First Prev
of 12
Next Last
a wicked smile

Philadelphia, PA

#1 May 7, 2013
1.WM are better husbands
2.WM are better fathers
3.WM are sexier than BM
4.WM got more swag
5.WM are educated
6.WM are hard workers
7.WM sex better than BM
8.WM don't sell drugs within their community
9.WM aint filling the prisons
10.WM are smarter than BM
11.WM are stronger than BM
12.WM provide a sista with status BM can only dream of
13.WM are cleaner/smell better than BM
14.WM don't need handouts
15.WM don't use drugs
16.WM are the one true alpha male
17.WM's balls dont smell like hoagies and corn chips
18.WM don't beat their women
19 WM don't cheat on their women
20.WM dine you at 5 star restaurants
21.WM are well connected
22.WM will whoop a BM's azz if he gets out of pocket.
23.WM aint scared to eat a little pussc
24.WM dominate all the best sports
25.WM know how to get what they want
26.WM own McDonalds; BM work at McDonalds
27.WM will knock a brotha out for disrespecting his woman
28.Did I mention BM stink?
29.WM have superior sperm; BM acknowledge this
30.WM are very passionate
31.WM are ambitious
32.WM are generous
33.WM invented everything we use today
34.WM keep our streets safe from BM
35.WM know their children's birthdays
36.WM = husband/ BM = baby dad
37.WM smell soooooooooo good
38.WM have a variety of beautiful eyes
39.WM have a variety of beautiful silky hair
40.BM fkn STINK!!!

Judged:

10

10

9

Reply »
Report Abuse Judge it!
Mutant Crusher

Sicklerville, NJ

#3 May 7, 2013
You want white males for status and money and nothing else golddigger.
Mutant Crusher

Sicklerville, NJ

#4 May 7, 2013
a wicked smile wrote:
12.WM provide a sista with status BM can only dream of
!!!
LOL exactly I didn't even read this one and I called it.
Mutant Crusher

Sicklerville, NJ

#5 May 7, 2013
Bubba wrote:
You are very intelligent and have excellent taste!
That's funny coming from a fool from Kentucky. One of the most illiterate states in the county.
Mutant Crusher

Sicklerville, NJ

#7 May 7, 2013
Bubba wrote:
<quoted text>It's a lot better than being a loud mouthed racist jungle monkey who walks around with the seat of his pants hanging past his ass.
Texas one of the most illiterate states in this county. LOL You represent it well.
KingsloveQueens

San Francisco, CA

#9 May 7, 2013
They movement liars (Babylonian cultist)any one easily find out by asking them if they Care more for The New World order (Satan) or the Movement (The Harlot)funny but they can't lie and not answer the question but that in it self tells you they worship the Harlot..read rev 17 in the bible also ..(=
a wicked smile

Philadelphia, PA

#10 May 7, 2013
I see I struck a nerve. lol

The truth hurts!
a wicked smile

Philadelphia, PA

#11 May 7, 2013
Bubba wrote:
You are very intelligent and have excellent taste!
Thank you sweety. You WM make me sooooooooooo hot. Your praise is like a song in my heart :)

So how does it feel to be the envy of every BM?
Mutant Crusher

Sicklerville, NJ

#12 May 7, 2013
a wicked smile wrote:
I see I struck a nerve. lol
The truth hurts!
You didn't hit a nerve,golddigger. Just putting you on blast.
a wicked smile

Philadelphia, PA

#13 May 7, 2013
Mutant Crusher wrote:
You want white males for status and money and nothing else golddigger.
I guess you must have missed the other 39 reasons I listed. With a 4th grade reading level, that's to be expected, I guess. lol
Mutant Crusher

Sicklerville, NJ

#14 May 7, 2013
a wicked smile wrote:
I see I struck a nerve. lol
The truth hurts!
I don't care if u want a cracker for status and money. They can have you.
a wicked smile

Philadelphia, PA

#15 May 7, 2013
Mutant Crusher wrote:
<quoted text>
I don't care if u want a cracker for status and money. They can have you.
I have my own money, honey. I taught my husband how to make his money work for him.
Loves being black

Sicklerville, NJ

#17 May 7, 2013
a wicked smile wrote:
<quoted text>I have my own money, honey.
Yeah right.
Mutant Crusher

Sicklerville, NJ

#18 May 7, 2013
a wicked smile wrote:
<quoted text>Thank you sweety. You WM make me sooooooooooo hot. Your praise is like a song in my heart :)
So how does it feel to be the envy of every BM?
ROFL we don't envy mutants.

You white trolls are in a black forum.
a wicked smile

Philadelphia, PA

#19 May 7, 2013
Loves being black wrote:
<quoted text>
Yeah right.
My white foster father taught me how to make sh*tloads of money. Believe me sweety, I'm VERY well off, and self made.
a wicked smile

Philadelphia, PA

#20 May 7, 2013
Mutant Crusher wrote:
<quoted text>
ROFL we don't envy mutants.
You white trolls are in a black forum.
I've posted videos proving I'm a BW. All the seasoned posters know I'm no white troll, but whatever helps you sleep in the afternoon :)
Mutant Crusher

Sicklerville, NJ

#21 May 7, 2013
a wicked smile wrote:
<quoted text>I guess you must have missed the other 39 reasons I listed. With a 4th grade reading level, that's to be expected, I guess. lol
That other reason can be said about both black and white males.

That one reason I commented on is the main reason.
Mutant Crusher

Sicklerville, NJ

#22 May 7, 2013
Reasons*
Mutant Crusher

Sicklerville, NJ

#23 May 7, 2013
a wicked smile wrote:
<quoted text>I've posted videos proving I'm a BW. All the seasoned posters know I'm no white troll, but whatever helps you sleep in the afternoon :)
Im talking about mutants you adore.
bLACK Man

Fredericksburg, VA

#24 May 7, 2013
No one cares who black women prefer. 95 percent of black women look like feces. you're just getting treated by what your market value suggests.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 12
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
we mestizos and indians dont like blacks so sto... 3 min Be_Real_Fool 466
Race relations take steep hit from Ferguson dec... 3 min Big Knob 28
Keep a Word, Drop a Word, GAME ON!!! (Oct '12) 4 min Give a hoot Burn ... 5,651
Barack Obama, our next President (Nov '08) 5 min TSM 1,144,395
Is 'Flamboyant' the New 'Ghetto'? 13 min Give a hoot Burn ... 21
what do women love about Arab men? (Aug '08) 15 min Caroline 1,942
BW Dating White Actor Is Harrassed By Jealous W... 16 min Soul Hunter 444
the moors were black africans not arabs!!! (Jun '08) 23 min TheBrassLion 26,675
FERGUSON....The fix was in the selection of the... 34 min Rodd 339
Black Friday is Racist! (Oct '10) 1 hr Geoff Izlaan 44

African-American People Search

Addresses and phone numbers for FREE