Ladies, what type of booty do you have?

Ladies, what type of booty do you have?

Created by EastLDNgyal on Sep 13, 2009

283 votes

Click on an option to vote

Apple Booty

Teardrop Booty

Ghetto Booty

Pancake Booty

Fat and Flat

No ass what so ever

First Prev
of 2
Next Last

“Engaged :)”

Since: Aug 07

Braunton, UK

#1 Sep 13, 2009
Nothing serious Lol Just a lil bit off fun.

What kinda booty do you have ladies and fellas what kinda booty do you like?
http://www.assmatrix.com/types.htm

Find out what booty you have on that link lol

Level 4

Since: Sep 09

Oured,Osea

#2 Sep 13, 2009
LOL I like apple and ghetto booty, without the ghetto attitude and mindset!
Sihano

Toronto, Canada

#3 Sep 13, 2009
The ass smile is my type i love.

“I'm just a Routined”

Level 5

Since: Mar 09

Plattsburgh, NY

#4 Sep 13, 2009
I have no clue. I got anbass but i dont have hips

Since: Mar 09

Naperville, IL

#5 Sep 13, 2009
I'm pearshaped. I have a tear dropped booty--a butt sorta like J-Lo's in shape or latinas.

“Heeeeeeere's Johnny!!!”

Since: May 08

Location hidden

#6 Sep 13, 2009
Well now ladies, surely u won't mind if ol' jmill test drives those rumps!:)

“Also as King Goku”

Level 1

Since: Aug 09

Midwest Great Lakes

#7 Sep 13, 2009
BlackAmericanPrincess wrote:
I'm pearshaped. I have a tear dropped booty--a butt sorta like J-Lo's in shape or latinas.
Nice
King White

Johnson City, TN

#9 Sep 13, 2009
You blacks really have a hangup for other's asses. Do they smell good to you?

“Engaged :)”

Since: Aug 07

Derry, UK

#10 Sep 14, 2009
jmill82 wrote:
Well now ladies, surely u won't mind if ol' jmill test drives those rumps!:)
lmao perv alert :P
Level 1

Since: Oct 08

Location hidden

#11 Sep 14, 2009
teardrop booty ???
Lah

Pompton Lakes, NJ

#12 Sep 14, 2009
i have what men call an "onion" booty.. cuz it makes a man what to get on his knees and cry out! lmao ( some guy actually said this to me)

-lah

“The Ah-Nizzle”

Level 2

Since: Nov 07

Los Angeles

#13 Sep 14, 2009
I love that aplle bottom booty, that`s round and smooth. Especially when you put flavored body lube all over it, spread them cheeks and taste the kitty cat to get it wet. Put that face in the pillow and slowly slide right in. I just got myself going. DAMN

Level 6

Since: Jun 08

DC

#14 Sep 14, 2009
yall are running out of shyt to talk about. Lames
Sexy

Boxberg, Germany

#15 Sep 14, 2009
King Ahzi wrote:
I love that aplle bottom booty, that`s round and smooth. Especially when you put flavored body lube all over it, spread them cheeks and taste the kitty cat to get it wet. Put that face in the pillow and slowly slide right in. I just got myself going. DAMN
than you woke up .
lol lol lol

“The Ah-Nizzle”

Level 2

Since: Nov 07

Los Angeles

#16 Sep 14, 2009
Sexy wrote:
<quoted text>than you woke up .
lol lol lol
i woke up after i orgasmed

“Engaged :)”

Since: Aug 07

Derry, UK

#17 Sep 14, 2009
Swade wrote:
yall are running out of shyt to talk about. Lames
Its better than the BW vs BM bullshid. At least no one is gonna be ripping their hair out over this.

“Engaged :)”

Since: Aug 07

Derry, UK

#18 Sep 14, 2009
King Ahzi wrote:
I love that aplle bottom booty, that`s round and smooth. Especially when you put flavored body lube all over it, spread them cheeks and taste the kitty cat to get it wet. Put that face in the pillow and slowly slide right in. I just got myself going. DAMN
...then your alarm clock rang....
spartacus

Brighton, UK

#19 Sep 14, 2009
european women would HATE to have a big ass.....if a european women has a big ass its usually because she is over weight. the most common cosmetic surgery in Europe is breast enlargement, not ass enlargement. Sorry to dissappoint but in Europe big asses are not really considered that atractive.
In the UK Kylie minogue is considered to have a lovely backside, and it is tiny...
cultural differences!!!!
spartacus

Brighton, UK

#20 Sep 14, 2009
yeah i know i am off topic slightly ;)

“Engaged :)”

Since: Aug 07

Derry, UK

#21 Sep 14, 2009
spartacus wrote:
european women would HATE to have a big ass.....if a european women has a big ass its usually because she is over weight. the most common cosmetic surgery in Europe is breast enlargement, not ass enlargement. Sorry to dissappoint but in Europe big asses are not really considered that atractive.
In the UK Kylie minogue is considered to have a lovely backside, and it is tiny...
cultural differences!!!!
True...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
Forums for bi white men to meet gay/bi black men? (Aug '11) 2 min SadButTrue 47
Every wake up with scratches or cuts? (Jan '08) 26 min SadButTrue 217
Why do white people smell like urine? (Oct '09) 27 min SadButTrue 45
Would Beyonce have sex with Trump? 41 min SadButTrue 56
"Africans" doing better than "blacks" in college? (Feb '11) 44 min SadButTrue 1,290
Maceo is a foolish old man 46 min SadButTrue 2
Black women are jealous of beautiful biracial/m... (Feb '16) 47 min SadButTrue 602
Why is the media pushing interracial relationsh... (Sep '14) 49 min SadButTrue 620
This good ol' boy never meant no harm! 2 hr SadButTrue 1,194
IS DRILLING for the NERVE 2 hr SadButTrue 32
There Are Not Even 1 Billion Whites On Earth 2 hr SadButTrue 22
White guys are better in bed - according to bla... 2 hr SadButTrue 60
More from around the web