Latino Men/Black Women

Posted in the African-American Forum

Comments (Page 33)

Showing posts 641 - 660 of3,664
|
Go to last page| Jump to page:

Since: May 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#689
Jan 25, 2013
 
mimi304 wrote:
<quoted text> no not of a different nationality. Of a different race. These are races:....Asian, Hispanic, middle eastern, and Indian.---.
Wrong!
Black

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#690
Jan 25, 2013
 

Judged:

1

1

1

mimi304 wrote:
<quoted text> there is trouble in paradise Black? Obviously it ain't all that its cracked up to be. Lol. A shame!
Hey beautiful! These creeps are mad cause they cant control your thinking, I love what you represent by far, you dont owe them any explaination! Who cares what these socialpathy bastards think? Your young beautiful and pro black. These retards dont know what a real brotha is, In the real world I would stand up for you and make them respect you or knock they ases out!cause you are a genuine sista. You really dont gotta get into details with them cause these things may be racist crakkkas.

Level 1

Since: Jan 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#691
Jan 25, 2013
 
Black wrote:
<quoted text>Hey beautiful! These creeps are mad cause they cant control your thinking, I love what you represent by far, you dont owe them any explaination! Who cares what these socialpathy bastards think? Your young beautiful and pro black. These retards dont know what a real brotha is, In the real world I would stand up for you and make them respect you or knock they ases out!cause you are a genuine sista. You really dont gotta get into details with them cause these things may be racist crakkkas.
haha right.

Level 1

Since: Jan 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#692
Jan 25, 2013
 
Brainiac2 wrote:
<quoted text>
Wrong!
obviously you are not a brainiac like you say. In america they ask what race you are and they are black, asian, Caucasian etc. Look on your drivers license asshole. You are retarded. I can't even have a conversation with half of you cuz all are stupid. Go look it up if you don't believe me.
mimi304

Silver Spring, MD

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#693
Jan 25, 2013
 

Judged:

1

1

1

Go look it up. In America your race is on your birth certificate, drivers license, they ask you on job interviews. That's your race. Doesn't matter if you are irish, polish, Scottish, Hungarian, russian, etc. You are of the caucasian race. Dumb ass!

“me! chee hoo! LOL!”

Level 6

Since: Oct 09

Apia, Samoa

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#694
Jan 25, 2013
 
mimi304 wrote:
<quoted text> He's saying positive things about black women, yes. But, so what? I DON'T BELIEVE THAT INTERRACIAL RELATIONSHIPS OF ANY KIND IS RIGHT FOR MANKIND. I said it time and time again. Just because I don't believe the same things as yall, I'm racist. Gtfoh. I'm not in the least bit. I'm a black woman who knows her place in this world. Maybe you should learn yours.
what.. R ya tryin 2 get all hood with me.. Shut up.. I dont even rate hoodrats like ya self.. In fact why would any race of men want 2 marry a hoodrat.. If bw all act like u.. Who cares.. Keep that thug like gene in ur family.. lol.. In fact ur right.. In the real world blacks would have a much harder time 2 b accepted by non blacks.. Than an asian would..

“me! chee hoo! LOL!”

Level 6

Since: Oct 09

Apia, Samoa

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#695
Jan 25, 2013
 
Black wrote:
<quoted text>Hey beautiful! These creeps are mad cause they cant control your thinking, I love what you represent by far, you dont owe them any explaination! Who cares what these socialpathy bastards think? Your young beautiful and pro black. These retards dont know what a real brotha is, In the real world I would stand up for you and make them respect you or knock they ases out!cause you are a genuine sista. You really dont gotta get into details with them cause these things may be racist crakkkas.
i dont care much of ir.. Just.. Defending a mexican guy.. Who getting cussed out when he really said nothing 2 bm or bw.. Know if she is what u call.. A classy bw.. Have her.. Shes has a sterotypical nasty like hoodrat attitude that only a flavour flav brother like u can handle.. But in the real world lets face it.. Black woman r last.. Asian woman r first pick.. So she dont have 2 worry.. Bm mayb the only choice bw have..
Ladonna Monet

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#696
Jan 25, 2013
 
mimi304 wrote:
<quoted text> haha right.
not really just recognizing lack of education you can be with whoever you like
Ladonna Monet

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#698
Jan 25, 2013
 
mimi304 wrote:
Go look it up. In America your race is on your birth certificate, drivers license, they ask you on job interviews. That's your race. Doesn't matter if you are irish, polish, Scottish, Hungarian, russian, etc. You are of the caucasian race. Dumb ass!
lol you are the LAST person who could call someone dum you don't have a clue lmbao
Miguel

Mira Loma, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#699
Jan 25, 2013
 
Black wrote:
<quoted text>YOUR A HOPELESS JOKE! Inlove with women who hates their own me. You dont see anything wrong eith that pictuer?or its the lust and the feeings! Or its the shit that the ghetto gaggers say about us . It makes you feel like a man to have damage goods. Lol keep them. You need them more than I do.
U need to watch your mouth homey. My girl is a well respected.and proud BW . I was acceoted by both of the parents her brothers and sisters cuz they know me. If u was front direspecting my woman trust me it ill be a whole week where you wouldnt be chewing your food. Her brithers will give the second beating.
Miguel

Mira Loma, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#700
Jan 25, 2013
 
Carmiana wrote:
<quoted text>
I'll say it again. I'm not into Hispanic men.
Ok good u r.on the wrong thread. Am not against u in fact I wish u luck on your soul mate.
Miguel

Mira Loma, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#701
Jan 25, 2013
 
Black wrote:
<quoted text>he is mad cause you have class and pide. And you wont uplift mexican men. He is a liar! If he had a queen at home, would he be chasing and falling all over sistahs who dont need his ass for nothing! Omg what a joke!
Yhere is no reason to be mad at. It's her life her choice. I created this thread so am going to attended. Get a life Black u r nothing but a fool.
Miguel

Mira Loma, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#702
Jan 25, 2013
 
mimi304 wrote:
<quoted text> I'm not a racist. I have FRIENDS from all over. But, I think it is wrong to be in a relationship with someone of a different race. So what? It's my opinion and I'm entitled to it.
Then you dont need to be on this thread. There is been BW that came to this thread who wont date nonbm but they respect other cuz is their life. Now those are also real women not someone who is bitching and whinning on places where they are not even calked.
Miguel

Mira Loma, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#703
Jan 25, 2013
 
mimi304 wrote:
<quoted text> I AIN'T GOTTA LISTEN TO SHIT. I'm a real black woman boo. Not no snake. I'm a black woman who knows who she is. The black women you like are so brainwashed and got their head so far up non bm a$$ that they can't see the forest from the trees. They think these people actually like them. Black women, you have the most power on earth, believe it or not. All of human civilization came from you. These other races of men want to take your power so they feed off your emotions because you are a woman. Oldest trick in the book. So, yall go ahead and do it but it makes me sad what my fellow black women think of themselves.
Nobody is being brainwashed. Is your ignorancy what the problem is cuz any woman will kmow when the man is real and versa. Two fall in love no matter if they are from diff race. Love is a gift from God. My uncle and my auntie are old already and belueve it or not they still hold hands and love each other . They IR my auntie is black so stop it with your ignorance. Leave the thread I though you meant that you was not gonna come back. Dont come to the thread.
Miguel

Mira Loma, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#704
Jan 25, 2013
 
mimi304 wrote:
<quoted text> no. Not ethnicity. Race. I am black. African American is an ethnicity. Black is a race. Yes I'm many different ethnicities. But my race will always be black. So in the end I'm going to pick a black man to be with. Educate yourself. I hate when people try to down play my intelligence.
You have proven that you aren't intelligent at all. You need to chill. By the way your joke sucks all u hear is crickets.
Miguel

Mira Loma, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#705
Jan 25, 2013
 
All races are the same. Thats how god created us nobody is diff. Get your facts straight. In this world call earth we need each other. It's sad that only when something deep hapoens is when the racist and ignorant bastards want to get along. Example if there is a big earthquake and your life its at risk oh they seek for help no matter what.
mimi304 wrote:
<quoted text> no not of a different nationality. Of a different race. These are races: black,caucasian, Asian, Hispanic, middle eastern, and Indian. Nationalities are where you came from. For example, if you are Irish, that's a nationality. But you are still Caucasian which is a race. Get it together. And that is what is perceived that black men ain't doing nothing. There is plenty out here doing something. They might not have the best job as do some non black men. But that's why I say black women are trading their power for money, security, and all that. Other races know that the black women is the most powerful on earth. They know the black race is the most powerful of races. What do you do with coffee when it is too strong...you add milk and sugar in it to become weak. That's what they are doing to us blacks. Making the black race weaker and weaker until the point where we are the weakest race. And, they pray on the weak. So, you can go tell your friends and it will be an interracial frenzy.
Miguel

Mira Loma, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#706
Jan 25, 2013
 
Black wrote:
<quoted text>Hey beautiful! These creeps are mad cause they cant control your thinking, I love what you represent by far, you dont owe them any explaination! Who cares what these socialpathy bastards think? Your young beautiful and pro black. These retards dont know what a real brotha is, In the real world I would stand up for you and make them respect you or knock they ases out!cause you are a genuine sista. You really dont gotta get into details with them cause these things may be racist crakkkas.
Again nobody is.mad am not even trying to change her. But she even gonna respect the people that come to my thread or dont post at all.Now am not white but u said again that we r racist am gonna give one more chamce to look at my post n c if I posted anything that is consider racial. If u can find anything that you are just continuing to being an igmorant little fool. By the way you cant knock nobody out.

Level 1

Since: Jan 13

Jacksonville, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#707
Jan 25, 2013
 

Judged:

2

2

Miguel, fck the haters, there ain't nothing wrong with finding love outside of your race.
Miguel

Mira Loma, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#708
Jan 25, 2013
 
Ladonna Monet wrote:
<quoted text> lol you are the LAST person who could call someone dum you don't have a clue lmbao
Check this out. If there was a group of men and women right now from diff race including black and if mimi was in it all men pick their women except mimi. Mimi will be left she would had to call Black. U definetelt will be pick Ladona Monet by a black,brown,white,asian etc. Thank you for being a real woman. You gonna see the mimi might respond to this post with her idiotc,igmorant,and stupid nonsense comments. So am already ready to sit back and laugh.
Miguel

Mira Loma, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#709
Jan 25, 2013
 
__StBlackAngel 18__ wrote:
Miguel, fck the haters, there ain't nothing wrong with finding love outside of your race.
Thank you. People need to understand that love is a gift that God gave us. But even tho they hate it I still pray for them.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 641 - 660 of3,664
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
•••
•••