African-American Forum

African-American Forum

Forums and message boards for African-American

African-American User Forums
Create your own
See all User Forums

Tell us your thoughts, ask questions or create a poll!

Start Discussion
First Prev
of 2129
Next Last
Title Updated Last By Comments
the moors were black africans not arabs!!! (Jun '08) 4 min Fact 37,272
Egypt is in Africa. no way whites could have b... 5 min Moses 5
Hey mama 6 min Hattie Mae Walker 5
This lonely idiot begging for black attention o... 8 min Hattie Mae Walker 2
Hey Daddy 16 min Hattie Mae Walker 2
Educated Women Don't Want Black Men 17 min Tamale Reigns 2,029
Neanderthal D.N.A in BLACK AFRICANS (Feb '13) 23 min Moses 93
News Barack Obama, our next President (Nov '08) 27 min mdbuilder 1,314,374
THX .. A well known HOMOSEXUAL 29 min Schlulenburger 7
whites in hot ancient Egypt? 37 min hmm is a moron 18
Why do American Blacks think they're Egyptians? (Apr '12) 37 min Moses 3,387
Mexicans leave blacks in the dust? 45 min Believer 74
White Male Privilege!???? 47 min Share 3
Hey mama 50 min Hattie Mae Walker 1
Why do people hate black women so much? (Mar '09) 53 min Hattie Mae Walker 709
the german race is the master race! 56 min PolakPotrafi 9
You make me 1 hr Hattie Mae Walker 1
Ancient Egyptions>> No match for Romans 1 hr Moses 13
I liiiiike 1 hr Hattie Mae Walker 1
Race War Probability? 1 hr rebel111 337
Slapping on my ear. 1 hr Hattie Mae Walker 1
Hebrew Israelite (Feb '11) 1 hr Moses 125,267
whites couldn't have been in egypt 1 hr The Original People 16
What ACTRESS/SINGER could play TEENA MARIE in a... (Jan '12) 1 hr Toya 10
You make me feel so young. 1 hr Hattie Mae Walker 1
the irish and scotish race,are a master race! 1 hr rebel111 1
the spanish race is a freat race! 1 hr rebel111 1
the white race is the master race! 1 hr rebel111 1
White women don't want white guys'... (Aug '12) 1 hr Tkoe1 579
whites are albinos 1 hr Tyler 2
Why do white people smell like bologne? 1 hr Truthgonnahurt 12
the european's rh:(rhesus monkey) factor secret? (Jan '09) 1 hr Truthgonnahurt 234
Don't forget white boy Jared Foggle child rapist 2 hr truth 262
News Clarence Thomas: 'The elites' had to approve a ... (May '13) 2 hr Trumping On 46
Islam an empire of faith (Oct '12) 2 hr Janis 5,481
The Pussyfication Of The Black Man!!! (Sep '08) 2 hr HyruleHero 249
BM, Change YOURSELF, Not The Woman! 2 hr ImSoFabulous 1,047
Donald Trump big secret!!! 2 hr PATRIOT DVC MOLON... 14
Jamie Foxx is now dating a white woman (Mar '15) 2 hr Diverse1 91
News Columbus to Sign First African Sister City Agre... 3 hr ook ook eek eek 8
It's REALLY stime for Black People to Wake Up 3 hr Meso 2
Why are black people so ugly? 4 hr Lightisbright 31
Face it the White Man is anointed to rule. 4 hr Ajmiracle7 2
Honesty Thread 4 hr LawOfAttractive 2
News Black Friday Turns Deadly In Long Island: Wal-M... (Dec '08) 4 hr tom 32
no one believes these albinos were shirtless I'... 5 hr PolakPotrafi 2
Young White Girls & Their Black Babies (Apr '08) 5 hr Mick 556
white southern men are winning the race war ove... 5 hr rebel111 1
hey guys time for another ancient Egypt thread 5 hr hmm 1
*Breaking*:Russian Jet shot down! 5 hr lol 18
News Why the Confederate flag flies in SC 5 hr jose 2,964
"me" 5 hr Ms Hemmingway 26
News High Rates of Obesity Among Black Women (Aug '14) 5 hr Sweetheart4 4
dr.sizemore chimps out 6 hr funny 4
What Do Blacks Eat On Thanksgiving? 6 hr Ben Ghazi 31
Would you hire an american black? 6 hr 6EXTY 4
Blacks are jealous of Whites but Hide behind Ra... (Apr '12) 6 hr Iceman 103
News Genetic predeterminants for diabetes in African... (Dec '09) 6 hr tom 8
Meltdown in Paris 6 hr Abdurratln 19
american or african women bbm pins ? (Jan '13) 7 hr mosha 23
It's Thanksgiving! Go outside! 7 hr Ugly Monkeys 1
My mom and Grandma called me today 8 hr Ugly Monkeys 3
What music are you listening to right now? (Sep '08) 8 hr PATRIOT DVC MOLON... 34,298
News EEOC sues over criminal background checks (Jun '13) 8 hr Ghetto Logic HaHaHa 35
Dentist busted: Sold Meth, Child P0rn, and atte... 8 hr Y-U-N-V-I 28
Poll Will Donald Trump be the next President of the ... 9 hr Believe It 938
I'm looking forward to seeing all chimpouts thi... 9 hr ugly monkeys 1
We are not the only ones that need to change. 9 hr Ghetto Logic HaHaHa 5
Is it true the average white male penis is 4 in... (Jul '14) 9 hr 3 incher 24
Whiteys are Dumb because of their Neanderthal DNA 9 hr PolakPotrafi 12
How many of y'all are gonna be spending your th... 9 hr Dan Snow 13
will blacks ever lose the stigma of being lazy ... 10 hr blacks rule 8
White people are ugly (Jan '14) 10 hr blacks rule 24
why are black peoples hair so nappy? 10 hr blacks rule 1
y do blacks jump up an dance when music is played? 10 hr blacks rule 1
Why do blacks and hispanics dislike eachother? (Sep '07) 10 hr papi77 593
"Happy Thanks for Giving US Your land" 11 hr Ghetto Logic HaHaHa 4
Troll Bustin' 101: 11 hr ohReally 9
HAHA ____ Blacks MISS Whites 11 hr Ghetto Logic HaHaHa 5
USA is a Parasite 11 hr Tiffany 4
I wish I was a Chicago police officer 12 hr Arti 7
black men have small dicks (Mar '09) 12 hr hmm 14
Laquan McDonald...Suicide by COP 12 hr Arti 2
why are black men so ugly, that they have to hu... 12 hr hot latina gina 1
whites finally admit they are scared! 12 hr hot latina gina 5
Do Black Men Like Redhaired White Girls? (Dec '14) 12 hr Bobby T Canada 131
Black Women Hate Interracial Relationships Unti... (Aug '11) 12 hr hot latina gina 182
whites shirtless in 70 Egypt rofl 12 hr hmm 1
Laguna McDonald's family receives $5M- he was a... 12 hr HouseOfLies 6
Italians are NOT White!!!! (Feb '12) 12 hr Truthgonnahurt 5,588
Black rulership in Eroupe during the Dark Ages? (Dec '10) 13 hr Truthgonnahurt 647
Do Black men like Asian girls? (Jul '13) 13 hr Ellie 617
all whites get cystic fibrosis rofl 13 hr I see tripletts 4
whites wore braids in Egypt? rofl 13 hr Moses 5
HTG from the BWAM Community 13 hr AprilLove 1
shirtless whites in Egypt building pyramids lmao 13 hr Truthgonnahurt 8
Latina women hating on black women. (Apr '09) 13 hr hot latina gina 4,830
News What is the secret to Asian academic success? 13 hr True Power 16
If whites keep making white Egyptian movies, i ... 13 hr hmm 1
Europe on the Way to WW 3, Dictatorship; Pack y... 13 hr Emergency 16
First Prev
of 2129
Next Last

Keep Me Updated!

Sign up to receive new Topix forum notifications.

Start a discussion about African-American

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

More from around the web