Whats on your mind Thread.

Level 9

Since: Nov 10

.

#17317 Nov 23, 2012
vampiYAH stabB wrote:
<quoted text>DAMN! Nice!
Did Boston beat OKC?
Boston 108 OKC 100

I'm glad too, OKC gets on my nerves when they play the Grizzlies. The Thunder are such an aggressive team.

Level 3

Since: Feb 12

Location hidden

#17318 Nov 23, 2012
vampiYAH stabB wrote:
<quoted text>Wow...thats A LOT of ink.
Where do you plan on putting it...if you don't mind me asking.
On my right shoulder. It has a lot of colors in it. I wouldn't mind getting it in black and grey with a little color here and there.
candaycoated

Wichita, KS

#17319 Nov 23, 2012
found a site to convert youtube videos to mp3s I like this.

http://www.loudtronix.me/

Level 9

Since: Nov 10

.

#17320 Nov 23, 2012
vampiYAH stabB wrote:
<quoted text>LOLOLOL!!!
Yes he will!
That's going to be trip to watch.

“New year New you”

Level 5

Since: Jan 12

alright alright.....

#17321 Nov 23, 2012
MsNewNew wrote:
<quoted text>Ha! Nucky made a mistake by saying no to Chalky in return Chalky will make a deal... Next season Chalky will have the first Negro club on the Boardwalk. Lol!
Yea Chalky said "you aint the only one who been thinking" Nucky thinking to homself like wtf does that mean haha....

Level 6

Since: Jun 08

Location hidden

#17322 Nov 23, 2012
Damn, just ran out of eggnog.

Level 6

Since: Jun 08

Location hidden

#17323 Nov 23, 2012
I hate when women ask me

"so what are you looking for in a woman?" That's a setup question.

Level 8

Since: Oct 10

Location hidden

#17325 Nov 23, 2012
MsNewNew wrote:
<quoted text>I agree, he did several different version of the video/short film. Kelly is a very creative artist.
All that "pissin' on dem young'ns" sh!t aside...R. Kelly is the truth.

BWUHAHAHAHAHA!!!

Level 6

Since: Jun 08

Location hidden

#17326 Nov 23, 2012
People underestimate the importance of roles in a relationship.

Since I cook better than almost every woman I've ever dated, I notice role confusion on her part. Being "on point" and independent is attractive but it can also be a turn off. People like to feel needed.

Hmmm
Ramona Flowers

United States

#17327 Nov 23, 2012
I use to love eggnog when I was a kid. Now I cant even look at it without gagging.

Level 8

Since: Oct 10

Location hidden

#17328 Nov 23, 2012
MsNewNew wrote:
<quoted text>Boston 108 OKC 100
I'm glad too, OKC gets on my nerves when they play the Grizzlies. The Thunder are such an aggressive team.
HAHAHAHAHA!!

You just don't like OKC because they be giving jokers MAD RUN!

:D

Level 8

Since: Oct 10

Location hidden

#17329 Nov 23, 2012
Buckeyegirl88 wrote:
<quoted text>
On my right shoulder. It has a lot of colors in it. I wouldn't mind getting it in black and grey with a little color here and there.
I don't like color; color fades. Black & whites stays fresher.

Level 9

Since: Nov 10

.

#17330 Nov 23, 2012
ISW__REBORN wrote:
<quoted text>
Yea Chalky said "you aint the only one who been thinking" Nucky thinking to homself like wtf does that mean haha....
Chalky is a mess... He got a little hot when Nucky corrected him on Chandeliers. Lol!!
Ramona Flowers

United States

#17331 Nov 23, 2012
I am soooo glaaad....

I dont feel like working tomorrow. I just wanna chill...

Level 6

Since: Jun 08

Location hidden

#17332 Nov 23, 2012
All these garbage ass movies on Netflix. Any suggestions..?

Level 9

Since: Nov 10

.

#17333 Nov 23, 2012
vampiYAH stabB wrote:
<quoted text>HAHAHAHAHA!!
You just don't like OKC because they be giving jokers MAD RUN!
:D
Lol! They do give us a run. They come to our town and clown in our grind-house... The nerves.:)

Level 9

Since: Nov 10

.

#17336 Nov 23, 2012
Ramona Flowers wrote:
I use to love eggnog when I was a kid. Now I cant even look at it without gagging.
Just add some rum.:)
I forgot to buy some though.

Level 6

Since: Jun 08

Location hidden

#17337 Nov 23, 2012
If any ever wanted to know where I got the name Swade from..

http://en.wikipedia.org/wiki/Swades

One of my favorite movies.

Swade is Hindi which means homeland.

Level 8

Since: Oct 10

Location hidden

#17338 Nov 23, 2012
MsNewNew wrote:
<quoted text>Lol! They do give us a run. They come to our town and clown in our grind-house... The nerves.:)
LOLOLOLOL!!!

ROTFLMBA Off!

You sound REALLY PISSED! Cute...

:{)

Level 3

Since: Feb 12

Location hidden

#17339 Nov 23, 2012
vampiYAH stabB wrote:
<quoted text>I don't like color; color fades. Black & whites stays fresher.
I have some lotion that protects your tat from the sun and helps with fading. Black and white is beautiful though, but color makes it pop out more. My chest tat goes well with my skin complexion.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

African-American Discussions

Title Updated Last By Comments
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 1 min ReplaceGOP 1,640,438
Hebrew Israelite (Feb '11) 1 min abc 137,345
News Anti-Racist': - I Will Always Call on My Black ... 3 min Kato 68
Racism in America (May '17) 5 min Kato 982
News Detroit air pollution disproportionately affect... 19 min youll shoot your ... 2
Latino Men/Black Women (Mar '12) 32 min Cigar Face 26 4,392
Study confirms black "men" are feminine queers 33 min Dang 5
I need proof that the Ancient Egyptians Were No... (Oct '07) 38 min dreamhunk 36,469
Jewish Supremacists And Their Shabbot Goy CUCKS... 1 hr Got_Rope 40
Three Words to Describe the Blacks 2 hr EVILFuckingMonkies 84
Somebody explain the Volvo car commercial to me 4 hr EVILmonkies 76
Can America Become 80% White Again? 11 hr AngloPinkboi 608
More from around the web