`Sabado Gigante' marks 20 years in U.S.

Full story: The Wichita Eagle

In the first sketch, the actors strip to their underwear. Then come the puma and alpaca.

Comments (Page 50)

Showing posts 981 - 983 of983
|
next page >
Go to last page| Jump to page:
tania

Southbury, CT

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Sep 22, 2012

soy ciudadana americana y mi novio es detenido en inmigracion que puedo hacer para que no lo deporten tengo tres hijos con el y estoy esperando otro bebe el era el unico que trabajaba
carmen

Falls Church, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Oct 6, 2012

hola jorge necesito q me ayude tengo una pregunta para usted mi hermano esta detenido por migracion pq le encontraron papeles falsos q posibilidad tiene q no sea deportado antes tubo permiso de trabajo pq vino menor de edad y despues cuando alcanzo la mayoria de edad ya no le enviaron
Blanca

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
Nov 25, 2012

Hola me llamo Blanca y pues quiero saber si mi papa me puede sacar la recidencia, tengo dos aņos que lo conosi no yebo su apeido y pues mas quenada nunca me mantubo y quiero saber si el puede sacarme ese permiso o que debo de aser tengo 22 aņos de edad tengo un niņo en mexico y una niņa aqui boy para sinco aņos viviendo aqui por favor ayudenme nesecito respuestas lo mas pronto posible muchas gracias.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 981 - 983 of983
|
next page >
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••