Why are Black women so angry most of the time?

Posted in the African-American Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of131
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Jennny O

Dover, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 21, 2008
 
Just last week when I was in the grocery store, I forgot my wallet in my car so I told the lady in the back of me on the line that I will be right back. When I got back the lady who was behind me was already at the cash register, so I got my stuff and proceeded to go and cash out. Then, hear comes Miss KNOW IT ALL, "Why are you skipping. Do you think you're better than everyone else to stand on line." I explained the situation to her, but she was not hearing me and began to be so aggressive. What is it why are you guys so damn angry? Let me know, and that's not the first time.....

Level 1

Since: May 07

Dallas, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 21, 2008
 
girl you got a big head
Jenny O

Dover, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jan 21, 2008
 
Candella88 wrote:
girl you got a big head
What do you mean? Explain yourself better than that. Tell me why are you all so damn angry?
taylors ky

Kingston, Canada

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jan 21, 2008
 
Jennny O wrote:
Just last week when I was in the grocery store, I forgot my wallet in my car so I told the lady in the back of me on the line that I will be right back. When I got back the lady who was behind me was already at the cash register, so I got my stuff and proceeded to go and cash out. Then, hear comes Miss KNOW IT ALL, "Why are you skipping. Do you think you're better than everyone else to stand on line." I explained the situation to her, but she was not hearing me and began to be so aggressive. What is it why are you guys so damn angry? Let me know, and that's not the first time.....
uh probably b/c you cut her in line. Next time wait your turn biaatch.

Since: Oct 07

Oxnard, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jan 21, 2008
 
When I think of those East End lights, muggy nights
The curtains drawn in the little room downstairs
Prima Donna lord you really should have been there
Sitting like a princess perched in her electric chair
And it's one more beer and I don't hear you anymore
We've all gone crazy lately
My friends out there rolling round the basement floor

And someone saved my life tonight sugar bear
You almost had your hooks in me didn't you dear
You nearly had me roped and tied
Altar-bound, hypnotized
Sweet freedom whispered in my ear
You're a butterfly
And butterflies are free to fly
Fly away, high away, bye bye

I never realised the passing hours of evening showers
A slip noose hanging in my darkest dreams
I'm strangled by your haunted social scene
Just a pawn out-played by a dominating queen
It's four o'clock in the morning
Damn it listen to me good
I'm sleeping with myself tonight
Saved in time, thank God my music's still alive

And someone saved my life tonight sugar bear
You almost had your hooks in me didn't you dear
You nearly had me roped and tied
Altar-bound, hypnotized
Sweet freedom whispered in my ear
You're a butterfly
And butterflies are free to fly
Fly away, high away, bye bye

And I would have walked head on into the deep end of the river
Clinging to your stocks and bonds
Paying your H.P. demands forever
They're coming in the morning with a truck to take me home
Someone saved my life tonight, someone saved my life tonight
Someone saved my life tonight, someone saved my life tonight
Someone saved my life tonight
So save your strength and run the field you play alone

And someone saved my life tonight sugar bear
You almost had your hooks in me didn't you dear
You nearly had me roped and tied
Altar-bound, hypnotized
Sweet freedom whispered in my ear
You're a butterfly
And butterflies are free to fly
Fly away, high away, bye bye

Someone Saved
Someone Saved
Someone Saved My life tonight

Someone Saved
Someone Saved
Someone Saved My life tonight

Someone Saved
Someone Saved
Someone Saved My life tonight

Someone Saved
Someone Saved
Someone Saved My life tonight
Jenny O

Dover, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jan 21, 2008
 
taylors ky wrote:
<quoted text>
uh probably b/c you cut her in line. Next time wait your turn biaatch.
I didn't cut her in line, if you read what I have said, you would understand what I am saying. Anyway, I don't know your IQ maybe you are mentally challenged. Angry again, with the name calling>>>>> > PRIME EXAMPLE!!!!

“THE PICTURE YOU LOVE MOST”

Since: Jan 08

DON'T DENY YOUR DESTINY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jan 21, 2008
 
Jennny O wrote:
Just last week when I was in the grocery store, I forgot my wallet in my car so I told the lady in the back of me on the line that I will be right back. When I got back the lady who was behind me was already at the cash register, so I got my stuff and proceeded to go and cash out. Then, hear comes Miss KNOW IT ALL, "Why are you skipping. Do you think you're better than everyone else to stand on line." I explained the situation to her, but she was not hearing me and began to be so aggressive. What is it why are you guys so damn angry? Let me know, and that's not the first time.....
Some people think that they own the world and they are special. Next time, just agree with them and walk away with a smile. Remember kndness kills those who are miserable.

Since: Sep 07

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jan 21, 2008
 
Jenny O wrote:
<quoted text> What do you mean? Explain yourself better than that. Tell me why are you all so damn angry?
You know us all? I grew up around whites and I have seen the same behavior. I saw some white ladies act like that--in the Short Hills Mall in NJ..which is an upscale shopping center (Chanel, Tiffany's, Charles David, Nordstroms, Louis Vuitton, etc). They got extremely loud and started using profanity over who was first in a line for Mrs.Field's! It's just a cookie!! Me, the black girl, is just looking at them like they are crazy and waited patiently for my chocolate chip cookie and milk while they duked it out :)

It's funny how black women get the "angry" label all the time, when there are plenty of other races that are like that as well. They are described as a "firecracker" or "outspoken".

Let's stop with the double standards, please.
wondertoworld

Adelanto, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jan 21, 2008
 
Jenny O Turkey wrote :

"What is it why are you guys so damn angry?"

You guys are angry ...because anger makes guys mad,
and when guys are mad ,
mad makes guys glad,
and when guys are glad guys them get happy
and when guys are happy, they get sad,
then when guys get sad they get angry all over again.

LOL!

STFU !
taylors ky

Kingston, Canada

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jan 21, 2008
 
njfashionista wrote:
<quoted text>
You know us all? I grew up around whites and I have seen the same behavior. I saw some white ladies act like that--in the Short Hills Mall in NJ..which is an upscale shopping center (Chanel, Tiffany's, Charles David, Nordstroms, Louis Vuitton, etc). They got extremely loud and started using profanity over who was first in a line for Mrs.Field's! It's just a cookie!! Me, the black girl, is just looking at them like they are crazy and waited patiently for my chocolate chip cookie and milk while they duked it out :)
It's funny how black women get the "angry" label all the time, when there are plenty of other races that are like that as well. They are described as a "firecracker" or "outspoken".
Let's stop with the double standards, please.
good job! I didn't have the energy tonight.
taylors ky

Kingston, Canada

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jan 21, 2008
 
and hopefully, njfashionista's post will shut IT up. But probably not.
Jenny O

Dover, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jan 21, 2008
 
wondertoworld wrote:
Jenny O Turkey wrote :
"What is it why are you guys so damn angry?"
You guys are angry ...because anger makes guys mad,
and when guys are mad ,
mad makes guys glad,
and when guys are glad guys them get happy
and when guys are happy, they get sad,
then when guys get sad they get angry all over again.
LOL!
STFU !
Please speak English and check your grammer. I will never understand you people.

Level 1

Since: May 07

Dallas, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jan 21, 2008
 
Jenny O wrote:
<quoted text> What do you mean? Explain yourself better than that. Tell me why are you all so damn angry?
bitch I'll sic my dog fee fee on you!!
wondertoworld

Adelanto, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jan 21, 2008
 
LOL @ Candella

Since: Oct 07

Oxnard, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jan 21, 2008
 
I'm getting bored
Being part of mankind
There's not a lot to do no more
This race is a waste of time

People rushing everywhere
Swarming around like flies
Think I'll buy a forty four
Give them all a surprise

Think I'm gonna kill myself
Cause a little suicide
Stick around for a couple of days
What a scandal if I died

Yeah I'm gonna kill myself
Get a little headline news
I'd like to see what the papers say
On the state of teenage blues

A rift in my family
I can't use the car
I gotta be in by ten o'clock
Who do they think they are

I'd make an exception
If you want to save my life
Brigitte Bardot gotta come
And see me every night

Think I'm gonna kill myself
Cause a little suicide
Stick around for a couple of days
What a scandal if I died

Yeah I'm gonna kill myself
Get a little headline news
I'd like to see what the papers say
On the state of teenage blues
Jenny O

Dover, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jan 21, 2008
 
Candella88 wrote:
<quoted text>
bitch I'll sic my dog fee fee on you!!
Are you telling me that you are a dog, because I already know that. What's your breed? Maybe PITBULL!!!
wondertoworld

Adelanto, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Jan 21, 2008
 
Jenny O Turkey wrote :

"What is it why are you guys so damn angry?"

You guys are angry ...because anger makes guys mad,
and when guys are mad ,
mad makes guys glad,
and when guys are glad guys them get happy
and when guys are happy, they get sad,
then when guys get sad they get angry all over again.

LOL!

STFU !
wondertoworld

Adelanto, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Jan 21, 2008
 
Jenny O IS MAD!

I find your insults so funny, keep posting them so I can keep laughing .

O.k, the reason why guys are angry is because:

They want some Jennie O Turkey Bacon

instead of Jenny O!

LOL!

Level 1

Since: May 07

Dallas, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jan 21, 2008
 
Jenny O wrote:
<quoted text> Are you telling me that you are a dog, because I already know that. What's your breed? Maybe PITBULL!!!
dis is fee fee....i will eat u chomp chomp....taste like gizzards.....woof woof....now i lay down...and shit u out later.
wondertoworld

Adelanto, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Jan 21, 2008
 
HERE'S THE ANSWER RIGHT HERE :

http://www.ogimages.co.uk/products/ar11736.jp...

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of131
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
Enter and win $5000
•••
Seattle Dating

more search filters

less search filters

•••