Hairy or Shaved???
First Prev
of 11
Next Last
Shells

United States

#1 May 24, 2007
I have a question for men and women! MEN, do you like it better when a womens p^$$y is hairy or when its shaved? Yea, we all know the saying hairy p^$$y is good p^$$y but whats your opinon? LADIES, do you like it when your man has a lot of d*(k hair or none at all?

“mr snoop”

Since: Mar 07

"SOUTH LONDON BABY"

#3 May 24, 2007
shaved shaved shaved no question about it,,im sure all the men agree,(:
as for men im not to fussed (; wots yours shells hahaha smile??hehe
lovely

Northbrook, IL

#4 May 24, 2007
i just shaved my pu**Y for the first time about a month ago and it turns me on just to look at it nice and smooth.

“Ra'Saan Kadafi Kanati”

Since: Mar 07

CHICAGO,IL

#5 May 24, 2007
sthldn girl wrote:
shaved shaved shaved no question about it,,im sure all the men agree,(:
Not me sweetheart!Coochie curls turn me on!!!!Shaved kitties make me feel like I'm changing a baby's diaper or some sh##!!!!LOL

Since: Apr 07

Hernando, MS

#6 May 24, 2007
Nappy makes me happy! ;-)
ccheeksd

Redmond, WA

#8 May 24, 2007
I dont shave, I wax my area down below, into a nice, neat tidy puss :o)
Shells

United States

#9 May 24, 2007
lovely wrote:
i just shaved my pu**Y for the first time about a month ago and it turns me on just to look at it nice and smooth.
LOL, When my girl shaves that s#*t turns me on! So I know what you mean!
Shells

United States

#10 May 24, 2007
sthldn girl wrote:
shaved shaved shaved no question about it,,im sure all the men agree,(:
as for men im not to fussed (; wots yours shells hahaha smile??hehe
It dont matter to me what ever my girl likes! Im ah n*@@a, I dont give a f*** but I remember one time she did gas me up to do it and that s#*t made the kid look like a f***ing pron star! I was running around the house naked swinging my s#*t like I was sward fighting!
Shells

United States

#11 May 24, 2007
IpeedOnHitler wrote:
<quoted text>^^Furrreak^^^
To the 10th power!

Since: Apr 07

Hernando, MS

#12 May 24, 2007
ccheeksd wrote:
I dont shave, I wax my area down below, into a nice, neat tidy puss :o)
<runnin' to the shower on that one. Let's see.....which knob is cold>
Shells

United States

#13 May 24, 2007
Kadafi Kanati wrote:
<quoted text>Not me sweetheart!Coochie curls turn me on!!!!Shaved kitties make me feel like I'm changing a baby's diaper or some sh##!!!!LOL
LOL, Not when you see that muthaf***a spread open! You going to know that your not dealing with a baby then!

Since: Apr 07

Hernando, MS

#14 May 24, 2007
Shells wrote:
<quoted text>It dont matter to me what ever my girl likes! Im ah n*@@a, I dont give a f*** but I remember one time she did gas me up to do it and that s#*t made the kid look like a f***ing pron star! I was running around the house naked swinging my s#*t like I was sward fighting!
LOLOLOL......you crazy!

Level 6

Since: May 07

Watsonville, CA

#15 May 24, 2007
Kadafi Kanati wrote:
<quoted text>Not me sweetheart!Coochie curls turn me on!!!!Shaved kitties make me feel like I'm changing a baby's diaper or some sh##!!!!LOL
LMAO!!!! OH BY THE WAY, mines is parshally shave. That means it is a faded pootnana!

“mr snoop”

Since: Mar 07

"SOUTH LONDON BABY"

#16 May 24, 2007
lovely wrote:
i just shaved my pu**Y for the first time about a month ago and it turns me on just to look at it nice and smooth.
LOL,,WELL GOOD FOR YOU GIRL,HAHA TRUE TRUE(:

“Wishin' you were here”

Since: Mar 07

Caribou Bones

#17 May 24, 2007
sthldn girl wrote:
shaved shaved shaved no question about it,,im sure all the men agree,(:
as for men im not to fussed (; wots yours shells hahaha smile??hehe
Well if it got to be naked I prefer waxed. Shaving is a little rough. A man may trim excessive hair but should never shave. A shaved man looks ridiculus and a scatchy penis will damage delicate tissues during deep penetration.

“mr snoop”

Since: Mar 07

"SOUTH LONDON BABY"

#18 May 24, 2007
Kadafi Kanati wrote:
<quoted text>Not me sweetheart!Coochie curls turn me on!!!!Shaved kitties make me feel like I'm changing a baby's diaper or some sh##!!!!LOL
WOW REALLLLLYYY,,you are the first guy i no to say that esp as you let it out in that ever so wonderful story about eatin coochie,hahah well i have a LINE???? haha hey i can grow it i have dark hair it grows quick,lol,lmao,i will keep it in mind when u in london,hahahahhahaha just kiddin,,lol

“mr snoop”

Since: Mar 07

"SOUTH LONDON BABY"

#19 May 24, 2007
Shells wrote:
<quoted text>It dont matter to me what ever my girl likes! Im ah n*@@a, I dont give a f*** but I remember one time she did gas me up to do it and that s#*t made the kid look like a f***ing pron star! I was running around the house naked swinging my s#*t like I was sward fighting!
lmmfao??(:

“mr snoop”

Since: Mar 07

"SOUTH LONDON BABY"

#20 May 24, 2007
beautiful black woman wrote:
<quoted text>
LMAO!!!! OH BY THE WAY, mines is parshally shave. That means it is a faded pootnana!
lmmfao,,well thats what i got to???i like the way you named it,hahaha
ccheeksd

Redmond, WA

#21 May 24, 2007
detroitchild wrote:
<quoted text>
<runnin' to the shower on that one. Let's see.....which knob is cold>
lol ;o)

“mr snoop”

Since: Mar 07

"SOUTH LONDON BABY"

#22 May 24, 2007
sorry i wax but the thread says shaved so i was goin by that,,btw why am i..... to much information,hahahahahahahahahh aha

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 11
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 4 min VetnorsGate 1,459,002
Are black people really the real jews? (Oct '12) 5 min AFRONAZI KILLER 1,255
News White rage and racist thought: How history puts... 6 min All Ears 4
Time Mag: TRUMP "Person of the Year" 8 min SanTHXa Claus 1
the moors were black africans not arabs!!! (Jun '08) 8 min Political_Atheis 50,709
Will Le Pen repatriate Muslims from france? 9 min PolakPotrafi 84
CANCERS =most manipulative, lying, and thieving (Jun '12) 13 min Google girl 9
White ppl NEVER made it on their own! 4 hr ugly monkeys 51
no blacks allowed in this thread 5 hr Sicklecell Supporter 110
More from around the web