Barack Obama, our next President

Barack Obama, our next President

There are 1279009 comments on the Hampton Roads Daily Press story from Nov 5, 2008, titled Barack Obama, our next President. In it, Hampton Roads Daily Press reports that:

"The road ahead will be long. Our climb will be steep," Obama cautioned. Young and charismatic but with little experience on the national level, Obama smashed through racial barriers and easily defeated ...

Join the discussion below, or Read more at Hampton Roads Daily Press.

Yeah

Mililani, HI

#845054 Jan 22, 2013
shinningelectr0n wrote:
Barbara Walters Hospitalized!!!!
Let's hope it sticks!!!
May she drown in her bedpan!
Interesting how right wing extremist wish people dead.

Must be a malignancy they have in their thinking.

“My Life Is A Shell Game”

Since: May 07

Lapeer, MI

#845055 Jan 22, 2013
John Galt wrote:
<quoted text>
"yes" is from the Bronx, the armpit/crotch of America.
Enough said.
Armpit? I always thought it was America's tweeter.
Yeah

Mililani, HI

#845056 Jan 22, 2013
shinningelectr0n wrote:
<quoted text>
Sorry. You've lost me. I find it difficult to follow your erratic butt-dragging along the living room carpet. I see the dark trail but can't discern your intentions.
Try again sometime, OK?
lol! Of course I lost you son! It was your post I was responding to!

What else would one expect from you?
Yeah

Mililani, HI

#845057 Jan 22, 2013
shinningelectr0n wrote:
<quoted text>
You fergit a lot of things, so badly that now you fergit that you forgot that I was an American.
Aw, heck. Just fergit it, boy.
lol! Like how you fergit what you fergot what you wrote, son!

“My Life Is A Shell Game”

Since: May 07

Lapeer, MI

#845058 Jan 22, 2013
carol wrote:
<quoted text>
Ya think? Nah, I'm not DB, honey. I don't need to play stoopid rhetorical games to make my points. I just jab the knife in and let you bleed out the painful answers.
Problem is, though, when you plunge that knife, the blood is yours and the knife won't sink in.

You're holding the blade and pushing the handle.

Don't try using a handgun.
Provocateur

Denver, CO

#845059 Jan 22, 2013
Slavic Baptist wrote:
I can't believe my freaking eyes, that fake president ODUNGO is back in business to ruin America. Hey guys, did you see, how arrogant this low life ODUNGO was. As always his chin up, higher then his flip-floppy dirty ears. Ha-ha-ha LOL, how about his fool Michelle's new hair cut, as if she some kind of high school girl or something. I couldn't watch their enagural circus though, because every time I see ODUNGO's face- I wanna vomit. Hopefully we impeach ODUNGO and send him back to his paradise Kenian mud hut, ha-ha-ha. Let him amuse us for a while, like his fool Michelle DUMBO did, I laughed. Then we will put him either in to JAIL, or deport him back to Kenya.LOLLOLLOL. PREEZY OF UNITED STEEZY ODUNGO LOL
Racism, Prejudice, Intolerance: as American as apple pie

“My Life Is A Shell Game”

Since: May 07

Lapeer, MI

#845060 Jan 22, 2013
Yeah wrote:
<quoted text>Interesting how right wing extremist wish people dead.
Must be a malignancy they have in their thinking.
But note: I did NOT were her to be shot. I'm doing my part to make the Jerk-In-Chief look credible.
Yeah

Mililani, HI

#845061 Jan 22, 2013
shinningelectr0n wrote:
<quoted text>
Problem is, though, when you plunge that knife, the blood is yours and the knife won't sink in.
You're holding the blade and pushing the handle.
Don't try using a handgun.
lol! In that case, why don't you give it a "shot", son?

May do a world of good!
yes

Pompano Beach, FL

#845062 Jan 22, 2013
yes wrote:
<quoted text>
Enjoying the manic meltdown one post at a time.
LOL!!!!!!!!!!
Keep them rolling and I'll keep laughing at you.
Bronx yes welfare sucker for sure say what? LOL
Forum carlsbad nm

Hobbs, NM

#845064 Jan 22, 2013
Yeah wrote:
<quoted text>lol! In that case, why don't you give it a "shot", son?
May do a world of good!
Obama should give it a shot. Do our world some good.
He needs the holy spirit to guide him.
Find the way. Get us there in glory.
Yeah

Mililani, HI

#845065 Jan 22, 2013
shinningelectr0n wrote:
<quoted text>
But note: I did NOT were her to be shot. I'm doing my part to make the Jerk-In-Chief look credible.
lol! Can you name a country that has a better jerk-in-chief than the Untied States son?
John Galt

Temecula, CA

#845066 Jan 22, 2013
Yeah wrote:
<quoted text>lol! Can you name a country that has a better jerk-in-chief than the Untied States son?
Venezuela
Yeah

Mililani, HI

#845067 Jan 22, 2013
John Galt wrote:
<quoted text>
Venezuela
lol! Then you are free to go and make sure you leave any citizenship behind.

“My Life Is A Shell Game”

Since: May 07

Lapeer, MI

#845068 Jan 22, 2013
Yeah wrote:
<quoted text>lol! Can you name a country that has a better jerk-in-chief than the Untied States son?
Why? Are you looking for one?

“My Life Is A Shell Game”

Since: May 07

Lapeer, MI

#845069 Jan 22, 2013
Yeah wrote:
<quoted text>Interesting how right wing extremist wish people dead.
Must be a malignancy they have in their thinking.
Tell ya what....when she begins choking face down in her bedpan, you go give her mouth-to-mouth resuscitation.

...after performing a frontal Heimlich.
Yeah

Mililani, HI

#845070 Jan 22, 2013
shinningelectr0n wrote:
<quoted text>
Why? Are you looking for one?
lol! No. You just bitch and moan so much about the one your in son... as if there was something better out there you're trying to match!
Yeah

Mililani, HI

#845071 Jan 22, 2013
shinningelectr0n wrote:
<quoted text>
Tell ya what....when she begins choking face down in her bedpan, you go give her mouth-to-mouth resuscitation.
...after performing a frontal Heimlich.
I think you should try a self directed lobotomy son. I surmise it will do you a world of good.

“My Life Is A Shell Game”

Since: May 07

Lapeer, MI

#845072 Jan 22, 2013
Forum carlsbad nm wrote:
<quoted text>
Obama should give it a shot. Do our world some good.
He needs the holy spirit to guide him.
Find the way. Get us there in glory.
Right now, he's being guided by other spirits like Stalin, Alinsky, Mr. Dark and the whole damned Vulture Gang of human history perched just behind the glass darkly.

If the Holy Spirit showed up right now, he'd make a 180, head off to Hell and slap the sh*t out of Ann Dunham. Twice.

“My Life Is A Shell Game”

Since: May 07

Lapeer, MI

#845073 Jan 22, 2013
Yeah wrote:
<quoted text>I think you should try a self directed lobotomy son. I surmise it will do you a world of good.
Just because it worked for you doesn't mean it's a shoe-in for me.

But thanks anyways.

BTW, do you keep the pieces in a jar by the door?

Or did you feed it to the dog?

Judged:

10

10

10

Reply »
Report Abuse Judge it!

“My Life Is A Shell Game”

Since: May 07

Lapeer, MI

#845074 Jan 22, 2013
Yeah wrote:
<quoted text>lol! No. You just bitch and moan so much about the one your in son... as if there was something better out there you're trying to match!
So...let me get this straight. You are happy with the Jerk-In-Chief you already have and you grow weary of hearing others complain about his behavior and poor performance.

This President must be like your dog; a loudmouthed yelper that eats up all of your resources and sh*ts all over your hacienda but ........whatthehell...he's YOUR dog and you love 'em.

Well, what can I say? Sports teams are like that, too. Your spouse treats you the same.

Gee, I must be different to expect different from my leaders.

Good dog!(pat, pat)

Judged:

10

10

10

Reply »
Report Abuse Judge it!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Chicago Discussions

Title Updated Last By Comments
News BARACK OBAMA BIRTH CERTIFICATE: Suit contesting... (Jan '09) 16 min Joe Balls 197,216
{keep A word drop A word} (Oct '11) 30 min Red_Forman 6,450
News Should prostitution be less illegal-or more? 5 hr El Diablo 13
News Once slow-moving threat, global warming speeds ... (Dec '08) 6 hr Into The Night 54,626
Topix Chitown Regulars (Aug '09) 11 hr David Morrison 100,682
abby 9-4-15 13 hr mrs gladys kravitz 6
Word (Dec '08) 13 hr Red_Forman 5,431
More from around the web

Personal Finance

Chicago Mortgages