. An yea there is plenty of LEGAL $$$ for us for a good long time.LOL Talk to ya later CHESTER!
Top of the Hill

Dover, DE

#36 Dec 26, 2012
Let's not confuse that with the so-called 'legal' money from illegal activities. It is rather difficult for some people on that side of the fence to keep those separate.
Top of the Hill HorseDung

Charleston, WV

#37 Dec 26, 2012
Bottom line is that the so called Top of the Hill Gang is pretty much a situation where those human beings take more away from our nation than they give back to it and therefore are rendered an un-needed liability to our way of life. So what say you M#%^(*er FUC&^%$$..Let us hear it!
sis

Lizemores, WV

#38 Dec 27, 2012
tammy is the most beautyful woman ,there is anywhere.allwomen are jelous of her.
2 rediculous to not reply

United States

#39 Dec 27, 2012
Reply to sis....

Maybe Sis' reply speaks volumes.

In 15 words, she managed 2 mispellings and 4 grammatical errors.
In addition, her defense of accusations that her family is guilty of everything from drug addiction to child neglect to wishing family would pass away for the inheritance to promiscuous behavior to the extent that it breaks of family's is :

"Tammy is the most beutiful woman that there is anywhere. All women are jelous of her."

That probably says alot!!

ohhh nevermind, sorry---lets go out for drinks
Local

Loretto, MN

#40 Dec 27, 2012
Looks like poor R M is really mad now.LOL an ya cant much blame him.He lives with 1 of the ugliest women in town.. his MOTHER being THE UGLIEST.LOL LMaO. aND HE HAS NO IDEA WHAT HE IS TALKING ABOUT! i THINK SOMEONE HAS DROVE HIM CRAZY.lol. Maybe it was Sandy,and the reason is, accoring to Sandy is she said rm didnt have nothing to offer a woman, lets JUST SAY SHE she dont like VIENNA SAUSAGE ANYMORE.lMaO
LMAO

Dover, DE

#41 Dec 28, 2012
Local you are not very original are you? You are boring me with your lack of creativity.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Ansted Discussions

Title Updated Last By Comments
Create your own Forum (Jun '15) 51 min The Last Warrior ... 1,580
what can you all tell me about Brandon mims 1 hr lori 3
Kaepernick,San Francisco 49ers. 3 hr Chattel 29
Lori jasper 7 hr My mind 10
Game - Keep A Word - Drop A Word (Aug '11) 8 hr Jon_B 4,827
last post wins! (Jan '11) 8 hr Jon_B 1,233
Mariah prunest 12 hr What 20

Ansted Jobs

More from around the web

Personal Finance

Ansted Mortgages