Random thoughts...

AgentSmith9

“The Sun was high...”

Level 5

Since: Jun 10

and so was I

#62576 Sep 3, 2013
Hey Look what I just found....

Some more fake Dr.Zaius PM's. You can actually see on this PM where he left letters at the top when he pasted his photo shop over it :)

Thanks Drugs R Dumb and MDJ for creating the thread :)

http://www.topix.com/forum/afam/TU08B9620JJQL...

Once again MrAnderson / AgentSmith comes out un touched :)

“go-that-way--->”

Since: May 09

Location hidden

#62577 Sep 3, 2013
AgentSmith9 wrote:
Another man rule..
Stop logging out of your account and posting things that obviously only matter to you. We know who you are.
Lmbao.
I shouldn't have to tell these guys this stuff.
lol
Stalker alert

Howell, MI

#62578 Sep 3, 2013
AgentSmith9 wrote:
Another Man Rule..
Never under any circumstances discuss other men with Females that used to like them.
how many of yall n33a's broke this rule?
You broke your own rule:

Aziya Shines wrote: <quoted text> What??!!!

Agent Smith9--:) PM :) just "unblock"

Aziyashines-"Who u talkin bout Willis lol I thought u don't talk about other men I thought u come to topix to talk with ladies not discuss other men. U gay? Lol"

AgentSmith9 wrote: Lol :) Aziya you off the hook. But yes I will keep our deal as stated in the PMs we just exchanged :)

Aziya--"Anyway you know you're blocked so now I will disable my inbox. lmao
Milly

New Brunswick, NJ

#62579 Sep 3, 2013
Toniiiiight we are youuuung.....

Level 7

Since: Jun 10

Location hidden

#62583 Sep 3, 2013
hmm, I guess the "fisticuffs" have ended on this thread. Shalimarr! Say something controversial!
Milly

New Brunswick, NJ

#62584 Sep 3, 2013
dev143 wrote:
hmm, I guess the "fisticuffs" have ended on this thread. Shalimarr! Say something controversial!
Are you kidding me? Its happening all around you... If you know how to read between the lines. I dont think it ever ends on topix.
Did you ever watch the show LOST?
Milly

New Brunswick, NJ

#62586 Sep 3, 2013


Toniiiiiiiiiiiiiiiight
We are youuuuuuuuuung
So let's set the world on fiyaaaaaaah
We can burn brighteeeeeer
than the suuuuuuuun

Level 7

Since: Jun 10

Location hidden

#62587 Sep 3, 2013
Milly wrote:
<quoted text>Are you kidding me? Its happening all around you... If you know how to read between the lines. I dont think it ever ends on topix.
Did you ever watch the show LOST?
Topix BW don't get sarcasm. smh.

“Black in Amerikkka”

Level 4

Since: Sep 13

Im High risk

#62588 Sep 3, 2013
ti amo 2011 wrote:
<quoted text>
I knew that wasn't you lol god yeah I remember all of them .do they not post here anymore . Still can't believe wlc I used to chat to him all the time on Skype ..so sad..;( congratulations on your baby girl I bet she's gorgeous . I'm off to get ready now it's early morning in the uk .. I'm tired wish I could go back to bed pmsl ;) I'm sure I will catch up with you later got the app on my phone now I might post a bit more here again eeeek lol xx
Thanks.Yeah she is georgious.I see why some wanted to have my seed.lol.Yeah WLC was the truth.He offended the uncle toms and pink toes on this forum.R.I.P to the God.You're daughter looks so cute.You should start posting more often.This place need more real posters and less h0e n//ggaz as we can see.lol,smh.

“Black in Amerikkka”

Level 4

Since: Sep 13

Im High risk

#62589 Sep 3, 2013
She get mad when she sees the other women name.lol

“Black in Amerikkka”

Level 4

Since: Sep 13

Im High risk

#62590 Sep 3, 2013
That h0e break bread.I'm tryin to sprinkle u h0e n//ggaz

&fe ature=youtube_gdata_player

"Today btch I want steak
Some ice cream and pound cake
I might go to the strip club
And I might take my pimp cup"
Milly

New Brunswick, NJ

#62591 Sep 3, 2013
dev143 wrote:
<quoted text>
Topix BW don't get sarcasm. smh.
I do get sarcasm. In fact, you are talking to her right now. It's kind of hard to tell how you were being sarcastic but WHATEVER. I dont see wtf being a black woman has anything to do with that though. smh.

AgentSmith9

“The Sun was high...”

Level 5

Since: Jun 10

and so was I

#62593 Sep 3, 2013
1inamill wrote:
<quoted text>lol
Lol :) I can't believe I have to post these rules and I'm the youngest guy here :)

How you doing tonight sweetheart :)
Milly

New Brunswick, NJ

#62594 Sep 3, 2013
What is a troll?

The traditional definition of a troll refers to a member of a community or usenet group who makes posts deliberately designed to attract responses of outrage or indignation. It is the troll's intent to "hook" unsuspecting members into responding,(hence the term "trolling"), thus providing him/her self with the satisfaction of knowing they have impact on others.
Milly

New Brunswick, NJ

#62595 Sep 3, 2013
AgentSmith9 wrote:
<quoted text>
Lol :) I can't believe I have to post these rules and I'm the youngest guy here :)
How you doing tonight sweetheart :)
Im doing just fine and dandy Mr Andy. ha ha that rhymes.

Im chillin...sitting here looking and laughing at got dayum topix.

AgentSmith9

“The Sun was high...”

Level 5

Since: Jun 10

and so was I

#62598 Sep 3, 2013
Milly wrote:
<quoted text>Im doing just fine and dandy Mr Andy. ha ha that rhymes.
Im chillin...sitting here looking and laughing at got dayum topix.
lol :) That does rhyme doesn't it :) Let me ask what do you think about the "man rules"?:)
Milly

New Brunswick, NJ

#62599 Sep 3, 2013
AgentSmith9 wrote:
<quoted text>
lol :) That does rhyme doesn't it :) Let me ask what do you think about the "man rules"?:)
I think they'rrrre great. You should post more. I'd like to help you think of some, but I think this job is fit only for a man. ;)

“Black in Amerikkka”

Level 4

Since: Sep 13

Im High risk

#62600 Sep 3, 2013
H9es get desparate reachin for trolls.lol.

“Black in Amerikkka”

Level 4

Since: Sep 13

Im High risk

#62601 Sep 3, 2013
Stop trollin yourself btch.lol

“go-that-way--->”

Since: May 09

Location hidden

#62602 Sep 3, 2013
AgentSmith9 wrote:
Another Man Rule..
Don't beg other men to talk to you, that's something that a h0 would do.
I really shouldn't have to be telling you guys this stuff.


I think this one would be a better rule if you include women.

Don't beg other men/women to talk to you. Thats something a h0 would do.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 2 min TRUMP WINNERS 1,457,295
Kellyann Conway destroys big mouth Clinton aide 18 min ugly monkeys 4
Oh my God. A mouse just ran in my bedroom. 20 min Drilling for the ... 59
Chelsea Clinton sports inverted cross? 39 min Hadleycus of Greece 1
Should some states merge? 41 min Drilling for the ... 8
Proof to support the claim that the true Hebrew... (May '13) 1 hr Slimshady7 353
3 White Teens Arrested in Gang Rape of 13 yo 1 hr facts 31
the moors were black africans not arabs!!! (Jun '08) 1 hr Powertoafrica 50,526
8 yo Girl Kidnapped, [email protected], & Murdered While Sh... 3 hr RoofisSezDownBoie... 82
Thanksgiving is a WHITES ONLY holiday! 3 hr Barros 244
More from around the web