Random thoughts...

Level 7

Since: Jun 10

Location hidden

#63099 Sep 6, 2013
A sweet feminie woman is a gift from god...there is no need to be aggressive.

The only job a woman has is to identify a man that will protect her. Now, he might cheat on you, but you should just be happy you have protection and kids with strong genes.

If you want a weak beta male, then that's on you.

But as we all know..most women don't know what they want....

It's interesting that the only women I have known who truly appreciate nice guys are strippers and hookers, women over 30, and ugly girls.

real talk

Level 7

Since: Jun 10

Location hidden

#63100 Sep 6, 2013
Duran Duran - Ordinary World
candayamz

Wichita, KS

#63101 Sep 6, 2013
maybe I should ignore his calls/texts and see what happens/For some reason I don't feel right about this.I think things are moving too fast and I feel like something bad is gonna happen and I'm gonna get my feelings hurt.Need to spend more time with cowvan.I like him...really do but I just have this feeling he's gonna fxck somebody else and break my heart and I can't handle that right now.
candayamz

Wichita, KS

#63102 Sep 6, 2013
my chest already starting to hurt thinking about what goes on when I'm not with him.If he fxcked somebody else while he claims me as his woman would hurt me alot.Even though I'm not in love it's just a betrayal.I don't feel right about this.We already hooked up and I feel kinda bad about that already.I talked about this with my psychiatrist he doesn't think it's a good idea for me to move in with him right now because of my severe ptsd.lol I feel like I'm gonna start crying right now already and nothing really happened yet but just thinking about it hurts me.
jahmon

Chesapeake, OH

#63103 Sep 6, 2013
Here comes the cock rider agian! ;)

Since: May 12

Location hidden

#63104 Sep 6, 2013
__jaz__ wrote:
<quoted text>
:)
Is that blue hair or a sombrero on your head?????
Swade

Chesapeake, OH

#63105 Sep 6, 2013
My balls itchy.

Level 7

Since: Jun 10

Location hidden

#63106 Sep 6, 2013
negros are simple...they judge your music choices, but have nothing to say about social stances

smh...negroes...smh again

Since: May 12

Location hidden

#63107 Sep 6, 2013
AgentSmith9 wrote:
<quoted text>
Weakness is a strength in women. Why would a man want a woman that challenges him? Life has its challenges already.
Most men just want a very sweet feminine woman that doesn't challenge them.
You are supposed to help each other fulfill your potential. If the non-BW sees you as merely a sex object, she will not encourage your professionally or intellectually to grow.
I was having driving lessons for years and kept failing my test because I got nervous and made silly mistakes. It wasn't until I was with a great guy, who helped me and practiced with me and believed in me, that I was able to meet the challenge and pass. It may not be a big thing, but I know I wouldn't have done it without him :) Or it would have taken much longer.
candayamz

Wichita, KS

#63108 Sep 6, 2013
I just want my baby....come on october,I'll have something that belongs to me that I can hold all the time and that'll be my baby girl.She'll be small,warm and comfy.She is my unconditional love,I've been more attached to her now that I've ever been at this point in my pregnancy and I can't wait to get her here so I can hold her.I'll never let her go.She will help my ptsd in big way.She knows my voice now and she's been thru this crazy journey with me.She is a strong wonderful person I love her so much :) I finally have her name picked out for my special one.I'm going to bed I should've known he'd be out later than expected who knows what he's even doing right now.I don't even want to think about it....I don't want to know and don't give a fxck.
Milly

New Brunswick, NJ

#63109 Sep 6, 2013
dev143 wrote:
A sweet feminie woman is a gift from god...there is no need to be aggressive.
The only job a woman has is to identify a man that will protect her. Now, he might cheat on you, but you should just be happy you have protection and kids with strong genes.
If you want a weak beta male, then that's on you.
But as we all know..most women don't know what they want....
It's interesting that the only women I have known who truly appreciate nice guys are strippers and hookers, women over 30, and ugly girls.
real talk
wtf lol
Jahmon

Chesapeake, OH

#63110 Sep 6, 2013
Good point shalimarr.
candayamz

Wichita, KS

#63111 Sep 6, 2013
if he calls me tonight to come over I won't even answer I don't feel like doing anything right now.I don't want to be held...kissed or anything just leave me alone tonight baby.I'm gonna drink my sleepy time tea and talk to my baby girl,massage my tummy so I can feel her little body moving around and sleep.

AgentSmith9

“The Sun was high...”

Level 5

Since: Jun 10

and so was I

#63112 Sep 6, 2013
Shalimarr wrote:
<quoted text>
You are supposed to help each other fulfill your potential. If the non-BW sees you as merely a sex object, she will not encourage your professionally or intellectually to grow.
I was having driving lessons for years and kept failing my test because I got nervous and made silly mistakes. It wasn't until I was with a great guy, who helped me and practiced with me and believed in me, that I was able to meet the challenge and pass. It may not be a big thing, but I know I wouldn't have done it without him :) Or it would have taken much longer.
The only type of females that struggle with driving are hard headed women that don't pay attention because they already think they know everything.

And the most encouragement a man could ever have is a beautiful loving supportive feminine woman.

That will make you want to achieve more. A nagging aggressive woman will push you to leave her for a submissive woman once you are accomplished.

I work at work. Home isn't a mental challenge an my woman going to be challenging me. She's going to give me sex, and support, not mouth.
Milly

New Brunswick, NJ

#63113 Sep 6, 2013
candayamz wrote:
my chest already starting to hurt thinking about what goes on when I'm not with him.If he fxcked somebody else while he claims me as his woman would hurt me alot.Even though I'm not in love it's just a betrayal.I don't feel right about this.We already hooked up and I feel kinda bad about that already.I talked about this with my psychiatrist he doesn't think it's a good idea for me to move in with him right now because of my severe ptsd.lol I feel like I'm gonna start crying right now already and nothing really happened yet but just thinking about it hurts me.
Dont cry :) Follow your instinct mama. Your senses are heightened right now with the pregnacy, just remember your baby feels what you feel. Dont be sad. Do what you have to do to bring positive energy. You can do it!
candayamz

Wichita, KS

#63114 Sep 6, 2013
my baby girl is up now sorry honey but your "daddy" is out still "working".He'll call but we'll see him tomorrow maybe.If I'm not getting the attention when I want from a man I usually lose interest.If he's gonna be working like this all the time this relationship isn't gonna work out.Him coming home to me late at night isn't gonna work for me.
Milly

New Brunswick, NJ

#63115 Sep 6, 2013
candayamz wrote:
if he calls me tonight to come over I won't even answer I don't feel like doing anything right now.I don't want to be held...kissed or anything just leave me alone tonight baby.I'm gonna drink my sleepy time tea and talk to my baby girl,massage my tummy so I can feel her little body moving around and sleep.
Did you ever put the music on kinda loud? Something with lots of base. Lay on your back and she will start dancing like crazy. lol
Milly

New Brunswick, NJ

#63116 Sep 6, 2013
Whatup Mr Andy?

Level 6

Since: Jun 08

Location hidden

#63117 Sep 6, 2013
vampiYAH stabB wrote:
<quoted text>I believe that men should pay, but in a relationship, just as long as n!**as is eatin', it really shouldn't matter. Traditional roles between women & men are fading and the call to surviving by any means is the clarion of this hour for folk that plan to be together.
But I agree, if folk insist on upholding traditional roles, they have to implement them in a ways that goes in each direction: Men have to uphold their end & so do women....NO EXCUSES.
Why is sis hoarding? What is she afraid of? Usually those that hoard have a fear of discarding things because they feel they may need them later.
Ironically, we had a conversation about this a few weeks back. Both of her parents are doctors so I was curious to understand what type of relationship flow does she value. I think there are women who have this conflicted view of what a lasting relationship requires. They have some 1950's standards with a little bit of modern day standards. Cherry picking. "So it's ok for me to pay for the dates, but don't expect for you to cook and clean because that's oppressive and sexist?"

Man, anybody who knows me knows I'm QUICK to throw anything I haven't used within the last three months. So I have no idea nor have I bothered to really find a reason. She grew up with a maid, plus she has a part time maid, so I think she's just used to people cleaning up behind her. She says when she gets married, she'll just hire another maid which I'm not feeling. I grew up with a maid and I've always thought they were a waist of money and expose personal laziness.

Level 6

Since: Jun 08

Location hidden

#63118 Sep 6, 2013
vampiYAH stabB wrote:
<quoted text>LOLOL!!!
No...no Snoop Lion records.
This is hot though...
http://www.youtube.com/watch?v =KI6zi2Oj1joXX
Ahhh HELLLLL NAWWW!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
Texas deputy sexually assaulted undocumented im... 12 min White House 9
Hebrew Israelite (Feb '11) 37 min TRUTH 139,124
The Trinity of "Crisis" 41 min Yisraelite Suprem... 1
Satan vs. Lucifer: Who would win? 47 min Yisraelite Suprem... 1
The Chinese will take over Africa and... 59 min Yisraelite Suprem... 3
Negroes in America have wages 20 to 50 times hi... 1 hr Yisraelite Suprem... 5
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 1 hr Bye Bye Curious 1,779,924
Kids Separated from their Illegal Immigrant Par... 2 hr The Patriot 109
The Negro: America's foremost problem 2 hr THX White Overlord 13
Loser Trump just keeps on Losing... 4 hr iamcuriousnow 76
Spade comes to WA, car-jacks, gets MADE GOOD! 8 hr THX White Warlord 23