“THE HIGH COUNTRY”

Level 5

Since: Jun 09

Location hidden

#1019 Apr 4, 2013
selina london wrote:
<quoted text> 216 Elite? If not I give up. Lol
Ohhhhhh!

So close , but yet so far.

I'm sorry , but that is also incorrect.

Same time frame , but 216elite is NOT who we're looking for.

Please take your departing gifts , and as always.....

Thank you for playing.
Amelia DUBSTEP XStasy

Castle Rock, CO

#1020 Apr 4, 2013
ROMPER STOMPER wrote:
Who I be.......
-"That's right , sir!! I'm a brainless kissass who agrees with everything you say".
-"Brilliant , sir Savant !! I'm getting a "stiffy" just listening to you!
- I'm not really French , but I keep pushing the bullshit story that I am
And finally , which should give it away.......
-sincerely , a whiteboi
Dumb a_s white guilt mfer Attai ^^^^ lol.
Amelia DUBSTEP XStasy

Castle Rock, CO

#1021 Apr 4, 2013
Knightly BlackAngel wrote:
<quoted text>
SadButtrue!
You know it! Lol ding ding ding we have a winner.
Amelia DUBSTEP XStasy

Castle Rock, CO

#1022 Apr 4, 2013
Stretchmaster wrote:
<quoted text>
LOL
we all know Maceo's and liz's roles in the story.
Now who is Pierre?
LMAO! Ding ding ding of course you know who that demented psycho chick is. Pierre is BROWNMAN hahaha. She always call him Pierre haha.

“THE HIGH COUNTRY”

Level 5

Since: Jun 09

Location hidden

#1023 Apr 4, 2013
Amelia DUBSTEP XStasy wrote:
<quoted text>
Dumb a_s white guilt mfer Attai ^^^^ lol.
I read a thread yesterday , and someone said they wished he would die in an industrial accident , like getting sucked into a printing press lol.

That guy is an ass kissing tool.
Amelia DUBSTEP XStasy

Castle Rock, CO

#1024 Apr 4, 2013
ROMPER STOMPER wrote:
<quoted text>I read a thread yesterday , and someone said they wished he would die in an industrial accident , like getting sucked into a printing press lol.
That guy is an ass kissing tool.
LMAO! Wooooow that's the most vile statement I have heard of on this racist forum smh. I feel that way about most of the blacks on here. Wish they'd be "MADE GOOD"...every single one of those little militants even their sow. I've never seen so much a_s kissing in my life and to see it from a supposedly white guy on here is even embarassing for me. Guy agrees with everything they say even if it's a blatant lie. They can't stand him yet he acts like they are God-sent apostles.

Since: May 10

UK

#1025 Apr 4, 2013
ROMPER STOMPER wrote:
<quoted text>Ohhhhhh!
So close , but yet so far.
I'm sorry , but that is also incorrect.
Same time frame , but 216elite is NOT who we're looking for.
Please take your departing gifts , and as always.....
Thank you for playing.
This is bugging me, Inbox me the answer? I promise you I won't tell.

“THE HIGH COUNTRY”

Level 5

Since: Jun 09

Location hidden

#1026 Apr 4, 2013
Amelia DUBSTEP XStasy wrote:
<quoted text>
LMAO! Wooooow that's the most vile statement I have heard of on this racist forum smh. I feel that way about most of the blacks on here. Wish they'd be "MADE GOOD"...every single one of those little militants even their sow. I've never seen so much a_s kissing in my life and to see it from a supposedly white guy on here is even embarassing for me. Guy agrees with everything they say even if it's a blatant lie. They can't stand him yet he acts like they are God-sent apostles.
They love that guy around here because he kisses so much ass.

Now me , I HATE people trying to kiss my buttocks. When someone attempts to do it , I'm just like "Dude , WTF are you doing..........you're starting to annoy me........GTFOH".

LACreole , you rock! I love your style. You tell it like it is.......straight up , no chaser.

Don't go changin, ya hear?

“THE HIGH COUNTRY”

Level 5

Since: Jun 09

Location hidden

#1027 Apr 4, 2013
selina london wrote:
<quoted text> This is bugging me, Inbox me the answer? I promise you I won't tell.
LOL

I'll just tell you here. PM's and me don't mix too well.

The poster I'm talking about is.........

(Drum roll)

Reality Speaks.......used to be Well Educated Black Man

I don't think anyone will get it , so i might as well say who it is.

You were close , very close , with 216elite

Since: May 10

UK

#1028 Apr 4, 2013
It can't be Kectar Burah, Yeah yeah the name is spelt wrong.

Since: May 10

UK

#1029 Apr 4, 2013
ROMPER STOMPER wrote:
<quoted text>LOL
I'll just tell you here. PM's and me don't mix too well.
The poster I'm talking about is.........
(Drum roll)
Reality Speaks.......used to be Well Educated Black Man
I don't think anyone will get it , so i might as well say who it is.
You were close , very close , with 216elite
I swear that was a mixed race woman. Thank you

“THE HIGH COUNTRY”

Level 5

Since: Jun 09

Location hidden

#1030 Apr 4, 2013
selina london wrote:
It can't be Kectar Burah, Yeah yeah the name is spelt wrong.
Look above you to post 1027 ^^^^^^^^^^

I gave you the answer.......

REALITY SPEAKS aka WELL EDUCATED BLACK MAN.

Do you know who that is?

I don't see him here very often anymore.

Since: May 10

UK

#1032 Apr 4, 2013
ROMPER STOMPER wrote:
<quoted text>Look above you to post 1027 ^^^^^^^^^^
I gave you the answer.......
REALITY SPEAKS aka WELL EDUCATED BLACK MAN.
Do you know who that is?
I don't see him here very often anymore.
F**k knows I come on here twice a week if that.
Amelia DUBSTEP XStasy

Castle Rock, CO

#1033 Apr 4, 2013
ROMPER STOMPER wrote:
<quoted text>They love that guy around here because he kisses so much ass.
Now me , I HATE people trying to kiss my buttocks. When someone attempts to do it , I'm just like "Dude , WTF are you doing..........you're starting to annoy me........GTFOH".
LACreole , you rock! I love your style. You tell it like it is.......straight up , no chaser.
Don't go changin, ya hear?
His lips are probably the shade of brown lipstick (Dior) from kissing so much black a_s on here smh. I don't like people kissing my a_s nor would I ever kiss someone else's a_s. I hate followers is my thing. Be a leader for once. Following others without formulating your own opinion is tragically sickening to me. It takes away from the person you are and everything that you are really. I left him alone until that one post in another thread he accused me of being a white troll with some other stuff. After that, I knew right then and there....nothing but a French prostitute on the streets of Champs Elysses smh, a puppet. Thanks Romper ;-). Believe me, I won't be changing anything about me anytime soon lol. If anything I'll only become more blunt and vile with my opinions. I'm a virgo so I can't help it.
Amelia DUBSTEP XStasy

Castle Rock, CO

#1034 Apr 4, 2013
ugly monkeys wrote:
Ok i got one.
No wonder so many americans are serial killers like adam lanza.
You all need jesus
This is a hard one ^^^^ lol. Throw another statement out.

Since: May 10

UK

#1035 Apr 4, 2013
Amelia DUBSTEP XStasy wrote:
<quoted text>
His lips are probably the shade of brown lipstick (Dior) from kissing so much black a_s on here smh. I don't like people kissing my a_s nor would I ever kiss someone else's a_s. I hate followers is my thing. Be a leader for once. Following others without formulating your own opinion is tragically sickening to me. It takes away from the person you are and everything that you are really. I left him alone until that one post in another thread he accused me of being a white troll with some other stuff. After that, I knew right then and there....nothing but a French prostitute on the streets of Champs Elysses smh, a puppet. Thanks Romper ;-). Believe me, I won't be changing anything about me anytime soon lol. If anything I'll only become more blunt and vile with my opinions. I'm a virgo so I can't help it.
You are a virgo, don't ever in your topix life step to me. I'm a virgo too!
Amelia DUBSTEP XStasy

Castle Rock, CO

#1036 Apr 4, 2013
selina london wrote:
<quoted text> You are a virgo, don't ever in your topix life step to me. I'm a virgo too!
Ummm mmk??
Jesus Is A B-astard

Jacksonville, FL

#1038 Apr 4, 2013
ugly monkeys wrote:
Ok i got one.
No wonder so many americans are serial killers like adam lanza.
You all need jesus
Samoan Irish.
Jesus Is A B-astard

Jacksonville, FL

#1039 Apr 4, 2013
ROMPER STOMPER wrote:
Alright Jacksonville , my first one was easy . Let's see whatcha got.
Who is me........
-"White people were born with tails , crawled out of caves , and are being killed by the sun. Yes , I hate White folks , which is bizarre , being that I am half-White myself.
-"I am a well paid IT tech who makes 100k a year. I don't live in a house , I live in a compound , right on the beach in Palos Verdes , Ca. You pee-ons in this forum wished you could live like me.
-" I have an Afro-Brazilian wife. When I go out in public , the ladies can't keep their hands off me. I was in line at the movies once , and a 20-yr old woman pinched my ass. Yes sir , I'm the original "Mack Daddy" ' and you dirtbags wish you got as much play as me."
This guy is old-school Topix , and you probably need to have been here a while to know who it is.
Reality Speaks...
Lucian the Shining Knight

Jacksonville, FL

#1040 Apr 4, 2013
selina london wrote:
It can't be Kectar Burah, Yeah yeah the name is spelt wrong.
I've read many of Kashta_Bureh's comments, and he seems to be intelligent...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
Barack Obama, our next President (Nov '08) 4 min Emeem 1,110,258
Black People And Asian Men Receive Fewer OkCupi... 6 min Edthirty 29
Since white people have the most dating eligibi... 6 min Cyrus777 58
Why do blacks claim to be the true Israelites? ... (May '11) 8 min pink-pink 6,410
Somali Women: You Are Wrong About Bad Features ... 10 min Somali Princess 176
Brittney Payton Is Marrying a White Man (Apr '12) 12 min relness 126
Vanzant Counsels BM who has 34 OOW kids by 17 w... 14 min Yaya 13
the moors were black africans not arabs!!! (Jun '08) 1 hr Curious Me 24,646
Even Rapper Drake, Called East African Women, "... 1 hr Be_Real_Fool 192
Are white women attracted to black men? (Aug '06) 5 hr Masud_S_Hoghughi__ 121,035
•••

African-American People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••