Why do black people just sit around a...

Why do black people just sit around and talk about how white people smell?

Posted in the African-American Forum

Anonymous

Lewisville, TX

#1 Aug 13, 2011
Don't ya'll have anything better to do besides bring up pointless crap? White people smell like wet dog, milk, cats, bologna? LMAO.

Everyone here knows black people smell because they are unclean. You don't wash your hair but once a week (maybe even less) because you can't get your weave wet or you just got your "hair did" and can't mess it up. You splatter your head with oils that attract all kind of dust and dirt (on top of not washing), and you grease everything else up while you're at it so you don't get "ashy".

You don't even know what CLEAN smells like, so of course we smell foreign to you! So stop sitting around...trying to find random shit to say white people smell like...and go wash your damn hair.

Since: May 11

Location hidden

#2 Aug 13, 2011
Idk what your talking about do you know? I'm mixed white people can't tell that I'm half black and trust me white people talk crap on black people more when their not around i have seen it on both sides whites are fake smile in black peoples face at least black people will tell you how they feel about you. With that said TOPIC FAIL

Since: May 11

Location hidden

#3 Aug 13, 2011
Black people are not suppose to wash their hair every day whites do because you guys hair gets mighty greasy its not your faults though. Why do white people expect ever ethinc group to do what they do and don't realize they are different but are quick to point out the differences in them as far as hair skin colour etc how can you see a clear race different yet want them do do what you do please next time i suggest you use google for information on these matter and stop using it for spell check try another post at at least put on a act of knowledge and a I.Q above 60

Since: May 11

Location hidden

#4 Aug 13, 2011
Every* & to do * not do do LOL
Anonymous

Lewisville, TX

#5 Aug 13, 2011
I don't are what race you are,# 1.#2, I don't think you are smart enough to have figured out the point of the post anyway. I bet you one thing - I won't be smiling in anyone's face who wants to "talk crap" - no matter their race.

Oh yeah...and if I cared whether a topic was going to be a failure, I sure as hell wouldn't post it here where intelligence is limited.
and1

Lexington, SC

#6 Oct 30, 2011
Bc yall white people do smell like wet dog when y'all get wet and sweaty. And black people are not unclean. The majority of people I see that look like they flat out smell like ass are white people who look a hot mess. Get it right honey look in the mirror cause yo ass might be the one who is unclean
CLEAN WHITE GIRL

Greenville, NC

#7 May 15, 2012
ok white people do not smell like milk or any of that shit i think i would know if i smell like milk i take showers EVERY DAY so yall are the ones who smell like wet ape
BigHead

Mankato, MN

#8 May 15, 2012
CLEAN WHITE GIRL wrote:
ok white people do not smell like milk or any of that shit i think i would know if i smell like milk i take showers EVERY DAY so yall are the ones who smell like wet ape
Nobody even wants a clean white girl. F!ck out of here troll.

-A-X-E-

“Your endless crying...”

Level 4

Since: Apr 12

...reveals your soul

#9 May 15, 2012
BigHead wrote:
<quoted text>
Nobody even wants a clean white girl. F!ck out of here troll.
It's like you're a retard or something.
BigHead

Mankato, MN

#10 May 15, 2012
-A-X-E- wrote:
<quoted text>
It's like you're a retard or something.
Can you say 10 inches? Retards don't even have c!cks.
http://postimage.org/image/j8522eubp/
My webcam photo.

-A-X-E-

“Your endless crying...”

Level 4

Since: Apr 12

...reveals your soul

#11 May 15, 2012
BigHead wrote:
<quoted text>
Can you say 10 inches? Retards don't even have c!cks.
http://postimage.org/image/j8522eubp/
My webcam photo.
Do you find it a indication of your fierce masculinity to ask random men on the internet to look at photos of you?

You're weird as shyt.
Linda Granato

San Antonio, TX

#12 Jun 16, 2012
All u guys have no lifes shut up idk why im even here let black ppl do what they want im mexican and i know that
this guy

North Hollywood, CA

#13 May 28, 2013
Some people smell its not limited to race.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 2 min Aquarius-WY 1,567,129
News Racism still prevalent 50 years after riots 30 ... 15 min WATCHING LIVONIA 73
News Anti-racist author Tim Wise: White America desp... 15 min KIP 912
If you post racist comments on this site, pleas... 33 min Ttt 3
If I could go back in time, I would.... 37 min Ttt 3
why do white people enjoy eating bloody meat? (Mar '11) 38 min Chalotte 309
So you black people really think you're like wh... 42 min Chalotte 2
New evidence of non human DNA found in black Af... 7 hr Yep 62
Microchips In Employees Become Reality 7 hr Prince 75
Do black men really have larger penises? (Sep '10) 11 hr Punani Bully 1,551
Can Blacks Be Impartial And Trusted Enough To ... 12 hr The Delighted Axe 156
More from around the web