From HBO, Starz, Showtime & Cinemax n...

Level 8

Since: Oct 10

Location hidden

#520 Sep 26, 2013
@ Chancey

I hope we're not blowing it for you by discussing all of these details.

*chuckling*

Level 7

Since: Oct 12

Location hidden

#521 Sep 26, 2013
MsNewNew wrote:
<quoted text>
The soldier will always be in Richard. He's a survivor and a protector who puts family and friends first. I'm adjusting to viewing him living the life as a farmer.
Is Richard the guy with the mask?....i like him...My wife said his mom is Angelica Houston....Did you see the last Dexter?...Not sure how i feel about it yet....

Level 9

Since: Nov 10

.

#522 Sep 26, 2013
vampiYAH stabB wrote:
<quoted text>I've been contemplating how "Sweetback" (Purnsley) is gonna play his hand about Narcisse's proposition too. Will he inform Chalky? Will he shift his allegiance in the direction of Dr. Narcisse? OR...or will Purnsley use this as an opportunity to gain some leverage for himself in some kinda way??! Hmm...I wonder???!
Purnsley is a soldier (in a "street" sense)...a grunt who hasn't been quite casted as an individual who is being distinguished as someone exuding any intellectual prowess, HOWEVER...it does not suggest that the n!**a don't think and it doesn't indicate that he CAN'T THINK. Feel me?!
As for Nuck's involvement, I think things are gonna get so heated at "The Onyx Club" that he may even just leave it all in the hands of Chalky & Narcisse to "sort through". But who knows? Chalky & Narcisse just may be able to come to an amicable agreement in the end and cut Nucky's white @zz out of the picture...COMPLETELY...LOLOLOL !!!!!!
BLACK POWER!
:D
I know one thing Chalky needs to show Purnsley a little more respect. Purnsley been down with him for a long time and now that Chalky feel he has came up Purnsley isn't good enough to associate with. If Purnsley decides to switch team this will be his last season on the show. Chalky is not going to play that...

Nucky will probably bail out since his mind is on his money. Now I believe he will be there to give Chalky a few words. Nuck and Chalky will always be friends, but he's trying to leave all that violence alone.

Narcisse is trying to school Chalky, however Chalky is not listening.

Level 9

Since: Nov 10

.

#523 Sep 26, 2013
vampiYAH stabB wrote:
<quoted text>Yep, Richard's DEFINATELY a soldier (in a military sense) who just so happened to get involved in gangsta sh!t. And it's clear that he TRULY desires a quiet life with a good woman. But sadly, he's gonna have to contend harder for it than the average dude.
Hey, do you remember this scene (throwback)..?
http://www.youtube.com/watch?v =YW6-uM7xGv8XX
POWERFUL!
They just don't make "stand up" guys like that anymore...
Yeah, I like Richard and he's there with anyone who's there for him, especially if you accept him with his scars. Have you noticed whenever he kills someone he shoots them in their face?

I remember that scene... I miss seeing Jimmy on the show. Him and Richard had a great partnership

Level 9

Since: Nov 10

.

#524 Sep 26, 2013
Go Blue Forever wrote:
<quoted text> Is Richard the guy with the mask?....i like him...My wife said his mom is Angelica Houston....Did you see the last Dexter?...Not sure how i feel about it yet....
Yes that's him... I believe your wife. You can see the similarity with their facial features.

Level 7

Since: Oct 12

Location hidden

#525 Sep 26, 2013
MsNewNew wrote:
<quoted text>Yes that's him... I believe your wife. You can see the similarity with their facial features.
Yeah, we saw him in another movie and he is really a handsome guy....what a fascinating character Richard is....he's like my favorite human in the story....the opposite of the Phantom...lol...

Level 9

Since: Nov 10

.

#526 Sep 26, 2013
Go Blue Forever wrote:
<quoted text>Yeah, we saw him in another movie and he is really a handsome guy....what a fascinating character Richard is....he's like my favorite human in the story....the opposite of the Phantom...lol...
He's one of my favorite person in the story too. Since all the cast members are human. I think it's fascinating how they created the scar on his face. It look so real.

Level 8

Since: Oct 10

Location hidden

#527 Sep 26, 2013
MsNewNew wrote:
<quoted text>I know one thing Chalky needs to show Purnsley a little more respect. Purnsley been down with him for a long time and now that Chalky feel he has came up Purnsley isn't good enough to associate with. If Purnsley decides to switch team this will be his last season on the show. Chalky is not going to play that...
Nucky will probably bail out since his mind is on his money. Now I believe he will be there to give Chalky a few words. Nuck and Chalky will always be friends, but he's trying to leave all that violence alone.
Narcisse is trying to school Chalky, however Chalky is not listening.
Actually, I think that Dr. Narcisse is trying to undermine Chalky more than anything. Usually when you're really trying to school someone you look for ways to reach them without offending them and you always consider their position. Narcisse don't give a fcuk about what Chalky's position is on ANYTHING. Narcisse is VERY condescending and VERY smug towards Chalky virtually every time he addresses him.

And you're right; Nuck's endeavors in Florida has him tied up.

I think Nuck's out of his element there...but we shall see. I just hope Enoch doesn't start acting like he's runnin' sh!t down there because those hillbillies are gonna get at him. Someone up north will have to go down there and rescue Nuck.

Level 8

Since: Oct 10

Location hidden

#528 Sep 26, 2013
MsNewNew wrote:
<quoted text>
Yeah, I like Richard and he's there with anyone who's there for him, especially if you accept him with his scars. Have you noticed whenever he kills someone he shoots them in their face?
I remember that scene... I miss seeing Jimmy on the show. Him and Richard had a great partnership
Yeah, Jimmy & Richard were Frick N' Frack; no doubt.

I never really considered how Richard whacks a muffcuka...LOLOL!!! I know he hit that Philly dude, Manny pretty hard in the face...


BWUHAHAHAHAHA!!!
canday

Wichita, KS

#529 Sep 26, 2013
dexter finale was sad.Deb was my fav charater :( I would've rather dexter died instead.

I'm catching up on breaking bad.Walter White is just a mean azzhole.I"m starting to hate him.Maybe the cancer will kill him at the end.I just can't sympathize with his character,he's become evil,selfish and annoying.The show just become a mess lol.I'm glad it's ending.

Grey's anatomy needs to end....gotten boring.

There aren't any good series left really.I'm looking forward to The coven with american horror story though

“Beautiful Princess.....”

Level 6

Since: Jan 08

Los Angeles, CA.

#530 Sep 27, 2013
I HATE the way Dexter ended! I hoped for more but I could see that long before the finale.

Ray Donovan was good OMG James Woods was a hott mess! LOL Great show

Breaking Bad is over Sunday I think, I wonder how it will end. Does anyone think Walt is going to die. I think his son broke his heart but at the same time it made him go harder. We shall see.

“Beautiful Princess.....”

Level 6

Since: Jan 08

Los Angeles, CA.

#531 Sep 27, 2013
canday wrote:
dexter finale was sad.Deb was my fav charater :( I would've rather dexter died instead.
I'm catching up on breaking bad.Walter White is just a mean azzhole.I"m starting to hate him.Maybe the cancer will kill him at the end.I just can't sympathize with his character,he's become evil,selfish and annoying.The show just become a mess lol.I'm glad it's ending.
Grey's anatomy needs to end....gotten boring.
There aren't any good series left really.I'm looking forward to The coven with american horror story though
Oh Canday just saw your post. Yeah Walt is a beast now. That was so cold that those Nazi dude killed Jesse's friend. Brock seemed suspicious of Walt, what was that about? Did Jesse say something to him and I missed it?

I too felt bad about Pam, just when she was on her way to happiness. I think she and Joey would have worked out this time. Damn! I thought for sure she'd pull through. They left that open just in case they want to start up again I guess. If they do he will really be out of control because he truly has no one anymore.

“Beautiful Princess.....”

Level 6

Since: Jan 08

Los Angeles, CA.

#532 Sep 27, 2013
vampiYAH stabB wrote:
@ Chancey
I hope we're not blowing it for you by discussing all of these details.
*chuckling*
LOL No Vamo I don't come here until after I see them all myself.

“Beautiful Princess.....”

Level 6

Since: Jan 08

Los Angeles, CA.

#533 Sep 27, 2013
Vamo! I meant Vamp!!!!! ;D

Level 9

Since: Nov 10

.

#534 Sep 27, 2013
vampiYAH stabB wrote:
<quoted text>Actually, I think that Dr. Narcisse is trying to undermine Chalky more than anything. Usually when you're really trying to school someone you look for ways to reach them without offending them and you always consider their position. Narcisse don't give a fcuk about what Chalky's position is on ANYTHING. Narcisse is VERY condescending and VERY smug towards Chalky virtually every time he addresses him.
And you're right; Nuck's endeavors in Florida has him tied up.
I think Nuck's out of his element there...but we shall see. I just hope Enoch doesn't start acting like he's runnin' sh!t down there because those hillbillies are gonna get at him. Someone up north will have to go down there and rescue Nuck.
Narcisse mainly sees Chalky as an uncle tom. Did you see his reaction when Nucky called Chalky a friend? And Narcisse asked Chalky is he really your friend?? Chalky should have checked him for hiring new acts after Narcisse mentioned they're partners, when he owns only ten percent.

I think Nucky is going to run things now that the original buyer of the land is dead.

If anything Enoch son is the one who's going to start like he's runnin' things.

Level 9

Since: Nov 10

.

#535 Sep 27, 2013
vampiYAH stabB wrote:
<quoted text>Yeah, Jimmy & Richard were Frick N' Frack; no doubt.
I never really considered how Richard whacks a muffcuka...LOLOL!!! I know he hit that Philly dude, Manny pretty hard in the face...
http://www.youtube.com/watch?v =nGq5XaYS-dAXX
BWUHAHAHAHAHA!!!
Lol!! Yeah all his victims are shot in the face. Lol!!

AgentSmith9

“The Sun was high...”

Level 5

Since: Jun 10

and so was I

#536 Sep 27, 2013
Hey MsNewNew baby : ) I missed you. Left you a comment on the random thread today. : )

Level 7

Since: Oct 12

Location hidden

#537 Sep 27, 2013
Bychance37 wrote:
I HATE the way Dexter ended! I hoped for more but I could see that long before the finale.
Ray Donovan was good OMG James Woods was a hott mess! LOL Great show
Breaking Bad is over Sunday I think, I wonder how it will end. Does anyone think Walt is going to die. I think his son broke his heart but at the same time it made him go harder. We shall see.
I did'nt get the meaning, if there was any...in the Dexter ending...if he was afraid of being a danger, why would he leave Harrison with another killer, which was how Dexter kinda started out....he actually did the opposite of well thought out.....just saying they coulda spent more time on a better ending....

Level 8

Since: Oct 10

Location hidden

#538 Sep 27, 2013
Bychance37 wrote:
<quoted text>
LOL No Vamo I don't come here until after I see them all myself.
That would be wise.

:{)

Level 8

Since: Oct 10

Location hidden

#539 Sep 27, 2013
Bychance37 wrote:
Vamo! I meant Vamp!!!!! ;D
"Vamo" "sounds" much better coming from YOU than it does that b!tch-@zz Black Famous...smFh...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 4 min Waxman 1,744,971
Why are Negroes so ashamed of their heritage? 4 min Whites have no hi... 48
Turn in illegal aliens and businesses who hire ... 5 min The Patriot 15
This black man just took a dump. 11 min Jake 23
This black man might get some cooch tonight 14 min Jake 40
'Amazing Racist' Barbara Bush TROLLED 37 min Paul 36
Caveboon jokes 37 min Ugly monkeys 19
"Demon possession" - Is it real? 1 hr Barros 32
Africa's Greatness ENRAGES the Alt-Right Haters... 1 hr Barros 64
Starbucks Hate Victims Speak Out 1 hr Barros 105
Troop, What Does White Pride Represent To You? 13 hr Barros 24
This White Man Is About To Bathe His Dogs 13 hr SlayWithTheTruth 25