The question blacks will NEVER answer.

Posted in the African-American Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of43
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
THX Chief Slave Whipper

Rathdrum, ID

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Mar 7, 2013
 

Judged:

1

1

1

I've asked this question dozens of times here and have never gotten an answer.

The question I have for our colored is simple:

What percentage of the non-black (Human) population do you think is "racist"?

The answer will be a number, i.e., 90% or 2% or whatever.
tga

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Mar 7, 2013
 
BaiserDeLaMort wrote:
<quoted text>
And it will never FOREVER be answered on here. Anytime a non-black or even a fellow black forces them to self reflect, they start deflecting. Look at how they're now in hiding..only judging posts giving each other high-fives lol. I want to read the percentage by Selorna, The Relic, and the rest of the militants. I already know the answer. Lets see if they can admit to it though.
LOL@Selorna being 'militant'....That pussie is a lonley sissy begging for anyone on this forum to talk to him.

“Topix is REAL Life so I belong”

Level 8

Since: Mar 11

to the Blinksville gang

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Mar 7, 2013
 

Judged:

2

2

1

THX Chief Slave Whipper wrote:
I've asked this question dozens of times here and have never gotten an answer.
The question I have for our colored is simple:
What percentage of the non-black (Human) population do you think is "racist"?
The answer will be a number, i.e., 90% or 2% or whatever.
most white people aren't racist only the mentally unstable part of white society is racist-racism is a mental illness
THX Chief Slave Whipper

Deer Park, WA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Mar 12, 2013
 

Judged:

2

2

1

The truth is, to one degree or another, ALL non-blacks want nothing to do with our slave-descended colored. When was the last time you heard a middle class Asian get all happy over the fact that blacks were moving in next door? When was the last time you heard a white person say, "I really want to move my family into a black neighborhood"? Or a Hispanic business owner enthusiastically hiring blacks?

NO ONE LIKES BLACKS!

The dumb animals continue to delude themselves, but the facts speak for themselves. If it weren't for a multitude of laws forcing Negroes on the rest of us, we'd never see 'em. They'd be back on the other side of the tracks where they belong.

I have no doubt that Human society will come to its senses someday and do what should have been done after the Civil War, but when that will be, who knows.
Head Honcho

Phenix City, AL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Mar 12, 2013
 
I don't answer questions formulated by inferior Neanderthals.
THX Repatriation Czar

Rathdrum, ID

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Mar 18, 2013
 

Judged:

1

1

Head Honcho wrote:
I don't answer questions formulated by inferior Neanderthals.
You mean your slave masters, Kunta?
Bimsy Lewis

Apo, AE

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Mar 18, 2013
 
I think many Whites think they are probably smarter than most Blacks. But I think most still try to be sympathetic towards them. Only a small majority are really against Blacks. Obviously.
Troll Hunter

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Mar 18, 2013
 
THX Chief Slave Whipper wrote:
I've asked this question dozens of times here and have never gotten an answer.

The question I have for our colored is simple:

What percentage of the non-black (Human) population do you think is "racist"?

The answer will be a number, i.e., 90% or 2% or whatever.
That's probably because the question should be ASKED to non blacks you ignorant cave ape.
Dee Dee

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Mar 18, 2013
 
THX Chief Slave Whipper wrote:
I've asked this question dozens of times here and have never gotten an answer.
The question I have for our colored is simple:
What percentage of the non-black (Human) population do you think is "racist"?
The answer will be a number, i.e., 90% or 2% or whatever.
99% of them pale ghost bishes are
THX Repatriation Czar

Rathdrum, ID

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Mar 18, 2013
 

Judged:

1

Troll Nighur wrote:
<quoted text>
That's probably because the question should be ASKED to non blacks you ignorant cave ape.
You ugly slave-descended animals are universally loathed, Buckwheat. You know it, we know it, everyone knows it.

You are truly the dregs of Humanity.
Troll Hunter

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Mar 18, 2013
 
THX Repatriation Czar wrote:
<quoted text>You ugly slave-descended animals are universally loathed, Buckwheat. You know it, we know it, everyone knows it.

You are truly the dregs of Humanity.
And I hope it never changes. At least not while I have the capability,desire,and pleasure if stompin cave apes into the pavement. Why I just caught me a drunk paddy yesterday for st micks day :-)
Sickle Cell

Spokane, WA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Mar 18, 2013
 
Troll Hunter wrote:
<quoted text>
And I hope it never changes. At least not while I have the capability,desire,and pleasure if stompin cave apes into the pavement. Why I just caught me a drunk paddy yesterday for st micks day :-)
Bring it on, you little p ussy f aggot.

You slave spawn are big ookers behind your stolen PC's, but when you run up against one of your white masters you turn tail and run screaming like the cowardly little chicken coop nighurz you vermin are known to be.
Black helper

London, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Mar 18, 2013
 
THX Chief Slave Whipper wrote:
I've asked this question dozens of times here and have never gotten an answer.
The question I have for our colored is simple:
What percentage of the non-black (Human) population do you think is "racist"?
The answer will be a number, i.e., 90% or 2% or whatever.
I would say 98.7 because 90% of whites are 78% of eastern Asians are 65% of Indians/Pakistanis etc. are and 24% of Latinos/Hispanics are
Black helper

London, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Mar 18, 2013
 
THX Chief Slave Whipper wrote:
I've asked this question dozens of times here and have never gotten an answer.
The question I have for our colored is simple:
What percentage of the non-black (Human) population do you think is "racist"?
The answer will be a number, i.e., 90% or 2% or whatever.
l

Why are you racist for its action without achievement there is no need to be racist because you only stereotype yourself its pointless
FactChecker

Tucson, AZ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Mar 18, 2013
 
Meh that is a pretty weak question and the answer will be largely irrelevant. I would assume that 99% of any race is racist in some way.

But hey, letís stick to the topic and ask questions that will never be answered. If USA is designed for white success at the expense of others then WTF are Asians so god damn successful?
antworth

Voorhees, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Mar 18, 2013
 
you told me i had to be black when i wanted to say i was white..
antworth

Voorhees, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Mar 18, 2013
 
why you so worried about me being racist??
antworth

Voorhees, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Mar 18, 2013
 
whole zimmerman thing was my idea.. and i'm black so..
Troll Hunter

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Mar 18, 2013
 
Sickle Cell wrote:
<quoted text>Bring it on, you little p ussy f aggot.

You slave spawn are big ookers behind your stolen PC's, but when you run up against one of your white masters you turn tail and run screaming like the cowardly little chicken coop nighurz you vermin are known to be.
Lol you cave apes claim that we are victimizing you (which is true) and then turn around and say we turn tail from you pig skins. Make up your mind sun burn. Which is it? Personally and from my own experience I've never known a black run from a cracka. As for me, I pray I'm still around and not too old for when the race war comes.:-)
Troll Hunter

New York, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Mar 18, 2013
 
FactChecker wrote:
Meh that is a pretty weak question and the answer will be largely irrelevant. I would assume that 99% of any race is racist in some way.

But hey, let’s stick to the topic and ask questions that will never be answered. If USA is designed for white success at the expense of others then WTF are Asians so god damn successful?
Because they don't have a history of being totally subjugated in this country. Not to mention the fact that neither does Asia as a region.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of43
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
Enter and win $5000
•••
Ashburn Dating

more search filters

less search filters

•••