A old friend

Mountain Home, AR

#1 Sep 3, 2012
I was just wondering where is and what he is doing now days we used to run around together years ago
A old friend

Mountain Home, AR

#2 Sep 3, 2012
A old friend wrote:
I was just wondering where is and what he is doing now days we used to run around together years ago
Chris bates
altonite

Cross Timbers, MO

#3 Sep 3, 2012
he is strung out on meth bad and thats about it
not missin anythin

United States

#4 Sep 4, 2012
A old friend wrote:
I was just wondering where is and what he is doing now days we used to run around together years ago
He is worthless. Looks for dope from the time he gets up till he goes to bed. Lives off whatever woman he can con today. You would be better off to continue wondering. He is a waste of good air.
Shamrock1488x

Ava, MO

#5 Sep 5, 2012
Hey Peeps,

I must agree he is a worthless, lying, cheating, lazy bum. But he moved to Nashville, TN
geeez

Willow Springs, MO

#6 Sep 10, 2012
lmao and this sounds like half the people around here!! Just sayin :)
not buyin ur bs

West Plains, MO

#7 Sep 12, 2012
geeez wrote:
lmao and this sounds like half the people around here!! Just sayin :)
Sooo is that supposed to make it any better? Sorry, blow that smoke up somebody's ass that will buy it. You can "just say" it all you want, but truth of the matter is; the person in question is a lower life form. Low enough, I am not sure why I wasted 30 seconds to type out this reply.
geez

Willow Springs, MO

#8 Sep 13, 2012
blow it out your ass lmao ,no it dont make it any better!! I will "Just say" that when half the people around here are doing or cooking meth then i think they should mind their own rather than talk shit on a forum about other people!!Be what he is/was here,ever come to mind that just maybe he is "in Nashville" to get out of the bullshit you find here in this dinky ,one horse town ..where everyone is victim of everyone's gossip mill spreading ass's?
Sorry i ruffled your little feathers there ,but i dont give a damn what your buying!!:) Thank you ,have a nice day!!
Karma cant dance

West Plains, MO

#9 Sep 13, 2012
mmmmm....actually he's RUNNING away from a mess he doesn't want to take responsibility for...just sayin
geez

Willow Springs, MO

#10 Sep 13, 2012
Well talking shit on TOPIX is not going to make him face it any faster ,now is it?! lol
haha

United States

#11 Sep 13, 2012
geez wrote:
blow it out your ass lmao ,no it dont make it any better!! I will "Just say" that when half the people around here are doing or cooking meth then i think they should mind their own rather than talk shit on a forum about other people!!Be what he is/was here,ever come to mind that just maybe he is "in Nashville" to get out of the bullshit you find here in this dinky ,one horse town ..where everyone is victim of everyone's gossip mill spreading ass's?
Sorry i ruffled your little feathers there ,but i dont give a damn what your buying!!:) Thank you ,have a nice day!!
I sure wouldn't call him a victim.
geez

Willow Springs, MO

#12 Sep 14, 2012
haha wrote:
<quoted text>
I sure wouldn't call him a victim.
I dont care what you'd call him ,i dont even know him!! lmao
Or is that surprising, that there is one in this town that thinks it makes you as lowly to be gossiping and probably about only half the truth on TOPIX?! Even better... while your sitting at your computer pretending to be perfect, then you all are running some one else down :) while your pointing out other people's issues and flaw's ,think about your own...then ask yourself,does this make me any better than the person im running down?!You make yourself victim of idiocy,and by gossiping on TOPIX your proving it lmao
haha

United States

#13 Sep 14, 2012
geez wrote:
<quoted text>
I dont care what you'd call him ,i dont even know him!! lmao
Or is that surprising, that there is one in this town that thinks it makes you as lowly to be gossiping and probably about only half the truth on TOPIX?! Even better... while your sitting at your computer pretending to be perfect, then you all are running some one else down :) while your pointing out other people's issues and flaw's ,think about your own...then ask yourself,does this make me any better than the person im running down?!You make yourself victim of idiocy,and by gossiping on TOPIX your proving it lmao
I don't believe I "gossiped" about anyone. I didn't write anything he does, did or anything else. I merely stated MY OPINION, which I am entitled to. I suggest you get off your own high horse and worry about your own flaws. I know mine. The funny thing about high horses is that they are more often than not, mules wearing stilts.
geez

Willow Springs, MO

#14 Sep 16, 2012
lmao and i merely stated my opinion!! RE READ MY INITIAL POST ,I SAID EVERYONE IS VICTIM OF EVERYBONE'S GOSSIP MILL SPREADING ASS'S...:)oh btw i like the little Mules wearing stilts line that is quite cute :P

justwanderin

United States

#15 Sep 28, 2012
Wow wow im almost speachless! well i do know chris very well i might add and no im not a "meth head" as so many of you like to call it lol chris is like any other HUMAN he has done his wrong and as will any other HUMAN will do more before he goes ti face his judgement but itll b his to face as will urs so why dont u people stop diggin specks out of others eyes and get those logs out of ur own! Just sayin !!!
Jessie Sicley

Kimberling City, MO

#16 Oct 7, 2012
But at least he makes really cute kids ;D

Come on, everybody. What do you think HE says behind YOUR back? He is a lot of things, but I've rarely known him to be a shit-talker. Chris has something good to say about the lowliest of people, don't y'all have even ONE nice thing to say about him?
mothergoose

United States

#17 Oct 8, 2012
geez wrote:
blow it out your ass lmao ,no it dont make it any better!! I will "Just say" that when half the people around here are doing or cooking meth then i think they should mind their own rather than talk shit on a forum about other people!!Be what he is/was here,ever come to mind that just maybe he is "in Nashville" to get out of the bullshit you find here in this dinky ,one horse town ..where everyone is victim of everyone's gossip mill spreading ass's?
Sorry i ruffled your little feathers there ,but i dont give a damn what your buying!!:) Thank you ,have a nice day!!
hehehehehe you guys are at least entertaining to say the least!!!!!
ninja

United States

#18 Oct 22, 2012
He's my x cuz he's great buddy he's doing great as far as I kw he. Better or I'll be pist off hows every one
who likes wieners

Kimberling City, MO

#19 Oct 24, 2012
we know who likes wieners! ha ha, its funny!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Alton Discussions

Title Updated Last By Comments
drug bust on E hwy. (May '09) 2 hr Why 18
Pogue needs to GO 7 hr concerned voter 1
I Am Meth 8 hr P B and J 9
Shannon county Sheriff (Oct '15) 10 hr Christa 3
City electric Mon Barnaby Jones 13
Such a shame Mon Billy 73
New to Alton Mon slomo 2
More from around the web

Personal Finance

Alton Mortgages