`Sabado Gigante' marks 20 years in U.S.

Full story: The Wichita Eagle

In the first sketch, the actors strip to their underwear. Then come the puma and alpaca.
Comments
1 - 20 of 983 Comments Last updated Nov 25, 2012
First Prev
of 50
Next Last
BigCatDaddy

Bellevue, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Oct 13, 2006

Judged:

1

1

1

I demand that this show be translated into English!

I am being deprived of my cultural rights!

Who do I sue?
BigCatDaddy

Bellevue, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Oct 13, 2006

Judged:

1

1

Heck, I just wanna know what them near nekid ladies are saying.
PEER PRESSURE

Henderson, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Oct 24, 2006

Where did you get your information ....??
Sensitivity Trainer wrote:
About the Invaders.....� Fifty percent of Hispanic households use some form of welfare, the highest rate of any major population group.� Hispanics are 3.3 times more likely to be in prison than whites; they are 4.2 times more likely to be in prison for murder, and 5.8 times more likely to be in prison for felony drug crimes.� Young Hispanics are 19 times more likely than young whites (and slightly more likely than young blacks) to be in youth gangs.� Hispanics drop out of high school at three times the white rate and twice the black rate.� Even third-generation Hispanics drop out of school at a higher rate than blacks and are less likely to be college graduates.� From 1992 to 2003, Hispanic illiteracy in English rose from 35 percent to 44 percent.� The average Hispanic 12th-grader reads and does math at the level of the average white 8th-grader.� At 43 percent, the Hispanic illegitimacy rate is twice the white rate, and Hispanic women have abortions at 2.7 times the white rate.� Hispanics are three times more likely than whites not to have medical insurance, and die from AIDS and tuberculosis at three times the white rate.� In California, the cost of free medical care for illegal aliens forced 60 hospitals to close between 1993 and 2003.� Only 33 percent of citizens of Hispanic origin consider themselves �Americans� first. The rest consider themselves either �Hispanic/Latino� or their former nationality first.
Texas Expatriate

Kln, Germany

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Oct 25, 2006

Hey how can I get on the show? Does anyone have Kreutzberger's phone number?
PEER PRESSURE wrote:
Where did you get your information ....??
<quoted text>
elizabeth de la garza

Lake Charles, LA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Feb 20, 2007

Judged:

1

1

1

hola espero que lean mi humilde nota pues escribo porque quiero contactarme con el abogado jorge rivera espero que este mensaje llegue a manos de alguien que me pueda contactar con el he visto varios abogados de imigracion y ninguno me puede ayudar con el caso de mi madre no creo que no se pueda arreglar
RAFAEL GUTIERREZ ACOSTA

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Mar 1, 2007

Judged:

1

1

1

POR FAVOR NECESITO AL ABOGADO JORGE RIVERA ALGIEN SABE SU CORREO ELECTRONICO POR FAVOR A( PEDERNALES1000@YAHOO.COM)SE LO AGRADESERI ETERNAMENTE GRACIAS

“Happy New Year! Hava Great 08”

Since: Feb 07

Iselin, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Mar 1, 2007

Sabado Gigante is the best show on television. Period. It is way better than the Price is Right, Wheel of Fortune, Deal or No Deal combined. It's good fun. You don't need a translation to see how funny and festive it is. Don Francisco sometimes talks in English when he's talking to someone who doesn't know Spanish.
DEYVI RODRIGUEZ

Bronx, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 1, 2007

Judged:

1

1

1

BUENAS TARDES NECESITO URGENTEMENTE EL CORREO ELECTRONICO DEL ABOGADO JORGE RIVERA MI CORREO ES hbav3@yahoo.com GRACIAS
DEYVI RODRIGUEZ

Bronx, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 1, 2007

Judged:

1

1

1

HOLA MI NOMBRE ES DEYVI RODRIGUEZ NESECITO EL CORREO ELECTRONICO DEL ABOGADO JORGE RIVERA MI CORREO ES hbav3@YAHOO.COM GRACIAS
Delia

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 5, 2007

si yo quisiera saber el correo electronico de el Abogado Jorge Rivera.
Y tengo una pregunta para el, es que yo estoy casada con un Norte Americano, pero quiero saber que si yo me divorcio de el yo podria siempre tener mi Residencia. I want know the e-mail of the layer. Please help me.
Dania Bermudez

Miami, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 6, 2007

Soy una madre desesperada, tengo a mi hija de 13 anos en Cuba reclamada desde el 2002, le ruego al Abogado Jorge Rivera me ayude, este es mi correo: migdaliamontalvo@bellsouth.net
SALOMON

Baltimore, MD

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 10, 2007

NECESITO CONTACTAR AL ABOGADO JORGE RIVERO SI ALGIUEN PUEDA PASARME EL NUMERO DE TELEFONO O EL e-mAIL SE LO AGRADECERIA
SALOMON

Baltimore, MD

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 10, 2007

TENGO UN HIJO QUE VINO ILEGAL A ESTE PAIS, CUANDO VINO EL SOLICITO UN ASILO PERO CUANDO TENIA QUE PRESENTARSE A LA CITA DE INMIGRATION NO LO HIZO Y AUTOMATICAMENTE LE DIERON UNA DEPORTACION, PERO AL MISMO TIEMPO YO COMO CIUDADANO LO RECLAME Y ME DIERON EL NUMERO DE VISA, EL PROBLEMA ES QUE EL FISCAL NO QUIERE ABRIR EL CASO Y COMO PUEDO HACER PARA BORRAR ESA DEEPORTACION.
Ignacia Rascon

Truckee, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 11, 2007

Yo Ignacia Rascon quiciera saber si me puede ayudar para ver si nose puede ayudar a recuperar la Residencia de mi esposo que fue deportado en el ano 1994 y le dieron 5 anos de deportacion y mis hijos y yo estamos todos legales en En Los Estados Unidos unos semos Residentes y otras Siudadnas y quier saber si usted nos podria ayudar para que mi esposo tambien pueda estar aqui legal mente con nosotros.

Espero su respusta
grasias
helda venely montiel

Tilden, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 12, 2007

buenas tardes .
bueno el montivo por el cua; escribo es para hacerle unas preguntas
la primera de ellas es que una prima mia la agarro la migra cuando benia para los estados unidos pero ella nos yamo ala casa y nos dijo que ella tiene que pagar una fianza que es $3,000 pero lo que nosotros queremos saver es que si se paga la fianza ella tendra algun permiso para estar aqui en los estados unidos o como quiera la ladeportaran para el salvador.ella ya tiene 9 dias de estar de tenida en fresnos texas ..
bueno y mi segunda pregunta es
que yo le meti papeles amy esposo hace un ao pero cuando le hablo ala abogada ella nome da respuesta de nada le pregunto como esta el procedimiento y solo medise que espere sus llamada y asta la fecha no he rresibido ninguna llamada yo soy recidente de elos estados unidos
yo quiero saver en cuanto tiempo mi esposo estria aqui en los estados unidos ella medijo que minimo 8 aos por favor gracias por escucharme y espero sus respuestas gracias que dios lo bendiga y lo llene de muchas bendisiones y paz en su familia
Jose y Francisca Gallegos

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 13, 2007

Judged:

1

1

1

I am writing this to seek help for the Gallegos family. They have 2 children, one of them, the little boy had a heart transplant on 06/02/01. He developed a type of cancer in 01/14/02. He will require monthly visits to the hospital to monitor him for rejection. He also see the doctor once a month. They have been in the U.S. for about 9 years. They are good harworking family , that requires help to be able to obtain theit citizenship.Francisca's mothe also lives with them. If any one could help them it would be greatley appreciated. They speak mostly spanish.You may also contact me ana.rodriguez@childrens.com. I am a good friend of the family. They asked me to help.
Rosa Diaz

Gainesville, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 14, 2007

Hola, quiero saber si, por favor, me pudieran conseguir el correo electronico o el numero de telephono del abogado Jorge Rivera. Por favor madarlo a el correo electronicode mi hijo.Es beto_12@myspace.com. Gracias.
Yanay Verdecie

Miami, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 16, 2007

Mi nonbre es Yanay Verdecie yo legue en el septiembre del 2001 por una visa fiance me dieron la recidencia temporaria pero ya se me vencio no tengo la tarjeta pero tengo en mi pasaporte la recidencia que ceria la forma I-551, pero mi pasaporte esta vencido. Yo me quiero ir de vacaciones para santo domingyo podre viajar solamente en mi pasaporte o necesito alguin permiso o algo por favor contesteme a yanayverdecie@yahoo.es
leticia

Brooklyn, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 17, 2007

buenas a todos; quisiera porfavor alguien que me mandara el correo electronico de jorge rivera quisiera comentarle sobre mi caso me urge hablarle sobre mi caso, se lo agradeceria mucho. gracias
marsos5

Cranston, RI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Apr 18, 2007

pregunta al abogado jorge rivera
llegue alos estados unidos en 1988
tengo pendiente la aplicacion para asilo pero he tenido permiso de trabajo desde 1993 hasta la fecha aplique para la ley nacara pero tuve un problema de violencia domestica hace 10 anos y he ido a dos entrvistas de la ley nacara pero no ha habido erspuesta toda via y mi abogado esta trabajando muy despacio yo quisiera saber si usted me podria decir si usted ha tenido algun caso parfecixdo al mio y que posibilidades tengo de conseguir la residencia pues mi abogado no me da respuestas y ya hace mas de 1 ano desde la segunda entrevista y no hay respuesta me podria usted que hacer.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 50
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

6 Users are viewing the Oil & Gas Forum right now

Search the Oil & Gas Forum:
Title Updated Last By Comments
Exxon Mobil Report Fuels Panic on Street (Jul '07) Jul 25 Human at Earth 76
Irving-Based Exxon Mobil Says It'll Follow New ... Jul 23 Wondering 16
Exxon Mobil says it'll follow new anti-bias rules Jul 23 Rainbow Kid 2
Chinese arrest of former PetroChina Canadian ch... Jul 17 New China 1
Which Gasoline Companies Do Not Use Ethanol? (Aug '07) Jul 16 Consumer of stuff 517
US struggles to resolve Afghan election crisis Jul 12 Kar 1
Bridgeport man captured in N.Y. is third suspec... Jul 6 DogDayAfternoon 3
•••
•••