First Prev
of 3
Next Last
who

Lexington, TN

#1 Nov 5, 2012
Who is he?
dkj <3

Tucker, GA

#2 Nov 5, 2012
An amazing guy taken by an amazing girl. Stay out of it
Madison Cathey

Lexington, TN

#3 Nov 5, 2012
He's my boyfriend , and I'd appreciate it if you don't start about him.
Lol

Lexington, TN

#4 Nov 5, 2012
Didn't someone call him mcgay? Very original
Madison Cathey

Lexington, TN

#5 Nov 5, 2012
Hah, your just so freakin' cute aren't you?
dkj <3

Southaven, MS

#6 Nov 5, 2012
Stop. Just stop
Bleh

Lexington, TN

#7 Nov 5, 2012
He plays tennis don't he?
shfoabr

Savannah, TN

#8 Nov 5, 2012
Mcgay? Lmao!
dkj <3

Southaven, MS

#9 Nov 5, 2012
How about you worry about yourself
Lol

Lexington, TN

#11 Nov 5, 2012
See the got the humor xD
Truth

Lexington, TN

#12 Nov 5, 2012
But if we worry about ourselves what would we do all day?
mrc

Lexington, TN

#13 Nov 5, 2012
He hasn't even done anything to any of you,
wow

Lexington, TN

#15 Nov 5, 2012
Hahaha relationships! Its funny to see a gf TRY to take up for her man.
You just embarrass us. Let men stick up for themselves girl
dkj <3

Southaven, MS

#16 Nov 5, 2012
Gunner isn't my boyfriend. He's just a good friend. And I don't wanna see anything else on here about him
curious

Lexington, TN

#17 Nov 5, 2012
He dated Hayley didn't he? They were cute
Kate

Lexington, TN

#18 Nov 5, 2012
Us girls can take up for our boyfriends as we please. It shows a sign of caring. At least he has a girlfriend. Leave them alone.
curious

Lexington, TN

#19 Nov 5, 2012
Kate wrote:
Us girls can take up for our boyfriends as we please. It shows a sign of caring. At least he has a girlfriend. Leave them alone.
True that
Madison

Lexington, TN

#20 Nov 5, 2012
Y'all are teenagers, some soon to be adults. Grow up already. It's sad how your lives revolve around a trash talking site because you have nothing better to be doing.
HAHA

Lexington, TN

#21 Nov 5, 2012
He ugly anyways
Madison

Lexington, TN

#22 Nov 5, 2012
I really don't give 2 shits what your opinion is on him.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Alamo Discussions

Title Updated Last By Comments
Keep A Word - Drop A Word (Dec '09) 10 hr MemeMe 11,154
Beth Burleson Flores (Aug '13) 16 hr Norma 11
Boy we told you 16 hr Norma 6
april palmer (Mar '14) 16 hr Last laugh 27
Birmingham 16 hr Billy friend 4
Grant mealer shot? Fri Yelp 13
Thomas climer an Shana king Fri Bill 23

Alamo Jobs

More from around the web

Personal Finance

Alamo Mortgages