First Prev
of 2
Next Last
concerned citizen

Anna, IL

#1 Nov 26, 2010
THIS STATE IS THE NASTY PLACE I EVER LIVED. THE PEOPLE THAT LIVE IN THIS STATE ARE NOTHING BUT A BUNCH OF HILLBILLY REDNECKS AND TALK SHIT ABOUT EVERYONE ALL THE TIME! THIS TOWN IS FULL OF NOTHING BUT SLUTS AND SHIT STARTERS.AND I THINK PEOPLE ON THIS WEBSITE NEED TO GROW THE FUCK UP AND STOP POSTING EVERYONES BUISNEESS ALL OVER IT BECAUSE OBV. YOU HAVE NO LIFE.
Allen Penrod

United States

#2 Nov 26, 2010
concerned citizen wrote:
THIS STATE IS THE NASTY PLACE I EVER LIVED. THE PEOPLE THAT LIVE IN THIS STATE ARE NOTHING BUT A BUNCH OF HILLBILLY REDNECKS AND TALK SHIT ABOUT EVERYONE ALL THE TIME! THIS TOWN IS FULL OF NOTHING BUT SLUTS AND SHIT STARTERS.AND I THINK PEOPLE ON THIS WEBSITE NEED TO GROW THE FUCK UP AND STOP POSTING EVERYONES BUISNEESS ALL OVER IT BECAUSE OBV. YOU HAVE NO LIFE.
Well hell, I'll tell ya what, MOVE! Please god get the hell out. We might be a little red neck, but it beets the hell out of living in the city. Just look @ the surrounding cities. Trash, which is apparently what you are. So go back where you're from before the booger man comes out of the woods & gets ya! 88
HickMomma

United States

#3 Nov 26, 2010
Allen Penrod wrote:
<quoted text>Well hell, I'll tell ya what, MOVE! Please god get the hell out. We might be a little red neck, but it beets the hell out of living in the city. Just look @ the surrounding cities. Trash, which is apparently what you are. So go back where you're from before the booger man comes out of the woods & gets ya! 88
Lol, that was just too good........& true. LOVED IT!!
Allen Penrod

United States

#4 Nov 27, 2010
HickMomma wrote:
<quoted text>
Lol, that was just too good........& true. LOVED IT!!
Well thank ya, so I guess I'm not the only one getting sick & tired of the people coming on here & putting this town down. Like I said, if it bothers them that bad then get out. We aren't keeping them here. Anna does better with our kind of folks anyway. God, brings back memories of my grandad telling me when Anna was a sundown town. 88
ball bat

United States

#5 Nov 27, 2010
Wll Penrod, that certainly is a change of attitude on your part.
Erica

Cairo, IL

#6 Nov 27, 2010
Concerned citizen- once again, who are you to say you are sick of all the "shit-starters", obviously you like starting it by posting stuff like this! And here we go again with the "sluts" category... Mind your own business and keep your opinion to yourself!!! And as for you bashing Southern Illinois! MOVE! plain and simple! Problem solved for you and US! Kthanks!
HickMomma

United States

#7 Nov 27, 2010
Allen Penrod wrote:
<quoted text>Well thank ya, so I guess I'm not the only one getting sick & tired of the people coming on here & putting this town down. Like I said, if it bothers them that bad then get out. We aren't keeping them here. Anna does better with our kind of folks anyway. God, brings back memories of my grandad telling me when Anna was a sundown town. 88
Yup, everything is just fine & dandy until you get some outsider movin in & tellin us how we should be livin. If they dont like it then they need to just move on. & besides that, what the crap brought them here to begin with?
HickMomma

United States

#8 Nov 27, 2010
Erica wrote:
Concerned citizen- once again, who are you to say you are sick of all the "shit-starters", obviously you like starting it by posting stuff like this! And here we go again with the "sluts" category... Mind your own business and keep your opinion to yourself!!! And as for you bashing Southern Illinois! MOVE! plain and simple! Problem solved for you and US! Kthanks!
Well said....There are so many topix started on here with people saying that they can't stand how people talk on here & start shit....uh what the crap did they just do? I'm sure no one forced them to log on here & start reading it. & wtf? If you don't like it don't add to it. Talk about idiots.
Allen Penrod

United States

#9 Nov 27, 2010
ball bat wrote:
Wll Penrod, that certainly is a change of attitude on your part.
well ya see, when people talk common sense, I can be a nice guy. But ya, I've used ball bats, brass nucks, & cinder blocks to get my point through to. So people CAN pick which party of me they wanna talk/meet with. As far as the person logging on as me goes. I'll find them, then they can suck their food through a straw crosseyed the rest of their life. I promise. 88
ball bat

United States

#10 Nov 27, 2010
Well, Penrod I guess that was a waste of time thinking you had an attitude change. You don't scare me one ounce with your threats. I have been around this old world a few times, and have met your kind before. I won't say I will do anything to any body, BUT JUST DON'T TRY DOING IT TO ME.
Allen Penrod

United States

#11 Nov 27, 2010
ball bat wrote:
Well, Penrod I guess that was a waste of time thinking you had an attitude change. You don't scare me one ounce with your threats. I have been around this old world a few times, and have met your kind before. I won't say I will do anything to any body, BUT JUST DON'T TRY DOING IT TO ME.
hey ball bat, if ya too the time to go back & read the response on that kkk page I did respond to you @ing you to give me a hint to who you are. I also stated I made no threats toward you. But don't be trying to blow your chest up @ me. I just asked who ya are. It's that simple. We can either be cool or not. It's your choice. 88
trael

United States

#12 Aug 3, 2013
Shirt I'm new to this area. Where all them sluts at that person is talkin about. Lol
Just yell

Kansas City, MO

#13 Aug 3, 2013
JUST YELL HELPPPPPPPP my zipper won't zip up and they come runnin. Psssssssst go to Bradymill
Allen Pernod

Anna, IL

#15 Aug 3, 2013
You are making me shiver. The talk is so scary
Schlepper

Du Quoin, IL

#16 Aug 3, 2013
Illinois turns to crap south of Benton and north of Champaign.
Wtf

Anna, IL

#17 Aug 4, 2013
This town is worthless. Nothing but Ho's and Haters. If it wasn't for Choate mental health this town would be nothing more then a truck stop. There are more people leeching off the state per capita in this town than Chicago. I've never seen a small town go down the tubes so quick since a few business left or shut down. 25 years it will be another mounds or Cairo with the exception it will be whites living in run down shakes, look up and down the streets and start seeing what it's future is, bunch of crumbling decaying falling down homes, so get a grip and stop claiming this place is such a great town omg!!
City slicker

Bolivar, MO

#18 Aug 4, 2013
Wtf is absolutely right. Anna is going to be Cracker Cairo.
George

Marion, IL

#20 Aug 6, 2013
Moving here from a big city does have it's perks. Hell, in comparison I feel like a friggen genius compared to all these redneck, illiterate, backwoods, uneducated wanna be white power jerk offs. Just the fact that I can read and write and have all my teeth puts me way ahead of the game. Now I know why there are so many lesbian women in this town. The men in Anna are the bottom of the barrel and hell, the women have to go somewhere, so they just shack up with other women. Luckily I live way out of town and I only have to deal with the brainless "Anna-ites" once in a blue moon. The view of the countryside is about all this sorry sad little place has going for it, and the only thing that keeps me here. So don't tell me to "go back" where I came from, it's not going to happen. At least you clowns keep me amused.
Erica

Tampa, FL

#21 Nov 8, 2014
concerned citizen wrote:
THIS STATE IS THE NASTY PLACE I EVER LIVED. THE PEOPLE THAT LIVE IN THIS STATE ARE NOTHING BUT A BUNCH OF HILLBILLY REDNECKS AND TALK SHIT ABOUT EVERYONE ALL THE TIME! THIS TOWN IS FULL OF NOTHING BUT SLUTS AND SHIT STARTERS.AND I THINK PEOPLE ON THIS WEBSITE NEED TO GROW THE FUCK UP AND STOP POSTING EVERYONES BUISNEESS ALL OVER IT BECAUSE OBV. YOU HAVE NO LIFE.
U mad bruh??
Guys.. I think hes mad.
Dayum.
go on home

United States

#22 Nov 9, 2014
George wrote:
Moving here from a big city does have it's perks. Hell, in comparison I feel like a friggen genius compared to all these redneck, illiterate, backwoods, uneducated wanna be white power jerk offs. Just the fact that I can read and write and have all my teeth puts me way ahead of the game. Now I know why there are so many lesbian women in this town. The men in Anna are the bottom of the barrel and hell, the women have to go somewhere, so they just shack up with other women. Luckily I live way out of town and I only have to deal with the brainless "Anna-ites" once in a blue moon. The view of the countryside is about all this sorry sad little place has going for it, and the only thing that keeps me here. So don't tell me to "go back" where I came from, it's not going to happen. At least you clowns keep me amused.
so don't tell you to "go back"? Hell I'll say it, GO BACK!! If you don't like it around here forcing you to stay. You like the city so much then go back to it! And so what about the rednecks, white supremacy movement, women on women? You've got it in the city to dude. Go on home flat lander!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Anna Discussions

Title Updated Last By Comments
User name union proud? Who is this person? 1 min hmm 12
Effective now--Levee roads closed 10 hr Planet UraAnus 11
Brittany lennom 19 hr buzz 1
News 3 Union Co. men charged with failure to registe... (Dec '11) 19 hr Wtg 42
Laborors Int. Union - who do they own? Thu fred astaire 1
Joshua Davis Wed elf535144 1
drama who$e Wed Wouldlovedetail 15
More from around the web

Personal Finance

Anna Mortgages