brothas we gotta give up on the thug ...
First Prev
of 2
Next Last

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#24 May 4, 2013
To op kudos to good bm..tht luv bw

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#25 May 4, 2013
also marcus..even tough im a chick..i follow mma very closely and ive never heard of u..not in ufc..wec or bellator...plz stop lol

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#26 May 4, 2013
*though*

Its Hellywood

“I'm better than you”

Level 5

Since: Apr 13

Location hidden

#28 May 4, 2013
This thread only makes sense if you believe in stereotypes. Most Black males are not "thugs" or "gangsters". Stop believing in racist stereotypes. I don't know one Black dude who acts like that.
Im so glad

United States

#30 May 4, 2013
Skiff Carbon Black N033 wrote:
<quoted text>
[I hope you the best, young man. I think you will do well.]
yep Im hoping i do well too. lol! i really hope i get as many black males i can to think the way i do and better ourselves for the best. right now Im focused on stoping the gang banging in our hoods between the brothas and get more black owned businesses into our community.

its probably go take some time but somebody gotta step up and i got connection around the city so i should be able to motivate a lot of people.
Im so glad

United States

#31 May 4, 2013
starpack wrote:
<quoted text>
i feel u yea we do need to stop the drama with each other cause dis is crazy out here man
no kidding Bro. tomorrow i got a meet up planned with a bunch of dudes i know. they talk about getting money all the time well this is the right time to get on the road to getting money and not illegally. lol!

some of them already finished school but i wanna encourage the rest to get they g.e.d and get them to become business owners and help bring more jobs in and get them to give up the thuggish bad boy life.
Im so glad

United States

#32 May 4, 2013
Mint cookies wrote:
To op kudos to good bm..tht luv bw
yeah i love sistas too i cannot lie. i know its a lot of bw out there that's doing crazy stuff too but i still love them too. i don't know how to better them cause Im a dude but i do understand a lot about them though but I'll still try because i feel bw is the other half of bm.

the only thing Im afraid of dealing with bw is that they might don't give me the best impression but it don't hurt to try.
Marcus Washington

Laredo, TX

#33 May 4, 2013
Mint cookies wrote:
also marcus..even tough im a chick..i follow mma very closely and ive never heard of u..not in ufc..wec or bellator...plz stop lol
Bytch I was trained by Bruce Lee in Jeet-Kune-Do. Your dumba** doesn't even know what JKD is. I was trained by him and Dan Inosanto. I can kill you just by placing my palm on your flat chest fool.

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#35 May 4, 2013
hahaha u ready to get your a** kicked by a woman?

“No Substitute For The Truth”

Level 8

Since: Jan 10

Orlando, FL

#36 May 4, 2013
I've NEVER been attracted to the 'thug life' because most men who live this lifestyle usually have short lifespans & to me that's a sign of weakness. If we check the stats, BM have the lowest lifespans & that's sad really.
Im so glad

United States

#37 May 4, 2013
Its Hellywood wrote:
This thread only makes sense if you believe in stereotypes. Most Black males are not "thugs" or "gangsters". Stop believing in racist stereotypes. I don't know one Black dude who acts like that.
you right. not all black dudes are gang banging but in certain cities some of them are banging. in Chicago white males are joining gangs now too. the Mexicans they country is loaded with gang bangers and drug dealers everywhere.

Im not worried about them though, Im worried about bettering my people on the real.
Im so glad

United States

#38 May 4, 2013
Redefined wrote:
I've NEVER been attracted to the 'thug life' because most men who live this lifestyle usually have short lifespans & to me that's a sign of weakness. If we check the stats, BM have the lowest lifespans & that's sad really.
yeah that's why starting tomorrow Im finna talk to them and get them to do what i did and go back to school and finish it.7937

“No Substitute For The Truth”

Level 8

Since: Jan 10

Orlando, FL

#39 May 4, 2013
Its Hellywood wrote:
This thread only makes sense if you believe in stereotypes. Most Black males are not "thugs" or "gangsters". Stop believing in racist stereotypes. I don't know one Black dude who acts like that.
You might not know any but there are areas in America were BM kill each other over territory or gang affiliation. But this usually happen in neighborhoods were teenagers are the authority figures as oppose to the adults. I agree NOT all BM are thugs. Now some may pretend to be but they are NOT really thugs either, lol

“No Substitute For The Truth”

Level 8

Since: Jan 10

Orlando, FL

#40 May 4, 2013
Im so glad wrote:
<quoted text>
yeah that's why starting tomorrow Im finna talk to them and get them to do what i did and go back to school and finish it.7937
This should be a goal for all of us. Not to only help ourselves but our community as well.

Good Luck!!!
Im so glad

United States

#41 May 4, 2013
yeah i remember when i was 17 5 of us got sent on a mission to get the best looking black girl to date us in the hood and the ones who failed had to be jumped by 5 people.

i luckily got past that mission successful but i will never be involved in a gang never again and i wanna encourage as many black dudes to get out too and become a businessman with me to bring more jobs in.
Im so glad

United States

#42 May 4, 2013
Redefined wrote:
<quoted text>
This should be a goal for all of us. Not to only help ourselves but our community as well.
Good Luck!!!
yep! and i know my cousin chris and his gf will help out and some of my other friends but Im finna go to sleep so i can get up in the morning for work and i might be back on here sometime later tomorrow tho.

black power rip
IDK WTF

Brookings, SD

#44 Jun 16, 2013
Why do you have to be racist? I am white and I looked up how to give up the thug life because I want to turn my life around after a long childhood of growing up in a dangerous environment and it is talking about black empowerment. I may not be black but I know who I am and I don't want to think of every situation as life and death anymore now that I have moved out of my neighborhood. You sir may be black but you are also just like me American. It is not the color of our skin that makes us who we are it is the environment we grow up in. I want to know how to live in a small town where I don't have to worry about the color of clothes I wear or if I or my friends are going to make it to see our next birthday. The retaliation that I am going to have to take. It is hard growing up hard but it is worse trying not to be because you don't have to after so long.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
Dear Mr. Hitler... Come down from heaven, we ne... 5 min TWERKIN FOR JESUS 9
BLACK WOMEN do you still love Omarosa ? 5 min Downer 9
White people the biggest government handout rec... 8 min coretta 22
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 9 min Yeah 1,579,234
SUBHUMAN Primates, You Really Think Anyone is I... 10 min The Laughing Axe 2
I have token white friends. 11 min coretta 55
Look at the balloon lips on this gorilla 16 min The Laughing Axe 12
News On Twitter, Trump accuses blacks of racism thre... 24 min Trump is a joke 79
Cavebeasts of Topix 35 min Harrisson 27
I'm opening up a 'custom' rope store. For all y... 3 hr Yisraelite Suprem... 18
More from around the web