Latino men are MADE for Black Women!
sexysista

United States

#396 Mar 6, 2013
I have been married to my latino brotha for seven years & we have a very sexy relationship. I have to say the sex appeal between latino Men and black women is so damn good

Warmly,
Sexysista
Miguel

Corona, CA

#397 Mar 6, 2013
sexysista wrote:
I have been married to my latino brotha for seven years & we have a very sexy relationship. I have to say the sex appeal between latino Men and black women is so damn good
Warmly,
Sexysista
awww

ShyDevil334

“BAD AZ I WANNA BE”

Level 6

Since: Apr 11

EVERYWHERE

#398 Mar 6, 2013
Miguel wrote:
<quoted text>N your point?
uh oh.you maaaad? they say the TRUTH shall come to the light.lol
Miguel

Corona, CA

#399 Mar 6, 2013
ShyDevil334 wrote:
<quoted text>uh oh.you maaaad? they say the TRUTH shall come to the light.lol
See there you. I knew u was a DL. You keep following me around now,so at the same time it sounds like you are mad. For me am happy enjoying life. Keep trying tho but u r unable to make me mad or get me I dont swing that wat sorry.

ShyDevil334

“BAD AZ I WANNA BE”

Level 6

Since: Apr 11

EVERYWHERE

#401 Mar 6, 2013
Miguel wrote:
<quoted text>See there you. I knew u was a DL. You keep following me around now,so at the same time it sounds like you are mad. For me am happy enjoying life. Keep trying tho but u r unable to make me mad or get me I dont swing that wat sorry.
no,the way you got a smart mouth and attitude at the ONLY bw who wouldnt kiss your dusty non bm azz says differently.com e up with new racial stereotypes spycEgonzales.lol
Miguel

Corona, CA

#402 Mar 6, 2013
ShyDevil334 wrote:
<quoted text>no,the way you got a smart mouth and attitude at the ONLY bw who wouldnt kiss your dusty non bm azz says differently.com e up with new racial stereotypes spycEgonzales.lol
Was that a joke cuz all u can hear is crickets. I told you man I dont swing that way. Try to create yourself a gay topix n there u might get lucky. U might get lucky n a man might kiss your gay azz.NEXT

ShyDevil334

“BAD AZ I WANNA BE”

Level 6

Since: Apr 11

EVERYWHERE

#403 Mar 6, 2013
Miguel wrote:
<quoted text>Was that a joke cuz all u can hear is crickets. I told you man I dont swing that way. Try to create yourself a gay topix n there u might get lucky. U might get lucky n a man might kiss your gay azz.NEXT
like i said,come up with new racial stereotypes.lame.

ShyDevil334

“BAD AZ I WANNA BE”

Level 6

Since: Apr 11

EVERYWHERE

#405 Mar 6, 2013
TBMR wrote:
<quoted text>
lol that wasnt even a racial stereotype rofl you're a damn fool
Why are you in this thread?
yes it is.it has nothin to do with you in the first place so stfu.for realz.this is the aaf and guess what i am?aa,DUH.
Miguel

Corona, CA

#406 Mar 6, 2013
TBMR wrote:
<quoted text>
lol that wasnt even a racial stereotype rofl you're a damn fool
Why are you in this thread?
This fool doesnt know the def. Of racial. I dont used racial words. I had racial comments against me n he is one of them. Once they start with their racial comments I know I hit their button but he dont realize that he is just making a fool of himself.
Miguel

Corona, CA

#407 Mar 6, 2013
ShyDevil334 wrote:
<quoted text>yes it is.it has nothin to do with you in the first place so stfu.for realz.this is the aaf and guess what i am?aa,DUH.
U need to keep your mouth shut and respect women. Nobody even call you here on this thread or my thread. Nobody is missing dude not at all. Your are the one that keep barking. Then again dog that bark wont bite.
Miguel

Corona, CA

#409 Mar 6, 2013
TBMR wrote:
<quoted text>
But you dont date aaf
and this thread is for latino men who do
so AGAIN I ask why the f*ck are you in here?
Bingo

“Taking snowbunnies one by one”

Level 5

Since: Jul 12

Location hidden

#411 Mar 6, 2013
lmbao wrote:
We Black Women are the queens of the universe and only deserve the best men.. Well I'm here to tell you... Latino men are the sexiest on the planet. And they are the most skilled in the bedroom!!!!!
I get weak just thinking about them..
I'm talking to this Mexican guy right now... For a while I thought he was a dark skinned white guy (maybe Italian), but once he told me he's hispanic everything became clear. That's why he's so passionate!
And they LOOOOOOOOOOVE black women!
That's good, I'm glad for the both of you. But how come when I say White ladies are made for Black kings and that I lovvvvvve me some white pucci, Black women go up in arms? Have your latino men, but let us enjoy that white pucci in peace.

ShyDevil334

“BAD AZ I WANNA BE”

Level 6

Since: Apr 11

EVERYWHERE

#412 Mar 6, 2013
TBMR wrote:
<quoted text>
But you dont date aaf
and this thread is for latino men who do
so AGAIN I ask why the f*ck are you in here?
it doesnt matter who i date.this is the aaf(african american forum)lol and im an aa.period.end of discussion.lol
Miguel

Corona, CA

#413 Mar 6, 2013
ShyDevil334 wrote:
<quoted text>it doesnt matter who i date.this is the aaf(african american forum)lol and im an aa.period.end of discussion.lol
Keep your mouth shut n thata final.
Miguel

Corona, CA

#417 Mar 6, 2013
TBMR wrote:
<quoted text>
I know you dont use racial words. He has used several racial insults towards you and you always handle yourself with so much class :) Thats why us ladies here respect you so much and nobody gives a rats ass about him lol
<quoted text>
Good lookin out boo thank you :)
No problem baby. Is funny how a nonbw is welcomed but if a nonbm comes out here some of this guys trip.
Miguel

Corona, CA

#418 Mar 6, 2013
Stretchmaster wrote:
<quoted text>
That's good, I'm glad for the both of you. But how come when I say White ladies are made for Black kings and that I lovvvvvve me some white pucci, Black women go up in arms? Have your latino men, but let us enjoy that white pucci in peace.
If u want WW is cool dude but she didnt trip on your post. Alot IRBM trip on me for dating BW even here.
Miguel

Corona, CA

#419 Mar 6, 2013
TBMR wrote:
<quoted text>
Agreed :)
you do you and we do us.... in peace
So can you please remove your boy shydevil from the thread and go take him to Franks favourite white woman thread?
I'm trying to enjoy my latino mens in peace here damnit
You beat me to it. Hopefully he can convince him to go with him.
Miguel

Corona, CA

#420 Mar 6, 2013
TBMR wrote:
<quoted text>
Yes it does
no please go with stretchmaster
he has something he wants to show you (no homo)
lol

“Taking snowbunnies one by one”

Level 5

Since: Jul 12

Location hidden

#421 Mar 6, 2013
Miguel wrote:
<quoted text>If u want WW is cool dude but she didnt trip on your post. Alot IRBM trip on me for dating BW even here.
I encourage latin men to date BW. I love BW, but not in a romantic way. They want to take it to the next level with me, but they can't take a hint and I hate breaking their hearts! You latinos need to take them off our chests so we can enjoy this:

http://bossip.files.wordpress.com/2012/12/reb...

in peace...
Miguel

Corona, CA

#422 Mar 6, 2013
Stretchmaster wrote:
<quoted text>
I encourage latin men to date BW. I love BW, but not in a romantic way. They want to take it to the next level with me, but they can't take a hint and I hate breaking their hearts! You latinos need to take them off our chests so we can enjoy this:
http://bossip.files.wordpress.com/2012/12/reb...
in peace...
Bro keep the WW I dont want part of them. Some IRBM are hypocrites is been a time when I got jump by a group for dating BW. We believe u n nobody on this thread LM or BW will bother but take IRBM shydevil with u he is the perfect example that cones here.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
Why do black people hate gospel music? (Jul '08) 2 min shedoesyoga 21
Slave of the year award 3 min cali roze 5
Trashiest looking mudshark I've ever seen arres... 4 min Keepin It Real 17
Science: "White women DISGUSTED by black men" 7 min Ben 3
White people stole from everyone in history wit... (Feb '12) 7 min cali roze 193
Trump ~ 100* Days ~ Major Accomplishments? 13 min no job for redneck 38
Why do so many whites fear blacks? 13 min Slave Repatriator 79
Negro behavior in public places 22 min Keepin It Real 134
What African Americans really are 3 hr Keepin It Real 61
More from around the web