x-mas sucked back home

x-mas sucked back home

Posted in the Alice Forum

lll

United States

#1 Dec 26, 2012
I was glad to see all my friends ..but overall Christmas sucked in Alice
Well

Alice, TX

#2 Dec 26, 2012
Sorry your Christmas sucked but you can't really blame the town! It is what you make of it just like life!
IKH

San Antonio, TX

#4 Dec 26, 2012
Alice sucks in general.
lll

United States

#5 Dec 26, 2012
was happy to see everyone ..but for the town itself f****** Alice
idk

Dilley, TX

#6 Dec 27, 2012
lll wrote:
was happy to see everyone ..but for the town itself f****** Alice
Wow, well next year go to Africa, even better, go across the border, Im sure you would think twice about bad mouthing Alice my friend, just saying baby,:)
lll

United States

#7 Dec 27, 2012
Lol.. looks like someone wants to argue .:) I love all my friends hope to see y'all again really soon..as for New Years its going down in Austin hitting up sixth Street with my sis cnt wait its gonna be awesome
idk

Dilley, TX

#8 Dec 27, 2012
lll wrote:
Lol.. looks like someone wants to argue .:) I love all my friends hope to see y'all again really soon..as for New Years its going down in Austin hitting up sixth Street with my sis cnt wait its gonna be awesome
Hope you have a blast my friend, Happy New Year, maybe we can be friends also,:)
lll

United States

#9 Dec 27, 2012
idk wrote:
<quoted text>
Hope you have a blast my friend, Happy New Year, maybe we can be friends also,:)
sure y not..
idk

Dilley, TX

#10 Dec 28, 2012
lll wrote:
<quoted text> sure y not..
Awww, so nice of you, add me on fb if u have it, leroy perez in alice,:

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Alice Discussions

Title Updated Last By Comments
Why do older women post selfies on social media? 24 min Yup 7
The kids you burned the house down 1 hr Ruben 4
Why delete Badger 2 hr Nasty 13
Kayla from HEB 4 hr Dixie normous 10
Lando Bernal aka stubby pp 4 hr Gorda 4
Ice druggie 4 hr Mom 2
Brujas In alice..... 6 hr Wakeupwekillledhim 61

Alice Jobs

Personal Finance

Alice Mortgages