Hookers say "Sorry no black men" I th...

“Beautiful Princess.....”

Level 6

Since: Jan 08

Los Angeles, CA.

#227 May 30, 2013
Masud_S_hoghughi__ wrote:
<quoted text>....u r a hooka....remember the milkshake song?.........
http://www.youtube.com/watch?v =GzSgz3R8osoXX
Yeah I remember it, your catalog child bride of a mama-son wrote it after her first night in the brothel that your daddy put her in to make money.

Level 1

Since: Jun 13

Phoenix, AZ

#228 Jun 1, 2013
hypocritts lol wrote:
<quoted text>
So what's your point? White women who go for blacks are dirty aids infested prostitutes and johns that pay black men for sex.
Well you are on to something and you don't even realize it . yes they put in add saying no black men because of men like yourself . This is a business . It isn't about dick sizes or racism. Most of the customers are white male . and most white males , not all , cant stand the idea of that pretty little white or Mexican girl sucking and fucking black men .If the prostitute wants a particular customer who is sensitive to this and will pay extra just to hear or know she doesn't date black men . Its not the prostitute , its the customer who has the black man issue . Its that way in high school , at work and at the bar. Black women say it because they have a black pimp or they know they cant scam and hustle a black man without some trouble .Its simple , Its a money issue for the women and a dick size issue for non black men !
Funny

London, UK

#229 Jun 22, 2013
Am not white or black but I have come across plenty of escorts who will not see black dudes. Even black escorts say no to black men.
James

Henderson, KY

#230 Jun 22, 2013
It's because they don't want to be robbed by a ghetto retard, nobody with class likes black people. You may think its funny but think about it, a hot white blonde hooker would rather screw a fat Mexican then a black guy.

“Sexy emo chick :)”

Level 3

Since: Apr 13

Location hidden

#231 Jun 22, 2013
Lmao!!

Level 8

Since: May 08

Pacific Northwest

#232 Jun 22, 2013
James wrote:
It's because they don't want to be robbed by a ghetto retard, nobody with class likes black people. You may think its funny but think about it, a hot white blonde hooker would rather screw a fat Mexican then a black guy.
That's cool. It's HER vagina - she has the right to rent it out to whomever she wants to. Personally, I don't think ANYBODY (of any color) wants to be "robbed by a ghetto retard," so if that fear is present, then let her discriminate if she feels safer that way.

I think that only a small handful of men (white) get emotional about the desires of hookers - or want to marry them... start a family and settle down. Those are the ones who'd be encouraged by the title of this thread.

LOL That's what's really funny in my opinion.
Mike

Columbus, OH

#234 Jul 30, 2013
Lol...
1. The only women who date monkeys are trash or fat so have at em.
2. Monkeys have bad hygiene.
3. The avg monkey is stupid and is on welfare.
4. They all look the same.
You never see a real woman with a monkey. They don't want to live in your purple house with bars on the windows lol.
Stag_R_Lee

Scottsdale, AZ

#235 Jul 30, 2013
It's a sad day for racist when they have to rely on women who sell their bodies for support. In fact, many states outlaw prostitution, therefore racist are turning to criminals for support. Birds of a feather...
non importa il nome

Turin, Italy

#236 Aug 25, 2013
that's just because blacks smells too much..
tophuman

Brownsburg, IN

#237 Aug 25, 2013
wow not even a nasty a$$ hoe who's job it is to do it for money, will f*ck a BM lmwao
fckoff

Hackensack, NJ

#238 Sep 15, 2013
1. not all black men have 'larger' penises
2. the reason why hookers dont want black men is because they all wanna gangbang 'ain't no fun til the homie gets some' type of shit, immature shit
3. hookers speak with money, if a black man that she doesn't want to have sex with offers her more money she will take it.

there's nothing racist about women and their sexual preference, all women want the same thing universally, and if you can't figure that out then you must not get laid often.....

“Beautiful Princess.....”

Level 6

Since: Jan 08

Los Angeles, CA.

#239 Sep 17, 2013
Awww these WM are so desperate that they are proud of the only WW that has said no to a BM. And she happens to have been run through by more men than could fit into Staples Center. Adorable!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Level 1

Since: Sep 13

Rancho Cucamonga, CA

#240 Sep 18, 2013
Who would want to sleep with a prostitute anyway?
I use be security and a driver for a escort/ stripper service. Truth be told the real issue is black men do not respect whores. Most of the girls who told me they don't do black guys said it was because BM don't wont to break the ice, talk, kiss perform oral sex or anything of that nature. They just want to get there 30 minutes or an hour of fucking in. Or they say it because white patrons often look down on women who are open to black men so even if they do black men they say in there ads no black men.

All of this " it ain't no fun if the homies can't get none" and "pimping hoes" is ridiculous. But ppl should remember trash all ways wants someone to look down on. You loser have to pay so you want to feel better than someone because you know you are a scum bag.

Oh yeah and a heads up. Popular girls often go from one patron to another so that 5 or 10 minutes of hygiene she does after, is all she did before she saw you as well. Remember that when you are kissing and licking whores.
Black man invasion

Cincinnati, OH

#242 Sep 30, 2013
Mike wrote:
Lol...
1. The only women who date monkeys are trash or fat so have at em.
2. Monkeys have bad hygiene.
3. The avg monkey is stupid and is on welfare.
4. They all look the same.
You never see a real woman with a monkey. They don't want to live in your purple house with bars on the windows lol.
who you calling monkey stink ass cracker you smell bad as they is stank ass rec neck
a williams

Fort Lauderdale, FL

#243 Apr 17, 2014
There are a lot of guys here both black and white talking crap,yes assholes on both sides.First I will say black ,white,brown and yellow men use hookers!!!!! The rich and the poor.

Instead of given my opinion I asked a girl I know in the field ''whats the deal with this topic'' and this is what she told me 1 black men will try to talk them down on the price head for $10. 2 black men will often be rough with them physical and verbal.And for the record I am a black man!!!
Goldie

Killeen, TX

#244 Apr 17, 2014
Let me break this down for everyone.

When you see the escorts mention "first timers welcome" or " old men welcome" along with -no black men- this is usually because black men have more stamina than other races of men. Escorts want their money quick and if black men sleep with them they will lose the business idea of it and get overwhelmed by the pleasure idea. Escorts prefer white men because they release faster and aren't sexually pleasing, that way escorts can focus on business.
TRUE

Palm Desert, CA

#246 May 4, 2014
Prostitutes are gamers....ears to the street, treacherous and money hungry. Their job is to get as much money from a trick as possible. That M.O. is not conducive when dealing with Bm's because we, in that lifestyle are gamers as well whos job it is....is to get as much from the ho as possible, beat it up(the pussy..duh!), take the maximum amount of her time possible while paying as little as possible. Why haggle with a n###a when theres plenty of harmless white dummies, prepared to hand that paycheck over for a couple minutes work.
That is the truth as to why prostitutes avoid black men.
Pablo

Ottawa, Canada

#249 Jun 1, 2014
James wrote:
It's because they don't want to be robbed by a ghetto retard, nobody with class likes black people. You may think its funny but think about it, a hot white blonde hooker would rather screw a fat Mexican then a black guy.
James, you're a dick le$$ insecure tard. Haha. Be a man.
Pablo

Ottawa, Canada

#250 Jun 1, 2014
Mike wrote:
Lol...
1. The only women who date monkeys are trash or fat so have at em.
2. Monkeys have bad hygiene.
3. The avg monkey is stupid and is on welfare.
4. They all look the same.
You never see a real woman with a monkey. They don't want to live in your purple house with bars on the windows lol.
Haha, only a dickle$$ monkey would speak this way, you poor, insignificant loser. Haha, what a weak pencil dicked loser. LOL. Thanks for letting us know.
Pablo

Ottawa, Canada

#251 Jun 1, 2014
non importa il nome wrote:
that's just because blacks smells too much..
Boohoo, u have no dick

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 9 min Grey Ghost 1,420,272
49er QB Colin Kaepernick is WAKING UP 24 min Go Blue Forever 111
News Trump calls on GOP to improve African-American ... 58 min asd 386
Black people can't speak English (Jan '13) 1 hr Sean Coonery 157
How to EXPOSE PAID TROLLS 1 hr MICHA 10
Was Japeth Noah's son was an ALBINO? (Jun '13) 1 hr Redefined 17
News KKK Endorsement (Mar '08) 2 hr Capernick daughter 133
Why aren't there any Negroes in the Bible? 3 hr Who 588
Trump will carry atleast 25% of the BLACK VOTE 7 hr Skiff Azlaan 283
Interracial relationships. Who does it AFFECT?... (Sep '15) 10 hr Harrisson 76
Blue ivy is UGLY!!!! (Jul '13) 10 hr sal 62
More from around the web