Mulattoes are freaks of nature

Mulattoes are freaks of nature

Created by blacks r stupid on May 1, 2013

173 votes

Click on an option to vote

Yes

No

ShyDevil334

“BAD AZ I WANNA BE”

Level 6

Since: Apr 11

EVERYWHERE

#216 May 4, 2013
Blaq honey wrote:
A mulatto is NOT a freak of nature they are a product of two people who love each other against all odds
i agree with the first part but disagree with the last.
Amelia Sugar COCAINE

Castle Rock, CO

#217 May 4, 2013
ShyDevil334 wrote:
<quoted text>naw lol the thought of SBT naked creaped me out.
Me too hahaha.

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#218 May 4, 2013
ShyDevil334 wrote:
<quoted text>im gucci,and you?
im straight

ShyDevil334

“BAD AZ I WANNA BE”

Level 6

Since: Apr 11

EVERYWHERE

#219 May 4, 2013
Amelia Sugar COCAINE wrote:
<quoted text>
Me too hahaha.
lol so what's it gone be mama?i like your girl tho',she looks delicious.we can share.lol

ShyDevil334

“BAD AZ I WANNA BE”

Level 6

Since: Apr 11

EVERYWHERE

#220 May 4, 2013
Mint cookies wrote:
<quoted text>im straight
thats good.
Amelia Sugar COCAINE

Castle Rock, CO

#221 May 4, 2013
ShyDevil334 wrote:
<quoted text>lol so what's it gone be mama?i like your girl tho',she looks delicious.we can share.lol
Yes she does look delicious....being that she is ONLY on MY platter :). Sorry boo boo, she isn't sharable lol. All mines!

Level 5

Since: Mar 12

Van Nuys, CA

#224 May 4, 2013
Dominico boy wrote:
Im really pissed off!!
why? because you found out your ass is black and not mulatto?

“Karma”

Level 3

Since: Apr 12

Location hidden

#225 May 4, 2013
ShyDevil334 wrote:
<quoted text>i agree with the first part but disagree with the last.
against all odds means how there are still prejudice people in society that disapprove of interracial relationships. Many families will disown their child for that

Level 4

Since: Apr 13

Bucharest, Romania

#226 May 5, 2013
Haha,dark skinned kneegers are just jealous on the lighter skinned keegers.Pathetic!

Level 8

Since: May 08

Pacific Northwest

#227 May 5, 2013
allupinlightskinpuc wrote:
<quoted text>
can i get in contact with you? are they legal?
Don't waste your time. Dey all grown an' got dey own famblies - some wid white mens and some wid black mens.

;o)
Amelia Sugar COCAINE

Castle Rock, CO

#228 May 5, 2013
Genevieve11 wrote:
<quoted text>
why? because you found out your ass is black and not mulatto?
LMFAO!!!
Amelia Sugar COCAINE

Castle Rock, CO

#229 May 5, 2013
iPaul wrote:
Haha,dark skinned kneegers are just jealous on the lighter skinned keegers.Pathetic!
All while the white or non-black pasty coons are lurking the African American forum 24/7 literally. With this said, it sounds like you're one jealous "kneeger" too. It's strange how LESS AA's are in white forums or sites while whites are constantly here and on other black sites throwing insults.

“Karma”

Level 3

Since: Apr 12

Location hidden

#230 May 5, 2013
Amelia Sugar COCAINE wrote:
<quoted text>
All while the white or non-black pasty coons are lurking the African American forum 24/7 literally. With this said, it sounds like you're one jealous "kneeger" too. It's strange how LESS AA's are in white forums or sites while whites are constantly here and on other black sites throwing insults.
so true because white people are cowards in general so they Troll the sites to talk shi behind a computer.

“Head Bish”

Level 2

Since: Jan 13

Location hidden

#231 May 5, 2013
I concur. Half of them look like an interracial experiment gone haywire...and I'm talking mainly about the Black and Caucasian mutt types.

Level 5

Since: Mar 12

Van Nuys, CA

#232 May 5, 2013
YourGodIsAPimp wrote:
I concur. Half of them look like an interracial experiment gone haywire...and I'm talking mainly about the Black and Caucasian mutt types.
what about the black-hispanic-caucasian hybrids?
DeBunk DeFUNK

Castle Rock, CO

#233 May 5, 2013
YourGodIsAPimp wrote:
I concur. Half of them look like an interracial experiment gone haywire...and I'm talking mainly about the Black and Caucasian mutt types.
Some, yes I must say. Same I've seen in full blacks and full whites too.
DeBunk DeFUNK

Castle Rock, CO

#234 May 5, 2013
Genevieve11 wrote:
<quoted text>
what about the black-hispanic-caucasian hybrids?
I know you asked that other person, but that is a super nice admixture.

“Karma”

Level 3

Since: Apr 12

Location hidden

#235 May 5, 2013
These hoes still mad at the REDBONES lmao!!!!
DeBunk DeFUNK

Castle Rock, CO

#236 May 5, 2013
Blaq honey wrote:
These hoes still mad at the REDBONES lmao!!!!
LMAO!!!

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#237 May 5, 2013
The land of funk....yea im tlking to u.....:-)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
The RNC tried to Cheat Trump out of Nomination 2 min RMG El Rey de Tra... 10
DNC CONVENTION IN CHAOS --- Will Bernie sell ou... 3 min Big JoE 4
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 11 min Grey Ghost 1,403,681
Michelle Obama to speak at DNC tonight 17 min Hillary 2016 1
Mass shooting @ black club 17 min Cracker 2
I need proof that the Ancient Egyptians Were No... (Oct '07) 22 min dreamhunk 32,906
BLM torch French town 23 min The Spirit 1
Democratic National Committee SUED by Sanders V... 42 min Hillary 2016 22
News Black therapist with hands up shot by cops whil... 6 hr Mite Be 155
More from around the web