I'm in love with a guy who's mean to ...
First Prev
of 2
Next Last
GhostOfMikah

Philadelphia, PA

#23 Feb 16, 2010
So what's it going to be....the WEIGHT or the GUY? Obviously you can't have both. Which means more to you. Stop being emotional and make a logical decision.

Since: Jan 10

Location hidden

#24 Feb 16, 2010
Jbraids wrote:
<quoted text>How do i jerk him out?


girl u know him i dont. lol what is something about him that u know he's insecure about? maybe he has a cock eye or smells funny idk. men say they are strong and nothing effects them but thats not true, they are just as bad as us. another thing if u cant find anything make something up. when he walks in be like boy what do have on???? 0_o jus make every move he make feel awkward. im good at this im a jerk lol but one they u never speak of is a womans weight unless ur trying to be helpful.

Level 1

Since: Oct 09

Location hidden

#25 Feb 16, 2010
Jbraids wrote:
Hey guys, I'm pretty young so bare with me.
Basically I have feelings for a boy i have known for a long while now, and we have been pretty close. We're not as close as we were in 2009 but we are still close enough. Anyway, he just says little things about my weight that makes me feel so horrible and doesn't help me lose weight at all. For example he'd say stuff like "Your legs look sooooo big in those jeans." or "you're so big like a bear...a polar bear." yeah it might sound funny but it makes me feel horrible. He's said some nasty stuff in the past but he says i take it too seriously. Maybe i do, but it's hard not to, especially when you love the person.
I know some of you are gonna say "typical female falling for a prick" but that's the problem, when i fell in love with him, he WAS NOT a prick. He was soooo nice and made me feel soooo wanted and good about myself. Now he makes me feel uneasy sometimes!
Today I plucked up the courage to tell him how him saying stuff like "my big black panda" and stuff like that makes me feel but as usual he says i'm being too emotional. So am i being emotional or do i have a right to be upset?
I do wanna lose weight btw but i have a habit of eating when i'm sad.
He may be a jackazz but in a way he's helping you. Maybe one day you'll be embarrassed enough to lose that disgusting thing called fat. Then when you're finally skinny and therefore pretty you can dump him and find someone better. Or you can dump him now.

But either way, YOU NEED TO LOSE THE FAT.

Um, no offence btw.
Heather

Washington, DC

#26 Feb 16, 2010
Adara wrote:
<quoted text>
He may be a jackazz but in a way he's helping you. Maybe one day you'll be embarrassed enough to lose that disgusting thing called fat. Then when you're finally skinny and therefore pretty you can dump him and find someone better. Or you can dump him now.
But either way, YOU NEED TO LOSE THE FAT.
Um, no offence btw.
I guess you're not one for tact, eh?
Adara

United States

#27 Feb 16, 2010
Heather wrote:
<quoted text>
I guess you're not one for tact, eh?
A straightforward way is sometimes best.

Since: Apr 09

Baarn, Netherlands

#28 Feb 17, 2010
Jbraids wrote:
<quoted text>
Thank You...so erm, how do i act like a bitch? cos i am too nice :(
And yeah i don't feel highly of myself at all!
The best way is to just not give a fuck. Cuss him out, walk out on him, insult him back, etc. You do't have to become a real bitch, just set some standards and grow some backbone. Don't let people put you down.

That said, you should lose the weight. It's healthier and life will become a whole lot easier for you. You'll be happier, more confidence, people will treat you better, etc.

Instead of worrying why some guy is being mean to you, hit the gym and work out. Go on a diet. How fat are you exactly?

“If you live to love you will..”

Level 1

Since: Dec 07

love to live ((South London))

#29 Feb 17, 2010
Adara wrote:
<quoted text>
He may be a jackazz but in a way he's helping you. Maybe one day you'll be embarrassed enough to lose that disgusting thing called fat. Then when you're finally skinny and therefore pretty you can dump him and find someone better. Or you can dump him now.
But either way, YOU NEED TO LOSE THE FAT.
Um, no offence btw.
Ummm that is horrible advice....i hope your not serious.

“If you live to love you will..”

Level 1

Since: Dec 07

love to live ((South London))

#30 Feb 17, 2010
Jbraids wrote:
Hey guys, I'm pretty young so bare with me.
Basically I have feelings for a boy i have known for a long while now, and we have been pretty close. We're not as close as we were in 2009 but we are still close enough. Anyway, he just says little things about my weight that makes me feel so horrible and doesn't help me lose weight at all. For example he'd say stuff like "Your legs look sooooo big in those jeans." or "you're so big like a bear...a polar bear." yeah it might sound funny but it makes me feel horrible. He's said some nasty stuff in the past but he says i take it too seriously. Maybe i do, but it's hard not to, especially when you love the person.
I know some of you are gonna say "typical female falling for a prick" but that's the problem, when i fell in love with him, he WAS NOT a prick. He was soooo nice and made me feel soooo wanted and good about myself. Now he makes me feel uneasy sometimes!
Today I plucked up the courage to tell him how him saying stuff like "my big black panda" and stuff like that makes me feel but as usual he says i'm being too emotional. So am i being emotional or do i have a right to be upset?
I do wanna lose weight btw but i have a habit of eating when i'm sad.
Well, first of all im guessing you were not skinny when you guys first met right? So therefore if he had a problem with your body to begin with why did he still get with you. Hes got his own issues, if any man disrespects you then honey he doesn't love you. Dump his arse, move on, get some self esteem and if you choose to lose that weight do it for YOURSELF not anyone else. You will find as you get older a lot of men are all sweet in the beginning lol and then afterwards their true colors come out. Its not that anything has changed its just your seeing him for what he really is now.

“you are”

Since: Dec 06

United States

#31 Feb 17, 2010
Break it down: He's mean to you and you are not walking away. How can you love him if you don't love yourself (value yourself) more?

Since: Apr 09

Baarn, Netherlands

#32 Feb 17, 2010
east-african beauty wrote:
<quoted text>
Well, first of all im guessing you were not skinny when you guys first met right? So therefore if he had a problem with your body to begin with why did he still get with you. Hes got his own issues, if any man disrespects you then honey he doesn't love you. Dump his arse, move on, get some self esteem and if you choose to lose that weight do it for YOURSELF not anyone else. You will find as you get older a lot of men are all sweet in the beginning lol and then afterwards their true colors come out. Its not that anything has changed its just your seeing him for what he really is now.
They're not together, I think.

“Dave Mustaine is a god!”

Level 5

Since: Jan 08

Location hidden

#33 Feb 19, 2010
Jbraids wrote:
<quoted text>so really he's mean? and not caring and loving. The signs are so blatant but i wanna ignore them so badly :(
So do a lot of women. You're in a very common situation. A lot of women are too scared to be alone and will set the bar lower for themselves just to avoid it. You're in a battle inside yourself between the basic instinct to fend off those who do harm and the basic instinct as a human to have someone to socially connect and group up with as human beings are social creatures, in this case a feeling of love. We all want that.

But take it from me. It's better to start on the road alone than to the travel the road and find yourself stranded, lost, and dried up alone. That way you when traveling you have nothing really to lose and you're travel the better for it. Relying on other people more and more means less and less of self-sufficiency. And when you are driving full throttle don't break to pick up hitchhikers or they'll slow you down. Pick up only the guys you're actively driving for. Get what I'm saying?

It's easier for me to do since I'm autistic anyways and relate significantly less to others than others do to others. But this is just some wisdom from an outside observer.

“Calmness: The cradle of power”

Since: Jan 10

London

#34 Feb 19, 2010
Tyheru wrote:
<quoted text>
The best way is to just not give a fuck. Cuss him out, walk out on him, insult him back, etc. You do't have to become a real bitch, just set some standards and grow some backbone. Don't let people put you down.
That said, you should lose the weight. It's healthier and life will become a whole lot easier for you. You'll be happier, more confidence, people will treat you better, etc.
Instead of worrying why some guy is being mean to you, hit the gym and work out. Go on a diet. How fat are you exactly?
Well i'm fat, but i still have curves. Its like a curvy fat. And I'm short. It's my belly i have problems with. I want to lose weight so badly but i don't have enough motivation!

And yeahh ive gained a backbone now, he pulled some sh*t on me yesterday and i didn't take it.

And exactly, people will treat me better and that's what i want x

“Calmness: The cradle of power”

Since: Jan 10

London

#35 Feb 19, 2010
east-african beauty wrote:
<quoted text>
Well, first of all im guessing you were not skinny when you guys first met right? So therefore if he had a problem with your body to begin with why did he still get with you. Hes got his own issues, if any man disrespects you then honey he doesn't love you. Dump his arse, move on, get some self esteem and if you choose to lose that weight do it for YOURSELF not anyone else. You will find as you get older a lot of men are all sweet in the beginning lol and then afterwards their true colors come out. Its not that anything has changed its just your seeing him for what he really is now.
Yeah that's how he is now. He's sweetness is on and off nowadays.

and yeah im starting to figure that. The fact that he was the one complimenting me in the beginning, then putting me down was very confusing on my part. I just don't understand him sometimes. One minute he's supportive of me losing weight, telling me i should be confident etc and den he says shit to make me feel bad.

“Calmness: The cradle of power”

Since: Jan 10

London

#36 Feb 19, 2010
Tyheru wrote:
<quoted text>
They're not together, I think.
Yeah, we're just really close friends, but i fell for him. We were in a covert relationship!

“Calmness: The cradle of power”

Since: Jan 10

London

#37 Feb 19, 2010
MasterOfPuppets wrote:
<quoted text>
So do a lot of women. You're in a very common situation. A lot of women are too scared to be alone and will set the bar lower for themselves just to avoid it. You're in a battle inside yourself between the basic instinct to fend off those who do harm and the basic instinct as a human to have someone to socially connect and group up with as human beings are social creatures, in this case a feeling of love. We all want that.
But take it from me. It's better to start on the road alone than to the travel the road and find yourself stranded, lost, and dried up alone. That way you when traveling you have nothing really to lose and you're travel the better for it. Relying on other people more and more means less and less of self-sufficiency. And when you are driving full throttle don't break to pick up hitchhikers or they'll slow you down. Pick up only the guys you're actively driving for. Get what I'm saying?
It's easier for me to do since I'm autistic anyways and relate significantly less to others than others do to others. But this is just some wisdom from an outside observer.
yes, i understand, thank you.

“BIG CHOP: FEBRUARY 21ST,2011”

Level 1

Since: May 09

Location hidden

#38 Feb 19, 2010
Well my opinion is,if he don't like u the way u r fck him i been there and done that........you were your size when you first met him all of a sudden he saying things to make you feel bad. The best thing to do is to stick a middle finger in the air at him,don't give a fck about him, and just throw everything out the window and go awall on him

And the people on here posting nasty stuff about her weight go sck a huge cock u all must be insecure as well.

btw plz dnt eat while u sad it only makes matters worse.

but all in all on the joke situation i can relate to a certain point and the reason why is because all the guys that i dated love me for me and it's not about being skinny but healthy.

On the real though u need to str8 dog his ass....str8 up.

“Calmness: The cradle of power”

Since: Jan 10

London

#39 Feb 19, 2010
Alisa Denim wrote:
Well my opinion is,if he don't like u the way u r fck him i been there and done that........you were your size when you first met him all of a sudden he saying things to make you feel bad. The best thing to do is to stick a middle finger in the air at him,don't give a fck about him, and just throw everything out the window and go awall on him
And the people on here posting nasty stuff about her weight go sck a huge cock u all must be insecure as well.
btw plz dnt eat while u sad it only makes matters worse.
but all in all on the joke situation i can relate to a certain point and the reason why is because all the guys that i dated love me for me and it's not about being skinny but healthy.
On the real though u need to str8 dog his ass....str8 up.
I'll try too!

“BIG CHOP: FEBRUARY 21ST,2011”

Level 1

Since: May 09

Location hidden

#40 Feb 19, 2010
Jbraids wrote:
<quoted text>I'll try too!
TRY. U NEED TOO. if u keep letting this guy do this to you other guys will see it and will try to do just like him u have to stop this habit where it begins
Danny kim

United States

#41 Oct 17, 2013
Tell him how u feel I have a boyfriend who used to tease me and be mean... he still does... but he knows I was hurt back then, and now he is the most sweet and caring boy I have ever seen :3

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
Black people, why are you using the white inven... 4 min Nikki 42
Why do people hate jews??????? (Jan '12) 6 min It is 115
Why whites never talk about their origin? They... 18 min African AE 118
News NAACP members call for protection of voting rights 31 min FactsAre 26
Our Time is running out and Our Problems has ne... 32 min selina london 2
Who is selina london? 38 min selina london 86
Why black males hate and fear white men (Aug '14) 42 min civilb 638
White men are better lovers? 1 hr Sigh 621
**Clever/Funny Voicemail Greetings. Any Ideas?** (Jul '09) 2 hr poop 81
All women prefer white men (Jan '15) 2 hr jtr304 5,490
More from around the web