White men can't satisfy black women (...

White men can't satisfy black women ( sexually ) anyway.

Posted in the African-American Forum

First Prev
of 21
Next Last
Chris

United States

#1 Feb 15, 2010
Not enough man for them.LMAO
Any comments?
Truth

Wake Forest, NC

#2 Feb 15, 2010
This is very untrue. White men can do everthing black men do in bed.

“Prepare Yourself.”

Level 1

Since: Jun 09

Bristol, UK

#3 Feb 15, 2010
Very untrue.
WM put it down

AOL

#4 Feb 15, 2010
WM are great in the sac :)
REAL_not just in ga

Chicago, IL

#5 Feb 15, 2010
WM put it down wrote:
WM are great in the sac :)
he cannot dunk he cannot ball

white mans penis always small
_Skittles_

United States

#6 Feb 15, 2010
REAL_not just in ga wrote:
<quoted text>
he cannot dunk he cannot ball
white mans penis always small
LOL
Dang

United States

#7 Feb 15, 2010
who told 1 through 4 that lie
mimi

London, UK

#8 Feb 15, 2010
Chris wrote:
Not enough man for them.LMAO
Any comments?
oh yes they can, they dgo down on you like no one can

Since: Dec 09

Location hidden

#9 Feb 15, 2010
someone's gonna make the white people cry

“beauty is a light in the heart”

Since: Feb 10

plymouth,mn

#10 Feb 15, 2010
OMG LMAO!!!! is all i gotta say

“Billionaire Boys Club”

Since: Dec 08

Stay In Your Own Lane

#11 Feb 15, 2010
Truth wrote:
This is very untrue. White men can do everthing black men do in bed.
Bullshyt. The art of lovemaking lies within the rythmic thrusts of a mans hips and the movement of his stomach muscles, along with the woman gyrating her hips slowly to produce somewhat of a "slow dance". It's a well documented fact that white guys ain't got no kind of rythm and I've seen the evidence to back it up. How in the hell you gonna satisfy some sistah that's hot in the azz, if you can't dance?

“Obsidian Princess”

Level 8

Since: Sep 09

louisiana

#12 Feb 15, 2010
white man can't satisfy black women in a Spiritual way.
Whites Lie

AOL

#13 Feb 15, 2010
Philly Ambassador wrote:
<quoted text>
Bullshyt. The art of lovemaking lies within the rythmic thrusts of a mans hips and the movement of his stomach muscles, along with the woman gyrating her hips slowly to produce somewhat of a "slow dance". It's a well documented fact that white guys ain't got no kind of rythm and I've seen the evidence to back it up. How in the hell you gonna satisfy some sistah that's hot in the azz, if you can't dance?
Stay quiet, let the sellouts out themselves in this thread.
Midnight Toker

United States

#14 Feb 15, 2010
Philly Ambassador wrote:
<quoted text>
Bullshyt. The art of lovemaking lies within the rythmic thrusts of a mans hips and the movement of his stomach muscles, along with the woman gyrating her hips slowly to produce somewhat of a "slow dance". It's a well documented fact that white guys ain't got no kind of rythm and I've seen the evidence to back it up. How in the hell you gonna satisfy some sistah that's hot in the azz, if you can't dance?
LMFAO! It seems you know nothing about a womens sexuality! The main sexual organ for a women is her mind!!! WM can please any women and do so daily! IR BW here can attest to that!

“Billionaire Boys Club”

Since: Dec 08

Stay In Your Own Lane

#15 Feb 15, 2010
Whites Lie wrote:
<quoted text>
Stay quiet, let the sellouts out themselves in this thread.
Heh heh. Gotcha!*wink*
MDJ

Since: Apr 07

Location hidden

#16 Feb 15, 2010
Well i never been with a White Man, so i would'nt know........

I don't think it has anything to do with color on who can satisfy you. I think it lies on being compatible and having sexual chemistry.

Black Men, are just to HMM! Delicious! I'm having impure thoughts......lol!

But i think being sexually satisfied can happened between two compatible people. No matter the color.

“BIG CHOP: FEBRUARY 21ST,2011”

Level 1

Since: May 09

Location hidden

#17 Feb 15, 2010
Some can some can't but tht is the same with all men not juss that race

“Billionaire Boys Club”

Since: Dec 08

Stay In Your Own Lane

#19 Feb 15, 2010
Midnight Toker wrote:
<quoted text>
LMFAO! It seems you know nothing about a womens sexuality! The main sexual organ for a women is her mind!!! WM can please any women and do so daily! IR BW here can attest to that!
Get off my nuts for the second time.

Level 2

Since: Feb 09

Location hidden

#20 Feb 15, 2010
weird post...

Since: Jan 10

Location hidden

#21 Feb 15, 2010
i cant even look at a white man naked to be honest. so to have sex with them would be very very hard. idk i cant speak for anyone but myself... all i can say is a white man can never satify this black woman.lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 21
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
All BM do is chase your LUSTS ONLY and GET OVER... 4 min Sadbuttrue 1
Tomi Lehren dating a Black Man!!!! 7 min Sadbuttrue 128
Why are all Black Pastors big fat and ugly? 21 min sbt 1
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 24 min Micha Ben Israel 1,582,530
SCIENTIFIC PROOF that Hebrew Israelite were Cau... (Mar '15) 36 min Micha Ben Israel 268
Black Man Rapes and Murder 72 Y.O Dorothy Edwar... (Dec '14) 44 min Sir Charles 10
A BM asked me to help him with his business fo... 49 min sbt 1
News Trump's lack of moral compass leaves America on... 1 hr UMORONRACEMAKEWOR... 224
News Republicans have courted racists for years. Why... 3 hr Red Crosse 110
Is there any intelligence at all among the blac... 4 hr Clookingforlove 38
Rape by Cop 8 hr The Power Of Mast... 39
More from around the web