85 percent of bm want ww

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#75 Aug 29, 2013
Spit-Fiyah wrote:
<quoted text>it was a question lil girl calm down and forget your exes.matter of fact,could they read or write?there is a great example of what irbw pull on here lol.and i didnt ask you what they look like eiether why do you say it like that,are you ugly?
and many bm can,some cant(harrison?).im not gone lie about it like bw do and harrison aint all bm.
no im far frm ugly

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#76 Aug 29, 2013
Spit-Fiyah wrote:
<quoted text>why,because im black?you racist heffa,i dont like you but atleast i tried to be nice and give you the opportunity to show it to me.smh so ungrateful.
we u blk men are racist to us..whatever you say racist to me I will say back.And what the f*ck is a heffa?lol dumb hood ebonic language haha.How did u be nice again?

“me! chee hoo! LOL!”

Level 6

Since: Oct 09

New Zealand

#79 Aug 29, 2013
Symbol Of America wrote:
The power of our White women is quite intoxicating to you black men.
yeah dem freckles can be overpowering.. Lol
Spit-Fiyah

Montgomery, AL

#80 Aug 29, 2013
Mint cookies wrote:
<quoted text>no im far frm ugly
prove it,like you say evidence dont lie right?lol

“me! chee hoo! LOL!”

Level 6

Since: Oct 09

New Zealand

#81 Aug 29, 2013
Cassius Chaerea wrote:
<quoted text>
I thought someone farted. But who can tell. Probably the same meaning coming from a negro male. LOL!
i never lower my standards to negros.. The way they type.. Makes u wonder why they so poor.. No wonder the thirst for whitey
Spit-Fiyah

Montgomery, AL

#82 Aug 29, 2013
Mint cookies wrote:
<quoted text>we u blk men are racist to us..whatever you say racist to me I will say back.And what the f*ck is a heffa?lol dumb hood ebonic language haha.How did u be nice again?
and vice versa.you know what a heffa is,if you are black you know what a heffa is.interesting. i was nice to offer you a chance to show me your kitty even though i dont like average bw kitty.i saw you on that other thread too and man are you full of schitt and excuses.

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#83 Aug 29, 2013
Spit-Fiyah wrote:
<quoted text>prove it,like you say evidence dont lie right?lol
how am i suppose to prove it?

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#84 Aug 29, 2013
Samoan Irish wrote:
<quoted text>i never lower my standards to negros.. The way they type.. Makes u wonder why they so poor.. No wonder the thirst for whitey
says the person living in a third world dump
Spit-Fiyah

Montgomery, AL

#85 Aug 29, 2013
Symbol Of America wrote:
The power of our White women is quite intoxicating to you black men.
no,not really.they only do all the nasty freaky things for us bw wont do then we throw em nback to you.you crackkkkas got a taste of chocolate kissin and lickin on em now you follow bm online like some sissies,yuckkkkkkkk.
Spit-Fiyah

Montgomery, AL

#86 Aug 29, 2013
Mint cookies wrote:
<quoted text>how am i suppose to prove it?
excuse me?a pic genius.lol
black man1

Coatesville, PA

#87 Aug 29, 2013
Samoan Irish wrote:
And 70 percent of bw.. Thirst for wm.. What do all my non black brotherz and sisterz think.
LOL>..hahahaha...WHAT! Your ignorant stupid butt thinks it's hard for any man to get a white woman. This is the dumbest topic ever posted on this forum. If 85 percent of black men wanted white women. We would all be with a white woman dummy. Where does morons like you get that it's hard to get a white woman....lol. STUPID!

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#88 Aug 29, 2013
Spit-Fiyah wrote:
<quoted text>and vice versa.you know what a heffa is,if you are black you know what a heffa is.interesting. i was nice to offer you a chance to show me your kitty even though i dont like average bw kitty.i saw you on that other thread too and man are you full of schitt and excuses.
no i still dnt know....and im blk.How are u being nice by sexually harrasing me?

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#89 Aug 29, 2013
Spit-Fiyah wrote:
<quoted text>excuse me?a pic genius.lol
i dnt give my number out like tht
Gms

San Diego, CA

#90 Aug 29, 2013
Marcus Washington wrote:
99.99 Percent of us BM prefer non-Black Latinas. Secondly, White Snow bunnies and thirdly Asian chicks. Its Sistaz that we don't like. They're just too fat,masculine,manly,dark and have that ugly nappy hair. Who would you choose Rachel Jeantel or Selena Gomez. Think about it...its not Rocket Science people.
Who would you chose Amy winehouse or gabrielle union think about. Dumba** 89 percent of black men date non black women you definitely not black. Look it up how many interracial dating of black men its 10.8 percent. And you use bad examples you use trayvon martin girlfriend and selena gomez you are white.

“Beautiful Princess.....”

Level 6

Since: Jan 08

Los Angeles, CA.

#91 Aug 29, 2013
Samoan Irish wrote:
And 70 percent of bw.. Thirst for wm.. What do all my non black brotherz and sisterz think.
You don't know WTF you're talking about as usual.
Gms

San Diego, CA

#92 Aug 29, 2013
Marcus Washington wrote:
99.99 Percent of us BM prefer non-Black Latinas. Secondly, White Snow bunnies and thirdly Asian chicks. Its Sistaz that we don't like. They're just too fat,masculine,manly,dark and have that ugly nappy hair. Who would you choose Rachel Jeantel or Selena Gomez. Think about it...its not Rocket Science people.
And if 99 percent of black men don't like black women why the hell am I seeing so many black kids running around , why am I seeing so many black guys with black women and the black population is growing still. I love black girls
Spit-Fiyah

Montgomery, AL

#93 Aug 29, 2013
Mint cookies wrote:
<quoted text>i dnt give my number out like tht
what?aint nobody sexually harrassing you. and you didnt need a number,you could have put one in ya profile or emailed it.lol
you wre beating around the bush for a reason,whatever you are.

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#94 Aug 29, 2013
Spit-Fiyah wrote:
<quoted text>what?aint nobody sexually harrassing you. and you didnt need a number,you could have put one in ya profile or emailed it.lol
you wre beating around the bush for a reason,whatever you are.
nope im gonna be anoynamous forever!!
Spit-Fiyah

Montgomery, AL

#95 Aug 29, 2013
Mint cookies wrote:
<quoted text>nope im gonna be anoynamous forever!!
no you wont,show something that proves you are what you sayyou are.you aint gotta show ya face.

Level 7

Since: Jul 08

Location hidden

#96 Aug 29, 2013
Symbol Of America wrote:
The power of our White women is quite intoxicating to you black men.
Not any more powerful than any other race of woman. Sorry.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
New Racist Chinese Ad 1 min Stupid Thread 30
Why Did a "Black" U.S. President?... 2 min Sicklecell Supporter 12
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 2 min Nuculur option 1,383,512
Poll Will Donald Trump be the next President of the ... (Aug '15) 2 min PATRIOT DVC MOLON... 1,462
News Dueling groups to rally at Confederate landmark 3 min Lawrence Wolf 1,491
"American Sniper" Chris Kyle=Liar 5 min Sicklecell Supporter 61
London buses will now say "glory to allah" 6 min Its bigger than TV 1
McDonald's to open restaurants run by robots 46 min Stupid Thread 61
the moors were black africans not arabs!!! (Jun '08) 2 hr Don Barros Serrano 44,882
Hebrew Israelite (Feb '11) 4 hr You knew 134,279
More from around the web