Comments
1 - 17 of 17 Comments Last updated Feb 3, 2013
altus ok

Mena, AR

#1 May 19, 2012
Tell me anything and every thing you know about him?
wtfreally

United States

#2 May 20, 2012
Is this chez?
if so, your so dumb
I love how you fall in love in a week and always wanna bitch about something
Cheserae

Canton, TX

#3 May 20, 2012
Uhm who put this up here...?? Chad rowell is my boyfriend. You don't need to know shit about him k Thnks (:
Cheserae

Canton, TX

#4 May 20, 2012
wtfreally wrote:
Is this chez?
if so, your so dumb
I love how you fall in love in a week and always wanna bitch about something
And to u.. I don't fall in love in a week so u need to get ur shit straight! I dont always bitch about somethin! You don't even know me stupid ass!!!
Cheserae

Canton, TX

#5 May 20, 2012
Why don't you just come talk shit to me and not behind a screen.?
sick

United States

#6 Sep 13, 2012
Didn't he get Caitlin and cheserea pregnant at the same time but caitlin got an abortion because chad already has two other daughters and doesn't even care for them. Oh and I heard he fucks his mom. SICK. That whole family is a bunch of pathetic asses and lives off the government.
meow

United States

#7 Sep 14, 2012
LMMFAO at all of this (:
My Name Here

Elk City, OK

#8 Sep 14, 2012
He has a little penis. :)
kkk666

United States

#10 Sep 16, 2012
I watched him get his ass whooped lol
Scarybitch87

Elk City, OK

#11 Oct 24, 2012
I know right?! TINY!
tiny

Irving, TX

#13 Nov 28, 2012
Y do people talk about people on here is it cuz there not happy with there lives that they have to start trouble and get into ppls shit.
Blah blahs

New York, NY

#14 Jan 6, 2013
Cheserae wrote:
Uhm who put this up here...?? Chad rowell is my boyfriend. You don't need to know shit about him k Thnks (:
Like you were gunna do something if they told you who posted it hahahaha. Stupid b!tch
Anonymous

United States

#15 Jan 18, 2013
Blah blahs wrote:
<quoted text>
Like you were gunna do something if they told you who posted it hahahaha. Stupid b!tch
Thanks (:
Uhm

Fort Worth, TX

#16 Jan 18, 2013
Y'all are stupid. More likely finding jealous cause he doesn't want your loose ass. If you're going to talk shit, show your name so you don't hide behind a screen. Pathetic. Your moms should be so proud.
Blah blahs

New York, NY

#17 Feb 3, 2013
Cheserae wrote:
<quoted text>
Thanks (:
Lmmfao go take care of that ugly ass baby!
Blah blahs

New York, NY

#18 Feb 3, 2013
Uhm wrote:
Y'all are stupid. More likely finding jealous cause he doesn't want your loose ass. If you're going to talk shit, show your name so you don't hide behind a screen. Pathetic. Your moms should be so proud.
Lol, you're talking shit. Behind a screen name. Hypocrite. Your dad should be so proud.
Lmao

Marshall, TX

#19 Feb 3, 2013
My dad is proud (: atleast I stopped sucking my mom's tit at 2 weeks of age. Can't say the same about you. I'm sorry you feel the need to try and get to me <3 maybe your mom will kiss you goodnight soon once you stop blabbing all that shit from your mouth :)

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Altus Discussions

Title Updated Last By Comments
OK OK Health Care Freedom Amendment, State Questio... (Oct '10) 2 hr Mandy 75,224
McDonalds Aug 30 cacahuete 1
Co-parenting (Jun '13) Aug 30 Fathers rights 33
OK Who do you support for Governor in Oklahoma in ... (Oct '10) Aug 29 Gustoffl 2,631
Work FORCE Aug 28 cacahuete 1
Lion King Aug 22 reveen 5
Illegal drug use ruined my family Aug 21 Elise Renee Ginge... 4
•••
•••
•••

Altus Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Altus People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Altus News, Events & Info

Click for news, events and info in Altus
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••