First Prev
of 2
Next Last
james peters

Glenwood, WV

#1 Feb 13, 2012
he is nothing but a true blue s.o.ab lower then the dirt on the ground same why for the hole family nothing but crazy ass people..
friend of billys

Princeton, WV

#2 Feb 23, 2012
seriously people come on grow up aint shit wrong with billy he is by all means the best one outta his family yeah the rest are trash but not him
tish

Rockbridge, OH

#3 Oct 11, 2012
that is right billy is the only good one up there on that hill
blah

United States

#4 Oct 12, 2012
yea billy is so good, he's sittin in srj right now! What a place for a good person and dad to be, right? He's a POS he has 6kids and does nothing for any of them. I would say he is there for Anna's kid, but ha guess I was wrong! The Flora's are dirty, nasty, peices of trash! They all need to be carted off to the lowest place on earth and dumped! Billy is a POS, if you think he is good, then you probably do drugs with him.

Since: Oct 12

Rockbridge, OH

#5 Oct 12, 2012
for one billy dont have 6 kids are you freaking nuts i even know that and im all the way in hungton he might have some trobels but he would do any thing for ya hes a good guy hes my cuz and what is it you mad bc he didnt have your kid and just bc one flora is messed up dont meen all is you dont need judge one for all you know and i dont do drugs and im a flora well was you need to leave anna out of it what is wrong wit ya is it you want him or some thing and you need to shut your mouth and speak about something you know
hahahaha

United States

#6 Oct 12, 2012
Billy does have close to 6kids dum8shit! No wonder, you're their cousin, it figures you dont know sh17! Lol... You're right billy is the best one, he's the only one that can read half way decent!
Shut your mouth it is what is.... They're all POS! If you're their cuz then you're probably nasty and filthy just like them... Word of advice, clean you're home, teeth, clothes, and for god sake wash you @ss! This whole family needs a lesson is hygiene. Usually i woyld feel guilty for putting this on a forum, but these people do not care about anything or anyone including themselves. They have wronged so many innocent people, this is what they get!
hahahaha

United States

#7 Oct 12, 2012
Oh yea lets add up these kids, by babymamma.
1. 1daughter from Anna
2. 1daughter from Cecilia
3. Clara, nor sure if it was a boy or girl
4. 1 daugter by April, 2 other kids in ? Could be his or Jerry's...

In you're face skank!
anna flora

United States

#8 Nov 6, 2012
Listen all yall runnin ur mouth ain't not the first one of ya got ass enough to say shit to any of our faces and just to Let ya kno about the kids he has 2 lil girls one of em is mine and his ass the other one belongs to him and Clara cecila has no kids by him and aprils kids belong to jerry so if u must kno since ur so damn worried about getin in to everyone else's business and have Nutin better to do wit ur time put on ur big kid panties and give us a call we will be more then glad to help u put wit ur god damn prob and as far as tht goes u noisy son of a bitches r the one tht really needs to worry bout ur own lives cause it must really suck to have ur ass in my business worthless peices of trash is all any of u will ever be and for the ones who did defend us thanks guys we greatly do appericate it ur good people fuck the rest of ya worthless asses and oh Yea next time be shure and put ur real names up their !!!!!!!!!!
BillyFlora

United States

#9 Nov 6, 2012
I cant beleave this punk ass shit if u need to talk shit i live in alderson not hard to find feet me say it to my face
lmao

United States

#10 Dec 10, 2012
He did get dumped in the shittest place ever alderson
otis

United States

#11 Feb 14, 2013
billy run that mouth thats all your going to do you skinny s.o.b. you r not going to nothing what r u 80 pounds of sh** you big loser from alderson ok what a big mf joke!!!!!! peace out billy skankass!!!!!
wtf

Princeton, WV

#12 Feb 17, 2013
What's up with the flora and that Elmore girl? I mean she gets engaged like a week after she meets any man that looks at her she must have some low low self esteem and he goes with any one that will have him which ain't many that's just nasty
leah

United States

#13 Feb 17, 2013
People live how they Want. If you dont like it then dont go around them. But i guess some people have nothing better To Do Than talk Some Shit. Get the hell over yourselves. Im Sure you aint no ray of sunshine Your self.
leah

United States

#14 Feb 17, 2013
And just because someone has trouble reading, doesnt mean they are trashy or a pos. Nobody's perfect. Including you.
rhonda

United States

#15 May 11, 2013
all the floras r trash nasty ass low life pieces of shit that wont work all they do is rob people of everything theyve ever worked for. But what goes around comes around and believe me they deffinetly got it coming....oh yeah..... Gonna love it too......
again

Princeton, WV

#16 May 27, 2013
wtf wrote:
What's up with the flora and that Elmore girl? I mean she gets engaged like a week after she meets any man that looks at her she must have some low low self esteem and he goes with any one that will have him which ain't many that's just nasty
Was driving past the house they just moved in and who did I see Jerry letting in, April. It was 7 in the morning so is he cheating on jonie now lol. Talked to his niece chasity and Jennifer Wilson. They said that they are just hooking up to he gets off parole then will get married again. April are you ever going to learn. I know y'all have kids together but your so much better than that.
wtf

Princeton, WV

#17 Jun 1, 2013
Leaha is right get a life an if Billy got your ass you more than likly got what was coming to ya. An there's alot of people who like Billy an alot that don't an not all of them do drugs. An one more thing I don't use drugs but know alot of people who do an from what I know about them its not the drugs that make a pos its the person so quit talking shit so much its starting to make your breathe stink
efnmorons

United States

#18 Jul 1, 2013
Billy is trash just like the rest of them. He's going to get what he deserves for sure. You can't keep stealing from people and not eventually catch it in the ass for it. Before someone says it...let me guess..he doesn't steal. Check his arrest records. Alderson has went to hell and the Flora's are part of the problem.
Lisa_RICKY

Princeton, WV

#19 Jul 1, 2013
Billy is a good person so get over your self people, Also QUIT HIDING BEHIND THE COMPUTER AND SAY YOUR REAL NAME OR GO TO THERE FACE AND SAY IT!!!!!!!!!!
1 post removed
ridiculousness

Lewisburg, WV

#21 Jul 17, 2013
friend of billys wrote:
seriously people come on grow up aint shit wrong with billy he is by all means the best one outta his family yeah the rest are trash but not him
He asnitch and his wh**e wife too!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Alderson Discussions

Title Updated Last By Comments
darren dj forren 1 hr oh my 22
milf 1 hr thats right 3
Hinton of the 1950"s (Oct '09) 1 hr Lea 2,529
amber knapp (Oct '10) 21 hr omg 57
Jessica Greene (Jan '14) 21 hr ewww 2
4th of July books Mon Alderson native 1
iga gadds (Sep '14) Jun 25 who knows 17
More from around the web

Alderson People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Alderson Mortgages