Is HardCore Pawn RACIST???????????

Is HardCore Pawn RACIST???????????

Posted in the African-American Forum

First Prev
of 5
Next Last

Level 3

Since: Apr 12

Location hidden

#2 Apr 20, 2012
Oh I see you must work there.

Level 3

Since: Apr 12

Location hidden

#4 Apr 20, 2012
APOCALYPTO 718 wrote:
blacks are still in the premative form. they still havent evolved to a human. thus they live uncivilized. the government should hunt down all monkey men, and do a visectomy on them. no more ni33er monkey babies..americas problem soved..
Lol yet whites still haven't evovled enough to not melt in the sun.
Whites are the weakest evolutionary link in the races...Whites carry more genetic dieseases than any other race and age much faster due to your skins inability to block UV rays. Not to mention your animalistic obessions with beastiality and incest. Your best years are before your mid 30's after that you always look ten years older than those of the same age in other races...now ponder weakling.

RyGuy88

“Eyes Big as Child...:)”

Since: Apr 12

Mankato, MN

#5 Apr 21, 2012
herman wrote:
Set in 85% black Detroit Hardcore Pawn deals with a lot of blacks trying to sell their newly gained stole property. What's funny is Detroit being 85% black and all the blacks go to a white owned pawn shop then cry and b!tch when the whites don't fork over the money for their stolen crap. Most blacks end up chimping out and are promptly escorted off the premisis. Why in 85% black Detroit do the blacks depend on "Evil Whitey"? Seems they can't fend for themselves like they say they can after all. Huh!
Everytime I see a black person walk into that store and they have that look on their face...DAMN!!! It is funny.

“Life is just a Moment, njoy it”

Level 5

Since: Jan 07

Nekoosa, Wisconsin

#6 Apr 21, 2012
herman wrote:
Set in 85% black Detroit Hardcore Pawn deals with a lot of blacks trying to sell their newly gained stole property. What's funny is Detroit being 85% black and all the blacks go to a white owned pawn shop then cry and b!tch when the whites don't fork over the money for their stolen crap. Most blacks end up chimping out and are promptly escorted off the premisis. Why in 85% black Detroit do the blacks depend on "Evil Whitey"? Seems they can't fend for themselves like they say they can after all. Huh!
www.youtube.com/watch...

www.bloodyelbow.com/.../mma-fan-knocks-out-ar... ..

“Life is just a Moment, njoy it”

Level 5

Since: Jan 07

Nekoosa, Wisconsin

#7 Apr 21, 2012
herman wrote:
Set in 85% black Detroit Hardcore Pawn deals with a lot of blacks trying to sell their newly gained stole property. What's funny is Detroit being 85% black and all the blacks go to a white owned pawn shop then cry and b!tch when the whites don't fork over the money for their stolen crap. Most blacks end up chimping out and are promptly escorted off the premisis. Why in 85% black Detroit do the blacks depend on "Evil Whitey"? Seems they can't fend for themselves like they say they can after all. Huh!
www.youtube.com/watch...

“Life is just a Moment, njoy it”

Level 5

Since: Jan 07

Nekoosa, Wisconsin

#9 Apr 21, 2012
herman wrote:
Set in 85% black Detroit Hardcore Pawn deals with a lot of blacks trying to sell their newly gained stole property. What's funny is Detroit being 85% black and all the blacks go to a white owned pawn shop then cry and b!tch when the whites don't fork over the money for their stolen crap. Most blacks end up chimping out and are promptly escorted off the premisis. Why in 85% black Detroit do the blacks depend on "Evil Whitey"? Seems they can't fend for themselves like they say they can after all. Huh!
=_45au15JGaq, the rest of that link that won't post because it's the stupid White guys robbing the Pawn/Shops and getting their azzes kicked by the owners???
youtube.com/watch=_45au15JGaQ
jonson d

Colorado Springs, CO

#10 Apr 21, 2012
TANGLEFOOT wrote:
<quoted text>
=_45au15JGaq, the rest of that link that won't post because it's the stupid White guys robbing the Pawn/Shops and getting their azzes kicked by the owners???
youtube.com/watch=_45au15JGaQ
Wow!! This thread really got to you. Chill out. Try going outside maybe play a little b-ball. Or maybe you are too short.
Anonymous

United States

#11 Apr 21, 2012
The measures white people will go to bait black people into an argument....smh! Poor things just need black peoples attention constantly! You need a hug?

Attention all black people....its hug whitey day...if you see a white person give em a hug and let em know you care....they just want to be relevant again...

“Life is just a Moment, njoy it”

Level 5

Since: Jan 07

Nekoosa, Wisconsin

#12 Apr 21, 2012
jonson d wrote:
<quoted text>
Wow!! This thread really got to you. Chill out. Try going outside maybe play a little b-ball. Or maybe you are too short.
I'm fine, I drink Remy/MartinXO and smoke Cigars.

My point is why is he posting about blacks stealing when white people do the same thing?

Why doesn't he post that?
He's a nutt case anyway, who the hell takes stolen goods to a pawn shop?

-A-X-E-

“Your endless crying...”

Level 4

Since: Apr 12

...reveals your soul

#13 Apr 21, 2012
TANGLEFOOT wrote:
He's a nutt case anyway, who the hell takes stolen goods to a pawn shop?
Blacks, apparently.

“Life is just a Moment, njoy it”

Level 5

Since: Jan 07

Nekoosa, Wisconsin

#14 Apr 21, 2012
Beautifully_Made wrote:
The measures white people will go to bait black people into an argument....smh! Poor things just need black peoples attention constantly! You need a hug?
Attention all black people....its hug whitey day...if you see a white person give em a hug and let em know you care....they just want to be relevant again...
If they want to be relevant again they need to learn how to control their crazy/azz women.

White women will sleep with anybody for the right price!!! LOL
That's what's driving them nutts.

White Women use to serve white men like KINGS; Not anymore, Now white Men are the Queens serving White Women like Kings, LOL.

“Life is just a Moment, njoy it”

Level 5

Since: Jan 07

Nekoosa, Wisconsin

#15 Apr 21, 2012
LOL, C'mon gimmie/some on that one, C'mon SLAPP/IT HIGH!!! LOL
killemall

Pensacola, FL

#16 Apr 25, 2012
Beautifully_Made wrote:
The measures white people will go to bait black people into an argument....smh! Poor things just need black peoples attention constantly! You need a hug?
Attention all black people....its hug whitey day...if you see a white person give em a hug and let em know you care....they just want to be relevant again...
ATTENTION!! NEVER FAILS AS USUAL ALWAYS GOTTA PULL THE F'N RACE CARD watch the damn show. amazes me that no matter where it is there's always a loud mouth black bitch just gotta be heard by everyone, guess their mama was out ho'n and to busy suckin a crack pipe to care. half of those "blacks" that go in there are crack and dope heads. how stupid ya gotta be to go to a pawn shop and "tell" the owners what they are "going" pay them... ignorant people. how about the big pimpin blackass dude up in there trying to pawn a game console for 400 bucks gets rude gets ejected ... the whole time telling everyone how badass a pimp he is and his ho's are top notch ... ok tell me this if you "drive a bmw" got all these ho's why the hell ya at a pawn shop for? don't say much about pimp daddy's cash flow ... there is none... so over the last 100 yrs or so you bitches have whined and cried and pulled the race card it got real easy to do too. everything is racially motivated with asshole like you crying they took advantage of me cuz my skin is different wah wah wah so i guess what you're saying is it's ok for negros to cry and snivel and spew civil right crap if they don't get their way but if whitey bitches a little... you know i just love watching the evening news... love to see the black on black crime hell whitey dosn't have to do a thing ya'all killing each other we just need to sit back and watch.... patiently...
killemall

Pensacola, FL

#17 Apr 25, 2012
TANGLEFOOT wrote:
<quoted text>If they want to be relevant again they need to learn how to control their crazy/azz women.
White women will sleep with anybody for the right price!!! LOL
That's what's driving them nutts.
White Women use to serve white men like KINGS; Not anymore, Now white Men are the Queens serving White Women like Kings, LOL.
US control our crazy asas women ....lmfao... don't see nothing on hard core pawn but uneducated loud mouth bitches yelling hell saw one beat the hell out her man right on camera dude was punked out like a little bitch... so who needs the control? personaly all females need to be controlled

“Life is just a Moment, njoy it”

Level 5

Since: Jan 07

Nekoosa, Wisconsin

#19 Apr 25, 2012
killemall wrote:
<quoted text>US control our crazy asas women ....lmfao... don't see nothing on hard core pawn but uneducated loud mouth bitches yelling hell saw one beat the hell out her man right on camera dude was punked out like a little bitch... so who needs the control? personaly all females need to be controlled
Sgt. Rage, Take a chill pill man, it's all good!
The terrorist aren't coming to get you.

Our only point was why guys like you always focus on the few Ghetto
Blacks from the projects?
Who Cares?

Why not focus on the good people of the world like LaBraun James sponsoring the Boy Scouts of Akron; and the Little League Baseball teams of Akron?
P.Ditty Combs donating a Million Dollars to the Hurricane Katrina Victims; Tom Joyner and Oprah Winfrey building townhouses in New Orleans to help rebuild, You guys never mention things like this, you only focus on the few ghetto blacks.

Besides we were responding to the 1st Post and we just ignore flour/face it's obvious he has no clue of which end is up.

“Life is just a Moment, njoy it”

Level 5

Since: Jan 07

Nekoosa, Wisconsin

#21 May 2, 2012
I think Hard/Core Pawn is Staged and fixed. LOL
You ever notice no one ever throws a real 'punch'?

As Angry as some of those people get, Never see any Police, No Arrest, No Punches thrown, I think it's all for show.

Modern Day Advertising..........LOL
Today I finally saw a WHITE-LADY come in and try to pawn her wedding ring for $10grand, and she put up a fight when they refused, she was really funny.

Still most of the Blacks are stereotyped.
I'm sure they pay them well to stage those acts.

“Life is just a Moment, njoy it”

Level 5

Since: Jan 07

Nekoosa, Wisconsin

#22 May 2, 2012
That Pawn/Shop has gotten so much business going the Jerry Springer Route!!!!!!!!!! LOL
HaSammi

Colorado Springs, CO

#23 May 2, 2012
I love that show. When whites do not get the money they ask for they politly say 'Thank you I will take my buisness elswhere'. When blacks don't get what they DEMAND they start yelling racism and threaten violence.

Lol

Level 5

Since: Jun 11

Sullivan, MO

#24 May 2, 2012
I think some of that stuff is scripted...It seems like too fake...If I got a pawn shop all that shyte aint going down....demanding 2000 dollars for a 100 dollar watch...The customers almost cross the line to being a criminal act...its called extortion when you TRY to used intimidation to get money...obviously its all filmed ..Look at PAWNSTARS ..that shop is how I see a REAL shop being run...you NEVER see ANY acting up or intimidation bs on PAWNSTARS because the police would be there so fast their heads would spin if they tried that bs on their show. That show makes black people look like idiots which they are not....no money no honey...even blacks know come correct or gets to steppin...whether its puxxy, heroin, coke, crack, weed...whatever is being sold.....Its like making them look like buffoons coming in with big fake gold chains and complaining when the guy wont buy it...even dope fiends know they aint gettin no dope for fake shyte....and there just HAPPENS to be DOZENS of idiots that actually think they are gonna intimidate the money outa the pawn shop.....The show is designed to show blacks at their worst and is obviously scripted....

“Life is just a Moment, njoy it”

Level 5

Since: Jan 07

Nekoosa, Wisconsin

#25 May 2, 2012
Exactly; I haven't seen one arrest yet or a punch. LOL

But his Pawn shop is number one in Detroit Now.
I can't stop watching it!!!

I guess it pays to advertise.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 5
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 1 min Unmeltable Snowflake 1,658,251
Top american gangs that cherish black power its... 7 min Spinning 360 waves 17
Stop the violence against black trans women 9 min Ooops 6
Blacks not whites are selfish and greedy (Apr '17) 11 min Deadly Guy 15
Michael Jackson was a pedophile 45 min Snr 9
Racial integration 50 min Furster 2
Cultural appropriation (Apr '17) 57 min Porter 17
Pervert Alabama Republican Roy Moore 1 hr KIP 95
"Jews will not replace us!" 1 hr Buzz Gill 42
After the Nogs built the "Gypshun" dynasty they... 2 hr Jake 34
Why don't black people just brag about Nubia? 2 hr dreamhunk 240
More from around the web